Μια μεγάλη συνεργασία με τη Supreme ανακοίνωσε ο Jean Paul Gaultier. Στα βήματα του Thom Browne (2010), της Rei Kawakubo (2012) αλλά και του Kim Jones (2017) που συνεργάστηκαν με την αμερικανική φίρμα στο παρελθόν, ο Gaultier χαρακτηρίζει αυτή τη νέα σελίδα στην ιστορία των συνεργασιών του οίκου του ως φυσική εξέλιξη.

«Εδώ και πολλά χρόνια φροντίζω να βάζω αθλητικές πινελιές στις συλλογές μου», λέει στη Vogue. «Είχε να κάνει με τον προσωπικό μου κώδικα και τις εμμονές μου. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980, δημιούργησα τη σειρά “Junior Gaultier” με επίκεντρο τα σπορ ρούχα. Τώρα με τη Supreme, αυτή η έμπνευση θα βρει τον δρόμο της σε μια νέα γενιά καταναλωτών».

Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Gaultier φρόντιζε να ενώνει το πάθος του για τη μόδα και την τέχνη: Σχεδίασε κοστούμια για την παραγωγή “Snow White” του Ballet Preljocaj, όπως και για την ταινία “The Fifth Element” του Luc Besson (1997). Έντυσε τη Nicole Kidman, την Cate Blanchett και την Marion Cotillard, η οποία το 2008 παρέλαβε το Oscar Α’ Γυναικείου για το “La Vie En Rose” φορώντας ένα λευκό φόρεμα σε σχήμα γοργόνας που έφερε την υπογραφή του.

Η πιο εμβληματική στιγμή, βέβαια, ήταν όταν σχεδίασε τα κοστούμια της Madonna για την “Blond Ambition” παγκόσμια περιοδεία της το 1990. Ακριβώς αυτό το αρχείο με τις ready-to-wear συλλογές εκείνης της περιόδου επανεξετάζει η νέα του συνεργασία με τη Supreme. Στις πρώτες φωτογραφίες της συλλογής, που ανήκουν στην Collier Schorr, συναντάμε σε ρόλο μοντέλου την μεγάλη κόρη της βασίλισσας της ποπ, Lourdes Leon, η οποία ποζάρει στο πλευρό του καλλιτέχνη Sancheeto.

 


Sancheeto
©COLLIER SCHORR

Ένα από τα παντελόνια της σειράς με το οποίο ποζάρει η Lourdes φέρει ένα ηχηρό αντιρατσιστικό μήνυμα, γράφοντας με κεφαλαία “Fuck Racism”. Κάπως έτσι, ο Gaultier βρίσκει μια καλή ευκαιρία να απευθυνθεί στους 12,5 εκατομμύρια Instagram ακόλουθους της Supreme (οι περισσότεροι άτομα της νέας γενιάς), δείχνοντας την ευαισθητοποίηση του για την 17% αύξηση της εγκληματικότητας στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια.

Από το 1994 που την ίδρυσε ο James Jebbia, η Supreme έχει συνεργαστεί με πολλούς και μεγάλους οίκους της βιομηχανίας. Εκτός από τους σχεδιαστές, η skatewear φίρμα έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη North Face, την Oakley και τη Nike, καλλιτέχνες όπως οι Kaws, Jeff Koons, George Condo, μουσικούς όπως οι The Clash και Public Enemy, αλλά και εταιρείες τροφίμων και ποτών, όπως η Campbell’s, η Coca Cola και η Budweiser.

Η Supreme x Jean Paul Gaultier συλλογή θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα της Supreme παγκοσμίως και online στο supremenewyork.com από τις 11 Απριλίου 2019.

 

Read More at Vogue.co.uk