Το αξεσουάρ που κέντρισε την προσοχή μας στις εμφανίσεις του street style κατά την εβδομάδα υψηλής ραπτικής στο Παρίσι αλλά και στο Pitti Uomo ήταν μια τσάντα χωρίς λογότυπα και prints, αλυσίδες και περίτεχνα λουριά. Η γνωστή πλέον “Pouch” του οίκου Bottega Veneta, δημιουργία του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή Daniel Lee, έχει γίνει η “It bag” της σεζόν. Το μαλακό της δέρμα και το ακανόνιστο αλλά βολικό σχήμα της την κάνει να μπορεί να σταθεί σε οποιαδήποτε περίσταση, από ένα πρωινό look με jeans μέχρι μια επίσημη βραδινή εμφάνιση.

 


Στη μόδα του street style πρωταγωνίστησε σε όλες τις αποχρώσεις, από το ουδέτερο μπεζ μέχρι το έντονο γαλάζιο.
©Jonathan Daniel Pryce

Έχοντας «υπηρετήσει» στον Céline, ο Lee απέδειξε από τη πρώτη του κιόλας καμπάνια τον περασμένο Ιανουάριο, την μινιμαλιστική αισθητική του, χαρακτηριστικό και της προηγούμενης καλλιτεχνικής διευθύντριας του οίκου, Phoebe Philo. Ακολουθώντας το σκεπτικό «less is more», τόσο στις ίδιες τις δημιουργίες του όσο και στο εμπορικό κομμάτι, παρουσίασε μια σειρά από επιλεγμένα αξεσουάρ για τον Bottega Veneta,  ανάμεσα τους και την “Pouch”, με στόχο μια συλλογή από διαχρονικά, λειτουργικά κομμάτια.

 


Resort 2020
©Bottega Veneta

Μιας και η “Pouch” ταιριάζει με οτιδήποτε υπάρχει ήδη στη γκαρνταρόμπα μας, έχει γίνει αγαπημένο κομμάτι των celebrities και των It girls, όπως οι Pernille Teisbaek, Linda Tol και Tiffany Hsu.

Read more at vogue.de