Το νέο επιχειρηματικό βήμα της Selena Gomez βρίσκεται στα σκαριά εδώ και καιρό. Κι ενώ δεν έχουν γίνει ακόμα οι επίσημες ανακοινώσεις, στις 11 Ιουλίου η διάσημη τραγουδίστρια κατοχύρωσε την εμπορική ονομασία “Selena Gomez” προκειμένου να λανσάρει τη δική της σειρά με προϊόντα ομορφιάς – όπως καλλυντικά, αρώματα, και προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας – μέσω της εταιρίας παραγωγής της, July Moon Productions.
Η Gomez αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό της beauty line, ακολουθώντας τα χνάρια άλλων celebrities: μετά τα Fenty της Rihanna, τα Haus Laboratories της Lady Gaga, αλλά και τα Kylie Cosmetics της Kylie Jenner. Και δεν είναι η πρώτη φορά που η πρώην σταρ της Disney δραστηριοποιείται στο χώρο της ομορφιάς, καθώς το 2011 λάνσαρε το δικό της άρωμα.
Τι θα περιλαμβάνει η νέα σειρά ομορφιάς;
Σύμφωνα με την αίτηση για το εμπορικό σήμα της εταιρίας της, η νέα σειρά ομορφιάς της Selena θα περιλαμβάνει καλλυντικά και αρώματα, μαζί με προϊόντα περιποίησης, σώματος, μαλλιών και νυχιών. Φαίνεται ότι σχεδιάζει, επίσης, να επενδύσει στον τομέα της ευεξίας, με προϊόντα μπάνιου, αιθέρια έλαια και αρωματικά χώρου.