Η αλλαγή της σεζόν έχει συχνά επιπτώσεις στον οργανισμό και κυρίως στο ανοσοποιητικό μας. Οι βιταμίνες από φυσικές τροφές είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να αντιμετωπίσουμε τα πιθανά συμπτώματα καθώς και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας ενάντια σε υιούς και μικρόβια. Φρούτα και λαχανικά μας δίνουν τα εφόδια που χρειαζόμαστε, ενώ μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε γευστικούς χυμούς και smoothies. Παρακάτω θα βρείτε 5 απλές συνταγές για εύκολους και απολαυστικούς συνδυασμούς.

 


©Unsplash/ Alexandra Golovac

Λεμόνι & Σπανάκι

Το σπανάκι είναι μια από τις πρώτες και πιο γνωστές υπερτροφές, αφού περιέχει σίδηρο, βιταμίνη Β6, Β9 και Ε. Ενώ ο σίδηρος βοηθά στην κούραση αλλά και στην αναιμία, η βιταμίνη C που περιέχει το λεμόνι βοηθά στην σωστή απορρόφηση του σιδήρου. Μπορεί κανείς να προσθέσει επίσης μήλο ή yuzu.

Λάχανο & Μήλο

Η τροφή που έγινε ιδιαίτερα διάσημη τη τελευταία δεκαετία, το λάχανο, είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β, σίδηρο και γλυκοζινολικό, συστατικό που φημίζεται για τις αντικαρκινικές του ιδιότητες. Ενώ οποιοδήποτε φρούτο θα μπορούσε να ταιριάξει με το λάχανο, το μήλο του προσδίδει μια γλυκιά, ευχάριστη γεύση.

Σέλινο & Αχλάδι

Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του σέλινου βοηθούν στη δυσπεψία και το πρήξιμο, καθώς είναι πλούσιο σε βήτα καροτίνη, η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό, αλλά και σε κάλλιο. Η γλυκύτητα του αχλαδιού προσδίδει στην έντονη γεύση του σέλινου.

Πορτοκάλι & Τομάτα

Μπορεί αρχικά αυτός ο συνδυασμός να φαίνεται ανορθόδοξος, όμως το πορτοκάλι με τη τομάτα είναι η ιδανική θεραπεία για το hangover. Τα πορτοκάλια περιέχουν βιταμίνη C που βοηθά στη κόπωση, ενώ η τομάτα περιέχει κάλλιο, το οποίο σταθεροποιεί την πίεση.

Ανανάς & Ροδάκινο

Αν έχετε πρόβλημα δυσπεψίας, αυτός ο γλυκός συνδυασμός θα σας δώσει τη λύση. Ο ανανάς είναι πλούσιος σε βρομελίνη, ένα ένζυμο που καταπραΰνει τους ερεθισμούς και το ευερέθιστο έντερο, ενώ το ροδάκινο περιέχει πηκτίνη που έχει ακριβώς την ίδια ιδιότητα.