Πολύ πριν αρχίσει να επιμελείται τα ιδιόρρυθμα beauty looks στους Sies Marjan και Gucci, ο Thomas de Kluyver ήταν άλλος ένας έφηβος με καλλιτεχνική φύση και δίψα για δημιουργία. Αντλώντας έμπνευση από τα λευκώματα Beauty Flash του Stéphane Marais και Makeup Your Mind του François Nars, άρχισε να πειραματίζεται με φλούο σκιές και glitter. «Έβαφα τους φίλους μου πριν πάμε σε rave parties», εξηγεί. «Δεν είχα σκεφτεί ποτέ πως ένα αγόρι θα μπορούσε να κάνει μακιγιάζ επαγγελματικά». Όταν στα 17 του χρόνια γνώρισε τυχαία έναν makeup artist σε ένα stand της MAC, κατάφερε να πιάσει την πρώτη του δουλειά. Τρία χρόνια αργότερα, γοητευμένος από τη ζωή της πόλης, μετακόμισε στο Λονδίνο και άρχισε να δουλεύει στη πόρτα ενός club. «Φορούσα μακιγιάζ και άρχισε ο κόσμος να με προσέχει. Κάπως έτσι έκλεισα τη πρώτη μου φωτογράφηση».

 


©Harley Weir/Courtesy of Art Partner

Έκτοτε, η δουλειά του de Kluyver, από τις πασαρέλες μέχρι τα editorial μόδας, τον έκανε να ξεχωρίσει και σαν επαγγελματία, με αποτέλεσμα να τραβήξει το ενδιαφέρον του καλλιτεχνικού διευθυντή του Gucci, Alessandro Michele, δίνοντάς του τη θέση του global makeup artist του οίκου. Παρά την ραγδαία άνοδο του, ο 33χρονος πλέον de Kluyver αποδεικνύει πως παραμένει πιστός στις ρίζες του, με την έκδοση του νέου του λευκώματος  All I Want to Be από τον εκδοτικό οίκο IDEA. Με άλλοτε αμφιλεγόμενες και άλλοτε σοκαριστικές εικόνες, και την συμβολή του creative director Ben Kelway και του ποιητή Wilson Oryema, το λεύκωμα φιλοξενεί 6 φωτογραφικές ιστορίες από 6 διαφορετικούς φωτογράφους, φίλους του de Kluyver. «Έχω πολύ στενή σχέση με πολλούς από τους συνεργάτες μου και ήθελα η δουλειά μου να παρουσιαστεί σε κάτι πιο μόνιμο από ένα περιοδικό ή το Instagram», εξηγεί. «Ήθελα επίσης να αναδείξω μια ιδιόμορφη ομάδα ανθρώπων, να ανακαλύψω τη ταυτότητα και τη ματαιοδοξία τους, και στη συνέχεια να παρουσιάσω την ομορφιά τους μέσα από το φωτογραφικό φακό».

 


©Oliver Hadlee Pearch/Courtesy of Art Partner

Δίνοντας έμφαση στην ακραία δημιουργική έκφραση του κάθε καλλιτέχνη, ο de Kluyver παρουσιάζει τα 6 αυτά διαφορετικά editorials, αφήνοντας χώρο στον κάθε χαρακτήρα να εκφραστεί. Η Harley Weir φωτογράφησε Γιαπωνέζες ηθοποιούς αισθησιακών ταινιών, κάποιες με full body makeup, η Sharna Osborne απαθανάτισε νεαρούς skaters, όπου ο de Kluyver ήθελε να «ανακαλύψει το ανδρικό στοιχείο στο μακιγιάζ», ενώ τα πορτρέτα εφήβων με μουτζουρωμένο κραγιόν και ψεύτικες βλεφαρίδες του Oliver Hadlee Pearch αποπνέουν «την αθωότητα, την αμηχανία και την αφέλεια της ηλικίας», όπως εξηγεί ο de Kluyver. «Την εποχή που καθόσουν μόνος και ανακάλυπτες πως το μακιγιάζ γίνεται ένας τρόπος έκφρασης».

 


©Fumiko Imano/Courtesy of Art Partner

©Zoe Ghertner/Courtesty of Art Partner

Αυτή το συναίσθημα είναι πολύ οικείο για τον ίδιο, αφού περνούσε ατελείωτες ώρες μπροστά στο καθρέφτη του, περιτριγυρισμένος από αφίσες της Courtney Love και της Shirley Manson. «Δεν πήγα σε σχολή μακιγιάζ και δεν είχα επαγγελματική εκπαίδευση. Έκανα αυτό που θεωρούσα όμορφο στο μακιγιάζ. και επιτέλους η βιομηχανία αποδέχεται αυτή την ελευθερία».

Read more at vogue.com