Καθώς η μόδα αλλάζει και μεταμορφώνεται σε μια βιώσιμη βιομηχανία με οικολογική συνείδηση, η H&M λανσάρει και φέτος τη γνωστή πλέον Conscious Exclusive συλλογή της, ταυτόχρονα με την ανοιξιάτικη Conscious. Με αυτή την αφορμή, επιστράτευσε 5 γυναίκες από διαφορετικούς χώρους, οι οποίες μέσα από τη μόδα αποκαλύπτουν το κοινό τους όραμα για ένα καλύτερο μέλλον για τον πλανήτη. Η Μαρία Ναυπλιώτου, η Έσθερ Μαστρογγιάννη, η Τζωρτζίνα Λιώση, η Μαρίνα Σάττι και η Έφη Βράκα πρωταγωνιστούν σε μια digital καμπάνια η οποία αποτελείται από διαφορετικά σύντομα videos, με σκοπό την προώθηση της οικολογικής συνείδησης μέσα από την ανακύκλωση ρούχων και οικιακών υφασμάτων.
«Η βιωσιμότητα είναι μία από τις βασικές αξίες μας και ενώ χρειάζεται ακόμη να γίνει πολλή δουλειά σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, είναι πάντα συναρπαστικό να βλέπουμε καμπάνιες που είναι διαθέσιμες σε όλα τα καταστήματα να προβάλουν πραγματικά το συνειδητό τρόπο σκέψης μας», εξηγεί ο Isak Roth, Global Sustainability Manager στην H&M.
Επιπλέον, από την 1η έως τις 13 Απριλίου, η Η&Μ ενισχύει την Πρωτοβουλία Ανακύκλωσης Ρούχων που πραγματοποιεί σε όλα τα καταστήματά της, όλο το χρόνο, προσφέροντας για κάθε σακούλα με ρούχα και οικιακά υφάσματα που φέρνουν οι πελάτες, δύο εκπτωτικά κουπόνια 15% για δύο τεμάχια της επιλογής τους για την επόμενη αγορά τους.
Η νέα συλλογή H&M Conscious θα διατίθεται από τις 11 Απριλίου σε όλα τα καταστήματα παγκοσμίως και στο hm.com, ενώ η συλλογή H&M Conscious Exclusive θα πωλείται στην Ελλάδα αποκλειστικά στο κατάστημα της οδού Ερμού 54, στη Κύπρο στο κατάστημα της Λευκωσίας και online.