Η γαλλική πρωτεύουσα φημίζεται για πολλά, από το φως που πλημμυρίζει τους γραφικούς της δρόμους, έως τα διάσημα μουσεία και τα μικρά καφέ. Λίγα όμως φέρουν τόση γοητεία, όση το στιλ των κατοίκων της. Απλό, διαχρονικό και απαράμιλλα σικ, το γαλλικό στιλ έχει εξελιχθεί σε έναν άπιαστο μύθο. Από την Catherine Deneuve και την Jeanne Moreau, έως την Léa Seydoux και την Marion Cotillard, η ανεπιτήδευτη γαλλική φινέτσα αποτελεί μέχρι και σήμερα μία αστείρευτη πηγή έμπνευσης. 

Με εκατομμύρια followers στο Instagram, κορίτσια όπως η Jeanne Damas και η Anne Laure Mais αντιπροσωπεύουν το απόλυτο parisian ”it girl”. Αξιοποιώντας την τεράστια απήχηση τους έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το προσωπικό τους brand σε επιτυχημένες εταιρείες, που έχουν τη δυναμική ακόμα και να αλλάξουν την εικόνα της σύγχρονης αγοράς.


1. Jeanne Damas 

 


Jeanne Damas 
©rouje.com

Άλλοτε φωτογραφημένη σε μπιστρό του Παρισιού και άλλοτε σε παραλίες του γαλλικού νότου, η Jeanne Damas έχει καταφέρει να προσελκύσει πάνω από ένα εκατομμύριο followers στο Instagram Feed της. Και όχι άδικα. Το στιλ της είναι απλό και ταυτόχρονα σικ. Με άλλα λόγια, η Damas καταφέρνει να ενσαρκώσει απόλυτα την περίφημη γαλλική φινέτσα. 

Εκτός από την επιτυχημένη παρουσία της στο Instagram, η Damas είναι επίσης συγγραφέας, ιδιοκτήτρια του brand Rouje, ενώ πρόσφατα γιόρτασε τα εγκαίνια του νέου της εστιατορίου στο Παρίσι. Έχοντας υπάρξει μούσα και φίλη πολλών σχεδιαστών, όπως ο Jacquemus και η Nathalie Dumeix, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της εταιρεία ρούχων το 2016. 

Το brand της επικεντρώνεται κυρίως σε βασικά κομμάτια, όπως floral κρουαζέ φορέματα, jeans με αέρα από τα 70s αλλά και ρετρό, ανδρικού τύπου σακάκια. Εμπνευσμένη από τις γνήσιες Παριζιάνες, στόχος της Damas ήταν να δημιουργήσει θηλυκά, chic και ευκολοφόρετα ρούχα για κάθε ηλικία. 

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

Αν και τα βασικά κομμάτια επιστρέφουν κάθε σεζόν σε νέους χρωματικούς συνδυασμούς και μοτίβα, η Damas δεν παύει να ανανεώνει συνεχώς το brand της με νέα προϊόντα σε διαφορετικά σχέδια. Μάλιστα, η αγάπη της για τα κόκκινα χείλη την ώθησε να δημιουργήσει και μία capsule σειρά καλλυντικών με βασικό πρωταγωνιστή το – χαρακτηριστικό – κόκκινο κραγιόν της. 

Μέχρι πρότινος η εταιρία Rouje ήταν διαθέσιμη μόνο online. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, όμως, το πρώτο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στην οδό Bachaumont στο Παρίσι. Δίπλα από το καινούργιο επιχειρηματικό εγχείρημα της Damas, το εστιατόριο Chez Jeanne. 

 

2. Anne Laure Mais

 


©musier-paris.com

Η Anne Laure Mais έγινε γνωστή με το όνομα Adenorah μέσα από το προσωπικό της blog το 2009. Σήμερα, με περίπου μισό εκατομμύριο followers στο Instagram, εκφράζει το ανέμελο πνεύμα της Πόλης του Φωτός μέσα από το ανεπιτήδευτο στιλ της. 

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

Έχοντας ήδη στο βιογραφικό της επιτυχημένες συνεργασίες με εταιρείες όπως η Jonak και η Leon & Harper, η Mais αποφάσισε να λανσάρει τη δική της εταιρεία το Μάρτιο του 2018. Εμπνευσμένη από τις ηρωίδες της Nouvelle Vague, η Mais ίδρυσε τη Musier Paris με σκοπό να δημιουργήσει, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μια κοινότητα γυναικών που θα λειτουργούν ως μούσες του brand. 

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

Με μίνι φούστες, δαντελένια τοπ, λεοπάρ σανδάλια και μικροσκοπικές ζακέτες, η Musier Paris καταφέρνει να επαναφέρει τη 60s αισθητική στο σήμερα. Διαφοροποιημένη από το συνηθισμένο ημερολόγιο της μόδας, ανανεώνει το ηλεκτρονικό της κατάστημα με μικρότερες κολεξιόν ανά 2 μήνες. Όλα τα κομμάτια σχεδιάζονται και παράγονται στο Παρίσι, ενώ οι πρώτες ύλες προέρχονται αποκλειστικά από την Ευρώπη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ποιότητα τους να είναι παρόμοια με εκείνη ακριβότερων οίκων. Βασικός στόχος της Mais; Η άνεση! Η ίδια πιστεύει πως τα ρούχα πρέπει να φοριούνται και όχι να μένουν κλεισμένα στη ντουλάπα. Η γυναίκα της Musier Paris είναι ελεύθερη, θηλυκή και μοντέρνα, χαρακτηριστικά που συνθέτουν το “je ne sais quoi” κάθε Γαλλίδας. 

 

3. Marie Dewet

 


Marie Dewet
©maisoncleo.com

Αν και μόλις είκοσι επτά ετών, η Marie Dewet δεν είναι εντελώς καινούργια στο χώρο της μόδας. Η γνώση και η αγάπη της για τα ρούχα και τα υφάσματα, καθώς και η ικανότητα της να βρίσκει vintage θησαυρούς τη βοήθησε να πάρει τη θέση του VIP manager στο Vestiaire Collective. 

Η Dewet είναι λάτρης της ποιότητας. Όταν αδυνατούσε να βρει καλοφτιαγμένα ρούχα, χωρίς συνθετικά υλικά, ζήτησε από τη μητέρα που ήταν μοδίστρα της να της φτιάξει μερικά. Οι followers της στο Instagram τα λάτρεψαν και ζητούσαν ολοένα και περισσότερο να τα αποκτήσουν. Έτσι δημιουργήθηκε η μικρή τους οικογενειακή επιχείρηση. Η εταιρία τους, Maison Cleo, ξεκίνησε μέσα από το Instagram. Κάθε Τετάρτη περίπου είκοσι χειροποίητα κομμάτια ανέβαιναν στην πλατφόρμα προς πώληση. Πρόσφατα, η εταιρεία απέκτησε το δικό της online κατάστημα, παραμένοντας όμως πιστή στο μικρό αριθμό κομματιών που διαθέτει για τους καταναλωτές. Τα πάντα κατασκευάζονται από τη μητέρα της Dewet, χρησιμοποιώντας μόνο φυσικά υφάσματα, όπως βαμβάκι και μετάξι, που περισσεύουν από οίκους υψηλής ραπτικής, ενώ το κόστος για την παρασκευή κάθε κομματιού αναγράφεται κάτω από την τιμή, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες στους υποψήφιους αγοραστές.

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

Φουσκωτά μανίκια, διαφάνειες και αέρινα πουκάμισα συνθέτουν τα δημοφιλή κομμάτια της εταιρείας Maison Cleo, η οποία έχει αποκτήσει φανατικούς ακολούθους, όπως η Emily Ratajkowski και η Leandra Medine. Η έμπνευση πίσω από τις συλλογές προέρχεται από τις γυναίκες της οικογένειας Dewet, αλλά και από τη μόδα της δεκαετίας του ‘80. 

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

Εκτός όμως από ρομαντικά και θηλυκά σχέδια, η Maison Cleo προσφέρει μία νέα εναλλακτική στη βιομηχανία της μόδας. Με μικρές, custom-made συλλογές από επαναχρησιμοποιημένα, φυσικά υλικά και με γνώμονα τη διαφάνεια πίσω από το κόστος κάθε κομματιού, το εγχείρημα της Marie Dewet είναι σίγουρα ένα ελπιδοφόρο βήμα προς μια πιο βιώσιμη μόδα.