Παρά το γεγονός ότι οι επιδείξεις μόδας διαρκούν τόσο λίγο, τα φαντασμαγορικά σκηνικά τους είναι συχνά ένα από τα βασικότερα συστατικά της επιτυχίας τους. Οι περίτεχνες κατασκευές με art installations, εντυπωσιακές προβολές, ατμοσφαιρικά playlists, ακόμα και συσκευές “τηλεμεταφοράς”, είναι αρκετές για να μετατρέψουν μια απλή πασαρέλα σε μια δυναμική εμπειρία.
Ας θυμηθούμε τα θεαματικά shows της Chanel -την τροπική παραλία για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019, τον πύραυλο για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2017, τον τερματικό σταθμό αεροδρομίου για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016, το σούπερ μάρκετ για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2014- ή τα μαγικά σκηνικά του Louis Vuitton – το ρομαντικό ταξίδι με τρένο για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2012 ή το παιχνιδιάρικο λευκό καρουζέλ για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2012. Τόσο εντυπωσιακές όσο και λειτουργικές, αυτές οι εγκαταστάσεις συνθέτουν μοναδικές εμπειρίες που συνεπαίρνουν τους θεατές, ενώ πλέον είναι και φιλικές προς το περιβάλλον.
Από τις αυτοσχέδιες σπηλιές με τους καθρέφτες (Dior, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018) ως στις αιθέριες αντανακλάσεις με τη μορφή της Kate Moss (Alexander McQueen, Φθινόπωρο/Χειμώνας 2006), η Vogue μας ξαναθυμίζει όλες εκείνες τις στιγμές που τα fashion sets έκλεψαν τις εντυπώσεις.


Corbis via Getty Images































