η-selena-gomez-στο-3ο-make-a-rare-impact-με-αφορμή-την-παγκόσμια-η-375646

Η Selena Gomez δεν έκρυψε τη συγκίνησή της μιλώντας για το Rare Impact Fund, το οποίο δημιούργησε το 2020 με στόχο να συγκεντρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξει οργανισμούς ψυχικής υγείας σε όλο τον κόσμο. «Πριν καν ξεκινήσει η Rare Beauty να πουλάει προϊόντα, ήξερα ότι ο σκοπός μου είναι να μοιραστώ την εμπειρία μου και να κάνω τους ανθρώπους να αισθάνονται πως δεν είναι μόνοι», είπε χαρακτηριστικά. Στη συζήτηση συμμετείχαν επίσης η Judith Martinez, Rare Beauty Social Impact & Inclusion Director, και η Elise Cohen, Chief Impact Officer της Rare Beauty και Πρόεδρος του Rare Impact Fund, που μίλησαν για το πώς το fund στηρίζει ήδη 30 οργανισμούς σε πέντε ηπείρους και περισσότερους από δύο εκατομμύρια νέους κάθε χρόνο.

Η Selena Gomez στο 3ο Make A Rare Impact με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας-1

Sephora: ένας σύμμαχος με δέσμευση

Η Sephora αποτελεί σταθερό σύμμαχο του Rare Impact Fund από την πρώτη στιγμή, στηρίζοντας ενεργά την καμπάνια Make A Rare Impact και δωρίζοντας το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις του νέου αρώματος Rare Eau de Parfum και των fragrance sets υπέρ των σκοπών του ιδρύματος. «Η Sephora δεν στέκεται απλώς δίπλα μας· είναι πραγματικός συνεργάτης που μοιράζεται το ίδιο πάθος για την ψυχική υγεία», τόνισε η Selena Gomez.

Η Selena Gomez στο 3ο Make A Rare Impact με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας-2

Το άρωμα που συνδέεται με μνήμες και συναισθήματα

Φέτος στο επίκεντρο της δράσης βρίσκεται το Rare Eau de Parfum (σε 50ml, travel και mini size) που δεν είναι απλώς μια νέα κυκλοφορία: είναι ο πυλώνας που θα ενισχύσει οικονομικά τον σκοπό του Rare Impact Fund. «Για μένα τα αρώματα είναι συνδεδεμένα με συναισθήματα και μνήμες. Μπορούν να σε μεταφέρουν πίσω στον χρόνο, σε στιγμές ζεστασιάς και αγάπης. Ήθελα αυτό το άρωμα να δημιουργεί τέτοιες εμπειρίες», εξομολογήθηκε η Selena, αποκαλύπτοντας ότι δοκίμασε για μήνες διαφορετικούς συνδυασμούς του, πριν καταλήξει στη σημερινή φόρμουλα, ενώ αστειεύτηκε λέγοντας ότι «κάποια στιγμή νόμιζα πως είχα κάψει την όσφρησή μου από τις τόσες δοκιμές».

Περισσότερο από μια καμπάνια

Πέρα από τα προϊόντα, η καμπάνια Make A Rare Impact κινητοποιεί μια παγκόσμια κοινότητα. «Αυτό που με συγκινεί περισσότερο είναι η ανταπόκριση του κόσμου. Να ξέρω ότι νέοι άνθρωποι βρίσκουν στήριξη, ότι δεν νιώθουν μόνοι. Αυτό είναι το νόημα», ολοκλήρωσε την ομιλία της η Selena, τονίζοντας ότι αυτή είναι «η πιο περήφανη στιγμή» της καριέρας της μετά την οικογένειά της. Το μήνυμά της είναι ξεκάθαρο: η ομορφιά δεν είναι μόνο εξωτερική, αλλά ένας τρόπος να ανοίγουμε διάλογο για την αποδοχή, τη φροντίδα του εαυτού μας και τη δύναμη της κοινότητας.

* Η δράση θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 12 Οκτωβρίου 2025 σε 25 χώρες στα καταστήματα Sephora και online.

MHT