Με μια ταινία μικρού μήκους της καλλιτέχνιδας και σκηνοθέτριας Amalia Ulman και ένα χαρτοφυλάκιο εικόνων που απαθανάτισε ο Hugo Comte, η διαφημιστική καμπάνια Salvatore Ferragamo για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2022 μας παρασύρει σε ένα μεσογειακό κόσμο – μια κίνηση γοητείας, που δείχνει τον αισθησιασμό του πώς ντυνόμαστε, αναδεικνύοντας μέσα από διαφορετικές προοπτικές τη νέα συλλογή αξεσουάρ και ρούχων της μάρκας.
Οι φωτογραφίες του Comte – μεμονωμένες λήψεις και έντονες mise-en- scènes, απαθανατίζουν πολύτιμες στιγμές αυτής της περιπέτειας. Μια καμπάνια που προσωποποιεί αυτή την καλοκαιρινή ουσία της ομορφιάς και τις ατελείωτες ευκαιρίες, μέσα από το αναμφισβήτητο ιταλικό πάθος για ζωή. Στο καστ της καμπάνιας συναντάμε, συμπεριλαμβανομένης της ίδιας της Amalia Ulman, τον νεαρό Αμερικανό βραβευμένο με Emmy ηθοποιό και μουσικό, Jharrel Jerome, καθώς και τα μοντέλα Greta Hofer, Nyaueth Riam και Xu Meen. Πρωταγωνιστούν σε μια καλοκαιρινή περιπέτεια που διαδραμτίζεται σε τοπία μιας ειδυλλιακής τοποθεσίας διακοπών.

Η έκφραση φυγής απαλύνεται από τη γλυκύτητα μιας ανανεωμένης ελευθερίας που συνδυάζεται με την αρχιτεκτονική πλαστικότητα του Comte: οι διαγώνιες γραμμές και οι γεωμετρικές συνθέσεις ενισχύουν τα κορεσμένα χρώματα των πλάνων, γεμάτα ένταση και ζεστασιά. Εικόνες που εμφανίζονται τόσο vintage όσο και σύγχρονες, με πνεύμα που θυμίζει αστέρια της οθόνης από τη δεκαετία του ’60 και του ’70. Τα φώτα της δημοσιότητας είναι στο αξεσουάρ, το βασικό στοιχείο του οίκου.