Όταν ο Giorgio Armani ξεκίνησε να αναζητά το πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας για το νέο του άρωμα Armani Code Absolu, είχε στο μυαλό του κάποιον με «τη σωστή δόση σαρκασμού». Αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, η ανάληψη του ρόλου από τον Ryan Reynolds, είναι σίγουρα μια επιλογή συμβατή με αυτή που έθεσε σαν προτεραιότητα ο Ιταλός σχεδιαστής.

 


©Giorgio Armani Beauty

«Ελπίζω στο τέλος να τον αποκαλώ μπαμπάκα», δήλωσε χαριτολογώντας για τον Armani ο 42χρονος Καναδός ηθοποιός και παραγωγός, ανακοινώνοντας επίσημα τη συνεργασία του με τον πολυτελή οίκο στο Instagram. 

Από την πρόσφατη αυτοσαρκαστική του ερμηνεία ως αθυρόστομος Deadpool, μέχρι τις ανάλαφρες λογομαχίες με τη σύζυγο του Blake Lively που μοιράζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ξεκάθαρο ότι ο Reynolds δεν παίρνει και πολύ στα σοβαρά τον εαυτό του. 

 

https://www.youtube-nocookie.com/embed/lxEhFS0hmOU

 

Η αυθόρμητα αισθησιακή πλευρά του χαρακτήρα του, μπορεί να συνδεθεί με την ερωτική μυρωδιά μανταρινiού, βανίλιας και tonka του Absolu. «Είναι ένα δυνατό άρωμα, γεμάτο αναμνήσεις τις οποίες μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν περίμενες ότι κουβαλάς. Δεν είμαι ειδικός, ξέρω όμως τι μου αρέσει», λέει στη Vogue ο Reynolds.

Η συνεργασία του ηθοποιού με τον διάσημο οίκο ομορφιάς γίνεται ακόμα πιο συναρπαστική, αν σκεφτεί κανείς ότι το διαφημιστικό μίνι-φιλμ του Absolu έχει τη σκηνοθετική σφραγίδα της Reed Morano, γνωστής από το αριστουργηματικό “The Handmaid’s Tale” του Netflix. Το φιλμ αιχμαλωτίζει σε λίγα λεπτά κάτι από την ενθουσιώδη φύση του Reynolds, ταυτίζοντάς τη με το μανιφέστο της αυτοπεποίθησης της Armani Code, πλάθoντας έτσι την ταυτότητα ενός άνδρα που ξέρει καλά το παιχνίδι της αποπλάνησης.

 


©Giorgio Armani Beauty

Για τον Reynolds, η αυτοπεποίθηση (στην πιο κουλ εκδοχή της) είναι μια γνώριμη κατάσταση, αφού όπως εξομολογείται στη Vogue δε διστάζει να χρησιμοποιεί τα προϊόντα ομορφιάς της συζύγου του. «Κάποιες κρύες χειμωνιάτικες μέρες, κλέβω οτιδήποτε υπάρχει μέσα στο συρτάρι της γυναίκας μου και το φοράω. Τις περισσότερες φορές δεν ξέρω τι είναι, τσεκάρω μόνο να γράφει επάνω ενυδατική».

 


©Giorgio Armani Beauty

H αλήθεια είναι ότι το πρόσωπο του Καναδού σταρ ταλαιπωρήθηκε πολύ τελευταία, αν σκεφτεί κανείς την αποπνικτική μάσκα που έπρεπε να φορέσει στο Deadpool. «Κάθε φορά που την έβγαζα, έσκιζα στην κυριολεξία το δέρμα μου», εξηγεί. «Ακολουθούσα τις συμβουλές των ειδικών και χρησιμοποιούσα μια ενυδατική που επουλώνει πληγές από εγκαύματα». Ο λόγος για την Edap, μια ισχυρή καταπραϋντική και γρήγορα απορροφητική κρέμα, με εκχύλισμα βιταμινών Α, Ε και D.

 


©Giorgio Armani Beauty

«Η καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς μου, θα έπρεπε να διαφέρει λίγο απ’ το συνηθισμένο, αν σκεφτεί κανείς ότι δουλεύω στη showbiz, αλλά εκτός από μια ενυδατική, δεν κάνω τίποτα παραπάνω», παραδέχεται γελώντας. Ομοίως, για τη φροντίδα των μαλλιών του χρησιμοποιεί οποιαδήποτε μάσκα διαμόρφωσης πέσει στα χέρια του, ενώ τα γένια του τα τριμάρει όταν πια η κατάσταση φτάνει στο μη περαιτέρω.

 


©Giorgio Armani Beauty

Το καλύτερο προϊόν περιποίησης για τον Reynolds ακούει στο όνομα «ύπνος», κάτι που δυσκολεύεται να βρει μεγαλώνοντας δύο μικρές κόρες. «Όπως κάθε γονιός θα έλεγε, ο ύπνος είναι ένα τεράστιο αγαθό, που δε βρίσκεις όσο συχνά πιστεύει κανείς. Όταν δεν έχω κάποια υποχρέωση, συνηθίζω να κοιμάμαι τις ίδιες ώρες με τα παιδιά μου».

 


©Giorgio Armani Beauty

Ο διάσημος πρωταγωνιστής είχε εξομολογηθεί στο παρελθόν τη μάχη του με τις κρίσεις άγχους. Η γαλήνη του μυαλού τη στιγμή που βρίσκεται μπροστά στα φώτα, είναι εκείνο το χαρακτηριστικό που θα ήθελε να κατακτήσει μεγαλώνοντας. «Υπάρχουν πολλά αλλόκοτα και ασθενικά πρότυπα, στα οποία πολλοί άνθρωποι βρίσκουν αξία», λέει. «Όχι μόνο στη δημόσια σφαίρα, αλλά και στην ιδιωτική ζωή. Αν μεγαλώνω αξιοπρεπώς, δεν έχω ανάγκη να στενοχωριέμαι κάθε φορά που φτάνουν τα γενέθλιά μου. Όλοι μ’ έναν τρόπο επιθυμούμε να γεράσουμε και ίσως να είναι διασκεδαστικό. Για μένα είναι αισθησιακό να αγκαλιάζεις την ηλικία σου, παρά να την πολεμάς».

 


©Giorgio Armani Beauty

Παρακολουθήστε το video της καμπάνιας με τον Ryan Reynolds.

 

https://www.youtube-nocookie.com/embed/xirbzfKd3MY

 

Read more at vogue.com