Όταν δοκίμασα πρώτη φορά την The Rich Cream του Augustinus Bader -το γνωστό μπλε μπουκάλι που έχει γίνει viral στο Instagram– κατάλαβα από την πρώτη κιόλας χρήση πως δεν επρόκειτο απλά για ένα αντιγηραντικό προϊόν, αλλά για μια επανάσταση στον τομέα. Όταν ήρθε στην Ελλάδα ο καθηγητής Bader το 2021 και είχα την τύχη να μιλήσω μαζί του, μου εξήγησε πώς η καλλυντική σειρά με το όνομά του ήταν αποτέλεσμα μιας ανακάλυψης κατά την ιατρική του έρευνα – ενός wound gel που εκπαίδευε το δέρμα να επανορθώνει μόνο του τις φθορές του, το γνωστό πλέον TFC8.
Φέτος, είχα την ευκαιρία να μιλήσω και με τον Charles Rosier, CEO και co–Founder του brand Augustinus Bader, ο οποίος αναγνώρισε αμέσως τις δυνατότητες του καινοτόμου gel και συνεργάστηκε με τον καθηγητή Bader, λανσάροντας μαζί το 2018 τις κρέμες The Cream και The Rich Cream οι οποίες γνώρισαν αμέσως μεγάλη επιτυχία. Ακολούθησαν καθαριστικά προσώπου, μάσκες και προϊόντα περιποίησης μαλλιών μέχρι ορός για πλούσια φρύδια και βλεφαρίδες και eye patches – η τελευταία είσοδος στην «οικογένεια». Να τι μου είπε:

Κε Rosier, ας ξεκινήσουμε από τη γνωριμία σας με τον καθηγητή Bader και τη μετέπειτα συνεργασία σας;
Γνώρισα τον Augustinus πριν από 10 χρόνια μέσω ενός κοινού φίλου, ο οποίος μου τον σύστησε λέγοντας ότι ήταν «ο μεγαλύτερος εγκέφαλος στην επιστήμη των βλαστοκυττάρων». Καθώς ο συγκεκριμένος φίλος ήταν πολύ κοντά στον Steve Jobs για 40 χρόνια και είναι πολύ απαιτητικός, πήρα τη δήλωσή του στα σοβαρά. Εκείνη την εποχή συμμετείχα ως γνώστης επί των οικονομικών στην έρευνα του καθηγητή Baulieu στη Γαλλία για τον τραυματισμό του νωτιαίου μυελού, οπότε σκέφτηκα ότι θα ήταν χρήσιμο να του γνωρίσω τον καθηγητή Bader, για να δούμε πώς η επιστήμη των βλαστοκυττάρων θα μπορούσε να βοηθήσει στην έρευνά του. Δύο χρόνια μετά επισκέφτηκα τον Augustinus στη Λειψία, όπου είναι επικεφαλής του τομέα Βιολογίας Βλαστοκυττάρων στο εκεί Πανεπιστήμιο, και τότε μου μίλησε για το τζελ που είχε δημιουργήσει το 2007 και χρησιμοποιήθηκε από έναν χειρουργό στο Μόναχο ως εναλλακτικό των μοσχευμάτων σε ένα 2χρονο κορίτσι που είχε καεί από βραστό νερό, με θαυμαστά αποτελέσματα στην επούλωση του δέρματός της. Όταν είδα τι μπορούσε να κάνει, άρχισα να σκέφτομαι λύσεις για να γίνει αυτή η απίστευτη ανακάλυψη διαθέσιμη σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Ποιο θα λέγατε ότι ήταν το σημείο καμπής που οδήγησε τη μάρκα στην κορυφή της αντιγηραντικής περιποίησης παγκοσμίως;