Η μόδα κάνει κύκλους και αντανακλά τους ανθρώπους και τα βιώματα της εποχής στην οποία συμβαίνει. Η Αθήνα, μία από τις πιο πολυπολιτισμικές πρωτεύουσες της Ευρώπης, δημιουργεί με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς ένα προσωπικό street style, βασισμένο στη διαφορετικότητα των νέων ανθρώπων που την κατοικούν και εμπνέονται από τις αντιθέσεις της.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Toms Greece βρίσκει στο πρόσωπο αυτών των ανθρώπων τους κατάλληλους πρωταγωνιστές για την καλοκαιρινή της φωτογράφιση. Νέα, φρέσκα πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στον χώρο της μόδας, του πολιτισμού και της τέχνης γενικότερα, επαναπροσδιορίζουν το στυλ τους μέσα από το πρίσμα της διαφορετικότητας. Αυτή η ανερχόμενη γενιά, συνδυάζει το προσωπικό της στυλ με τη νέα Toms Venice συλλογή στους δρόμους του εμπορικού και ιστορικού κέντρου, μέσα από μια φωτογράφιση που «μυρίζει» Αθήνα.

Πρωτοπόρα του κοινωνικού επιχειρείν, η Toms αναζητά και φέτος το ανθρώπινο στοιχείο της μόδας, ενώ μέχρι σήμερα έχει προσφέρει περίπου 85 εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια σε παιδιά παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα. Με μια “giving back” φιλοσοφία, το brand τολμά και αντιστέκεται, μέσα από τις καμπάνιες της, σε διεθνή ζητήματα όπως ο οπλοφορία, η έλλειψη πρόσβασης σε βασικά αγαθά αλλά και σε φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα, όπως η ισότητα.

 


©Genevieve Majari

©Genevieve Majari

©Genevieve Majari

©Genevieve Majari

©Genevieve Majari

©Genevieve Majari

©Genevieve Majari

 

Info: Συμμετέχουν οι Μιχάλης Βασιλάκης, Ειρήνη Ερμίδου, Λορέντζο Σαρζάν, Ελισάβετ Καρατσόκη, Φίλιους Κανάκη, Λυδία Κουτουλέα και Σοφία Γκιλτίζη / Styling: Δάφνη Ηλιάκη / Φωτογράφος: Genevieve Majari. @TOMSGreece,  toms.gr