marion-cotillard-tο-νέο-πρόσωπο-του-διαχρονικού-αρώμ-128239
©Courtesy of Chanel

Η Marion Cotillard πρωταγωνιστεί για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια και, όπως θα περίμενε κανείς, το κάνει με τα ίδια αυστηρά κριτήρια που επιλέγει τους ρόλους της, ταυτιζόμενη με μια διαχρονική αξία στον κόσμο της ομορφιάς, το άρωμα Chanel Ν° 5.

Marion Cotillard: Tο νέο πρόσωπο του διαχρονικού αρώματος Chanel N°5-1
©Courtesy of Chanel

Η σχέση της με τον γαλλικό οίκο είναι στενή, καθώς πολλές φορές έχει εμφανιστεί με δημιουργίες του στο κόκκινο χαλί – όπως για την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας A Very Long Engagement του Jean-Pierre Jeunet το 2004 ή σε αυτήν για το La Vie en rose του Olivier Dahan το 2008, όπου ερμήνευσε μοναδικά την Edith Piaf, ρόλο που της εξασφάλισε ένα Όσκαρ. Η εξέλιξη της καριέρας της ήταν ανάλογη του μεγάλου ταλέντου της, σε συνεργασία με σπουδαίους σκηνοθέτες, όπως οι Jacques Audiard, James Gray, Christopher Nolan, Ridley Scott, Steven Soderbergh και Leos Carax.

Και τώρα ήρθε η στιγμή να μας μεταδώσει τη φλόγα της μέσα από μια καμπάνια που υμνεί την κλασική ομορφιά. Ας τη θαυμάσουμε μέσα από τέσσερα αποκλειστικά βίντεο teasers που προαναγγέλλουν το νέο φιλμ:

N°5. BEHIND THE SCENES: THE DRESS

N°5. BEHIND THE SCENES: THE FILM

N°5. BEHIND THE SCENES: THE HOUSE OF CHANEL

N°5. BEHIND THE SCENES: THE FRAGRANCE

Ο οίκος Chanel σας προσκαλεί να ανακαλύψετε το νέο κεφάλαιο στο θρυλικό ταξίδι του πιο διάσημου αρώματος στον κόσμο, Ν° 5, με την Marion Cotillard – φυσικά – ως νέο πρόσωπο και τον Johan Renck ως σκηνοθέτη, αυτή τη φορά στο φεγγάρι.

Marion Cotillard: Tο νέο πρόσωπο του διαχρονικού αρώματος Chanel N°5-2
©Courtesy of Chanel

Πέρα από τη χρήση του ως ένα μαγευτικό σκηνικό, το φεγγάρι είναι από μόνο του ένας χαρακτήρας σε αυτό το νέο κεφάλαιο του αρώματος Chanel Νο 5. Περισσότερο από μια ονειρική σκηνή μεταξύ δύο ηρώων, αυτή η ένωση των εραστών μέσα από τον ουράνιο χορό τους, εκφράζει κάτι μοναδικό: ότι το Chanel Ν° 5 είναι φτιαγμένο για μια γυναίκα που κυνηγάει τα όνειρά της. Αυτή είναι η δύναμη του Ν° 5.

Η νέα καμπάνια αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα αυτή τη χρονιά.