βeauty-news-όσα-γνωρίζουμε-για-τη-νέα-σειρά-ομο-104038

Το νέο επιχειρηματικό βήμα της Selena Gomez βρίσκεται στα σκαριά εδώ και καιρό. Κι ενώ δεν έχουν γίνει ακόμα οι επίσημες ανακοινώσεις, στις 11 Ιουλίου η διάσημη τραγουδίστρια κατοχύρωσε την εμπορική ονομασία “Selena Gomez” προκειμένου να λανσάρει τη δική της σειρά με προϊόντα ομορφιάς – όπως καλλυντικά, αρώματα, και προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας – μέσω της εταιρίας παραγωγής της, July Moon Productions.

Η Gomez αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό της beauty line, ακολουθώντας τα χνάρια άλλων celebrities: μετά τα Fenty της Rihanna, τα Haus Laboratories της Lady Gaga, αλλά και τα Kylie Cosmetics της Kylie Jenner. Και δεν είναι η πρώτη φορά που η πρώην σταρ της Disney δραστηριοποιείται στο χώρο της ομορφιάς, καθώς το 2011 λάνσαρε το δικό της άρωμα.

Τι θα περιλαμβάνει η νέα σειρά ομορφιάς;

Σύμφωνα με την αίτηση για το εμπορικό σήμα της εταιρίας της, η νέα σειρά ομορφιάς της Selena θα περιλαμβάνει καλλυντικά και αρώματα, μαζί με προϊόντα περιποίησης, σώματος, μαλλιών και νυχιών. Φαίνεται ότι σχεδιάζει, επίσης, να επενδύσει στον τομέα της ευεξίας, με προϊόντα μπάνιου, αιθέρια έλαια και αρωματικά χώρου.

Τι να περιμένουμε σχετικά με το εύρος των προϊόντων;

Ο makeup artist της Gomez, Hung Vanngo, δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προετοιμασία του δέρματος, οπότε αναμένουμε ότι θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο της νέας σειράς ομορφιάς. H τραγουδίστρια είναι, επίσης, οπαδός του “smoky eye”, οπότε αναμένουμε μια πλήρη συλλογή από σκιές ματιών, για ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

Πότε θα κυκλοφορήσει;

Δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για την ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων, αλλά αναμένονται εξελίξεις σύντομα, ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι.

Ποιες συνεργασίες έχει στο ενεργητικό της η Selena Gomez;

Πέρα από το χώρο της ψυχαγωγίας, η Gomez λάνσαρε μια ready-to-wear συλλογή με την Coach το 2018, ενώ σχεδίασε μια γραμμή fitness για την Puma νωρίτερα αυτή τη χρονιά. Το 2011 κυκλοφόρησε το άρωμα της “Selena Gomez” με την Adrenalina Inc, το οποίο λάτρεψε το κοινό της. Πίσω στο 2010, λάνσαρε τη δική της σειρά ρούχων για παιδιά με την ονομασία “Dream Out Loud”.