Beauty Lovers: Εμμονή με το μακιγιάζ

Η γενιά Z (Generation Z ή iGen) αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και μέχρι το 2020 θα καλύπτει το 40% των καταναλωτών. Οι εκπρόσωποί της, γεννημένοι σε μια high tech κοινωνία, είναι ανεξάρτητοι, multi-taskers, αποφασιστικοί, έχουν ενσυναίσθηση, δεν συμβιβάζονται και παίζουν την τεχνολογία στα δάχτυλα! Φυσικά, γνωρίζουν καλά τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους και θέλουν να τις ικανοποιούν… τώρα! Ενημερωμένοι για όλες τις τάσεις της ομορφιάς και της μόδας, λάτρεις του online shopping και όχι μόνο (το 50% αυτής της γενιάς δεν έχει σταθεί ποτέ σε ταμείο τράπεζας και οι κάρτες debit αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητά τους μετά το mobile banking), αξιοποιούν το χρόνο τους χωρίς να χάνουν λεπτό.

Η M·A·C Cosmetics, πάντα ένα βήμα μπροστά από τις  εξελίξεις, ξέρει πώς να τραβήξει την προσοχή τους και το κάνει με το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης, M·A·C Lover. Με λέξεις-κλειδιά Lover, Seduced, Devoted και Οbsessed, κάθε μία αντιπροσωπευτική μιας κατηγορίας πιστών πελατών της, τους δίνει τη δυνατότητα να εξαργυρώνουν τους πόντους των αγορών τους μέσα στο ίδιο έτος – 1 πόντος για κάθε ευρώ- παίρνοντας δώρο ένα από τα best seller προϊόντα της. Όμως, οι παροχές δε σταματούν εδώ, καθώς οι λάτρεις του brand απολαμβάνουν προνόμια, όπως δωρεάν υπηρεσία μακιγιάζ, δώρο γενεθλίων, preview nights για συλλεκτικές συλλογές πριν κυκλοφορήσουν, συμμετοχή σε events με influencers, κλήρωση για συμμετοχή σε fashion shows backstage, ανάλογα πάντα με την κατηγορία στην οποία ανήκει ο κάθε πελάτης.

Περισσότερες πληροφορίες στα καταστήματα και online.

Scroll to Top