Αισθάνεστε φούσκωμα; 7 τρόποι για να το αποφύγετε

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Αισθάνεστε φούσκωμα; 7 τρόποι για να το αποφύγετε

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Unsplash
Unsplash

Η καθιστική ζωή, η κακή πέψη, οι ορμονικές διαταραχές και το άγχος είναι μερικοί από τους παράγοντες που ευθύνονται για το αίσθημα του πρηξίματος στην κοιλιά και τα πόδια. Επιπλέον, η έλευση της άνοιξης και συνεπώς η απότομη αύξηση της θερμοκρασίας είναι ένας ακόμη λόγος να νιώθετε το σώμα σας πρησμένο και λιγότερο «λειτουργικό». Φυσικά, υπάρχουν τρόποι να μειώσετε το πρήξιμο και να αποβάλλετε τυχόν πόνους, αλλάζοντας μερικά απλά πράγματα στην καθημερινότητά σας.

Βρείτε εδώ 7 εύκολα tips που θα σας βοηθήσουν να ανακουφιστείτε:

Ξεκινήστε άσκηση

Πολλές φορές, το οίδημα που αισθανόμαστε οφείλεται στην ακινησία. Η ακινησία ευνοεί την κατακράτηση υγρών και μας οδηγεί σε ένα φαύλο κύκλο νωθρότητας που χειροτερεύει μέρα με τη μέρα. Αν δεν λοιπόν δεν είστε λάτρεις της yoga, της zumba ή του ποδηλάτου, το καλύτερο είναι να αρχίσετε να περπατάτε, το λιγότερο για μισή ώρα την ημέρα, αν και το ιδανικό θα ήταν μία. Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνετε την ημέρα, τόσο θα μειώνεται το αίσθημα του πρηξίματος.

Μην τρώτε μπροστά στον υπολογιστή

Το multitasking των ημερών – τηλεργασία, δουλειές σπιτιού, μαγείρεμα κτλ – μας οδηγεί συχνά στο να τρώμε βεβιασμένα μπροστά από μία οθόνη. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόβλημα με το πρήξιμο στην κοιλιά ξεκινάει από τα αέρια που συσσωρεύονται για τα οποία ευθύνεται το γρήγορο μάσημα και η κατανάλωση τροφής χωρίς ωράριο.

Το πρόβλημα με τον καφέ

Στην πραγματικότητα, ο καφές δεν ευθύνεται για τυχόν πρήξιμο που αισθανόμαστε. Η καφεΐνη ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος και μειώνει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας. Ωστόσο, το πρόβλημα βρίσκεται στη ζάχαρη που προσθέτουμε στον καφέ μας. Αν καταφέρετε να αποβάλλετε τη ζάχαρη, θα αποβάλλετε και έναν από τους λόγους που σας προκαλεί φούσκωμα.

Κάντε μασάζ στο σπίτι

Το πρήξιμο στα πόδια είναι κάτι φυσιολογικό. Ένας τρόπος να το αποφύγετε είναι να συνοδεύσετε την αγαπημένη σας σειρά με μασάζ και μερικές σταγόνες από έλαιο λεβάντας, λεμονιού ή πορτοκαλιού. Κάντε μασάζ στα πόδια, τους αστραγάλους και τα μπράτσα. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κόκκους καφέ για να κάνετε απολέπιση στο ξηρό δέρμα με κυκλικές κινήσεις.


©Unsplash

Μασάζ στο λεμφικό σύστημα

Το μασάζ στους λεμφικούς ιστούς είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους να μειώσετε τα υγρά του σώματος και να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών. Προτιμήστε έναν ειδικό και επωφεληθείτε από τα θετικά.

Αποφύγετε τα μπαχαρικά

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού και μπαχαρικών είναι πιθανόν να προκαλέσει κατακράτηση υγρών. Είναι καλό να ανακαλύψετε τρόπους που θα σας βοηθήσουν να αντικαταστήσετε το αλάτι με άλλα αρωματικά υλικά, που δεν εμποδίζουν τη αποβολή των τοξινών από το σώμα.

Σωστή διατροφή

Είμαστε ό,τι τρώμε. Η διατροφή μας επηρεάζει άμεσα την ποσότητα υγρών στο σώμα μας και επομένως είναι σημαντικό να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας υλικά όπως λεμόνια, πορτοκάλια, παπάγια, μήλα, πράσινο τσάι, τζίντζερ, σπαράγγια και φυσικά σέλερι, που είναι διουρητικό.

Read more at vogue.es

Διαβάστε επίσης | Οι 5 καλύτερες εφαρμογές για γυμναστική στο σπίτι

Scroll to Top