Backstage από το Cruise 21/22 show του οίκου Chanel

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Backstage από το Cruise 21/22 show του οίκου Chanel

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Acielle / StyleduMonde
Acielle / StyleduMonde

Όποιο fashion insider και αν ρωτήσετε τι του έχει λείψει περισσότερο από τότε που ο Covid έγινε η νέα πραγματικότητα, θα συναντήσετε σίγουρα στις πρώτες θέσεις της λίστας του τα Chanel cruise shows. Πέρυσι το event επρόκειτο να διεξαχθεί σε μια πολυτελή βίλα στο Κάπρι, μια ακόμα προσθήκη στους ονειρεμένους προορισμούς μαζί με την Σεούλ, την Κούβα, αν και όλοι θυμόμαστε και την αναπαράσταση του διαμερίσματος της Coco Chanel στο Grand Palais του Παρισιού, ή τη La Pausa.


©Acielle / StyleduMonde

Την Κυριακή η Virginie Viard έδωσε ένα νέο νόημα στο concept μαγνητοσκόπηση της Cruise collection στην Les-Baux-de-Provence στην οροσειρά Alpilles της Προβηγκίας, μια γοητευτικά βραχώδης περιοχή όπου ίχνη από τη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία ξεπροβάλλουν κάθε στιγμή. Ο Jean Cocteau επέλεξε αυτό το λατομείο ασβεστόλιθου ως το σκηνικό για την ταινία του 1959 Testament of Orpheus, μια φανταστική βιογραφία στη σκιά και το φως, με εμφανίσεις από φίλους του όπως οι Pablo Picasso, Roger Vadim, και Françoise Sagan.


©Acielle / StyleduMonde

Η Gabrielle Chanel είχε μια στενή φιλία με τον Cocteau, η αγάπη του για την οποία αποτυπώνεται μέσα από τις επιστολές του στη chère Coco από τα 20s μέχρι τα 50s. Αν και αυτά τα γράμματα αγάπης ενέπνευσαν τη Virginie Viard να εξερευνήσει αυτή τη σχέση μέσα από τη μόδα, έφεραν επίσης στο φως μια ιστορία γύρω από τη κοινή αγάπη για την τέχνη, τα βιβλία και τη μουσική. “Μου αρέσει να ενώνω τις κουκκίδες”, εξηγεί στη Vogue η Virginie Viard.


©Acielle / StyleduMonde

Το σκηνικό έφερε επίσης στην επιφάνεια μια αίσθηση αναταραχής. Σε κάθε άλλη περίπτωση το λατομείο- -πλέον το Carrières des Lumières χρησιμοποιείται σαν χώρος τέχνης για installations ήχου και φωτός- θα ήταν μια ανεφάρμοστη επιλογή. Ωστόσο αυτό το απομακρυσμένο και ιδιόρρυθμο τοπίο, με τους πετρώδεις διαδρόμους, δημιούργησε το ιδανικό φόντο, σαν ένα ερημικό ανοιχτό θέατρο με οροφή τον κρυστάλλινο μπλε ουρανό.


©Acielle / StyleduMonde

“Ταιριάζει με τη Virginie, είναι δυναμικό, γεμάτο ενέργεια, λίγο ροκ, λίγο αντισυμβατικό”, σχολίασε ο πρόεδρος του οίκου Chanel Bruno Plavlovsky, καθώς τα drones πετούσαν από επάνω μας για τις τελικές πινελιές του show.

Ο Pavlovsky επαίνεσε την Viard που πλέον συμπληρώνει δύο χρόνια στο τιμόνι του οίκου. “Έχει μια πολύ μοντέρνα ματιά και η επιρροή της στο στυλ της Chanel ταιριάζει στους πελάτες μας. Δεν τη γνωρίζουν γιατί είναι πολύ διακριτική, δεν είναι μια δημόσια φιγούρα όπως ο Karl. Όπως επιβεβαιώνει τη δύναμή της συνεχώς και όλοι αγαπούν το όραμά της γύρω από τη γυναίκα Chanel. Το υπέροχο με την cruise collection, είναι η ελευθερία έκφρασης που προσφέρει. Έχει μια ελαφρότητα που την κάνει διαφορετική και πολυαναμενόμενη ειδικά τώρα. Η βιομηχανία της μόδας έχει δει διπλάσια άνοδο σε σχέση με το περασμένο καλοκαίρι”.


©Acielle / StyleduMonde

Για τη μαγνητοσκόπηση του show και ακολουθώντας τις οδηγίες για την προστασία της υγείας, ελάχιστοι δημοσιογράφοι και φίλοι προσκλήθηκαν, ανάμεσά τους η Marie-Louise de Clermont-Tonnerre, η νέα ambassador Charlotte Casiraghi και ο σύζυγός της Dmitri Rassam, η Princess Caroline του Monaco, η Vanessa Paradis, η Caroline de Maigret, η Elizabeth von Guttman, η συγγραφέας  Anne Berest, η ηθοποιός και τραγουδίστρια Alma Jodorowsky, η Juliette Armanet και η Angèle Van Laeken, η τραγουδίστρια από το Βέλγιο γνωστή με το όνομα Angèle.


©Acielle / StyleduMonde

Όπως και στο έργο του Cocteau, οι καλλιτεχνικές επιρροές υφαίνονταν στην αφήγησή του. Τα black & white Chanel τουίντ ταγιέρ ή τα πιο cool σε ροζ και μπλε, αντιπροσωπεύουν αυτό που ο Pavlovsky αποκαλεί Chanel του αύριο, όσον αφορά τη βιωσιμότητα. Συνολικά το ένα τέταρτο των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν ανταποκρίνονταν στα standards του Global Organic Textile Standard. Το επόμενο φθινόπωρο επίσης οι κάτοχοι Chanel θα φορούν τζάκετ από ανακυκλωμένα υλικά. “Είναι ουσιώδες, είναι μια μετάβαση που θα πάρει χρόνο. Όλα κρύβονται στις λεπτομέρειες, αλλά θα φτάσουμε μέχρι εκεί”, περιγράφει ο Pavlovsky.


©Acielle / StyleduMonde

“Μετά από ένα χρόνο εγκλεισμού, το να βρίσκεσαι έξω, στο φως και να τραγουδάς στη σκηνή, μοιάζει κάτι απίθανο”, σχολίασε η Vanessa Paradis για το show. “Η Virginie εκτός από το να σχεδιάζει, εστιάζει και στη μουσική. Το show ήταν punk, rock and roll, εντελώς Barbarella, αυτή η συναυλία ήταν δική της ιδέα για να γιορτάσουμε αυτή τη Chanel στιγμή, με όλα όσα αγαπάμε”.


©Acielle / StyleduMonde

“Νιώθω τυχερή που βρίσκομαι εδώ για δύο τόσο σημαντικούς σκοπούς, τη μόδα και τη μουσική. Επίσης συγκινημένη καθώς όλα όσα είδα και άκουσα είναι τόσο ποιητικά. Για εμένα είναι μια υπενθύμιση να μείνω θετική και να σκέφτομαι τη στιγμή”, περιγράφει η Angèle.

Αυτό το show ελπίζουμε να σηματοδοτεί και ένα νέο κεφάλαιο. Όλα τα βλέμματα στρέφονται πια στον Ιούλιο, όπου η Chanel σχεδιάζει ένα couture show για περιορισμένο κοινό στον κήπο του Palais Galliera. Αυτό ίσως και να σημάνει το τέλος του digital experience.


©Acielle / StyleduMonde

Διαβάστε επίσης | Chanel Cruise 21/22: Οι 10 τάσεις του show

Scroll to Top