Οι έννοιες «τύχη» και «ευκαιρία» βρίσκονται στον πυρήνα της φιλοσοφίας του οίκου Chanel, καθώς η ιδρύτριά του πίστευε ακράδαντα στο τυχερό της αστέρι. Στο πέρασμα του χρόνου η σχέση της θεάς τύχης με το brand εκφράστηκε δημιουργικά μέσα από το άρωμα Chance, το οποίο κυκλοφόρησε το 2002.

 


©Chanel

©Chanel

Όλα ξεκίνησαν τυχαία -φυσικά-, όταν ο Jacques Helleu, τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του τομέα Fragrance, Beauty, Watchmaking & Jewelry της Chanel παρουσίασε στον ανατρεπτικό καλλιτέχνη Jean-Paul Goude ένα στρογγυλό γυάλινο μπουκάλι, εξηγώντας του πως επρόκειτο για ένα νέο άρωμα που σκόπευε να λανσάρει ο οίκος, με το όνομα Chance, ζητώντας του να δημιουργήσει μια εικόνα γύρω απ’ αυτό.

Κανείς τους δεν μπορούσε να φανταστεί εκείνη τη στιγμή ότι δύο δεκαετίες αργότερα η έμπνευση σε σχέση με το άρωμα θα παρέμενε ισχυρή, όχι μόνο για τον Goude -o οποίος σταμάτησε να βλέπει τον εαυτό του απλά ως έναν καλλιτέχνη που εξυπηρετεί την εικόνα του οίκου, νιώθοντας πια αναπόσπαστο κομμάτι ενός αρώματος που θα έμενε στην ιστορία- αλλά και για τον διάδοχο του Helleu, από το 2013, Thomas du Pré de Saint Maur.

 


©Chanel

Το ολοστρόγγυλο μπουκάλι του Chance με τα αχνά χρυσά γράμματα κρύβει μέσα του την ιδέα της καλής τύχης, της άυλης έννοιας που ο καθένας αναζητά. Με βάση το γιασεμί, το Chance απέκτησε ακόμα τρεις διαφορετικές εκδοχές, με πρώτο το Chance Eau Fraiche το 2007, το Chance Eau Tendre και το Chance Eau Vive αργότερα. Σήμερα προστίθεται ένα νέο μέλος στην «οικογένειά» του, το Chance Eau Tendre Eau de Parfum, το οποίο συνοδεύεται από μια εξίσου εμπνευσμένη καμπάνια. Σ’ αυτήν μια ιστορία μικρού μήκους διαδραματίζεται σε μια θεατρική σκηνή, όπου δεκάδες πολύχρωμες μπαλαρίνες χορεύουν και παίζουν με καρέκλες σε στυλ Napoleon III. Εικόνα που θα μείνει κι αυτή ανεξίτηλη στην ιστορία του οίκου Chanel.

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το youtube video παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings