Έξω από την μπουτίκ της Breitling στο lower Manhattan, έχει μαζευτεί ένα τεράστιο πλήθος από φωτογράφους, περαστικούς και influencers που ξέρουν ότι το κόκκινο χαλί και τα αυστηρά μέτρα ασφαλείας κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης σημαίνουν ότι κάτι πολύ ενδιαφέρον θα συμβεί. Και δεν έχουν άδικο. Μέσα στην μπουτίκ η Charlize Theron, το πρόσωπο της καμπάνιας για τα ρολόγια Breitling, καλωρίζει έξι δημοσιογράφους και μέσα σ’ αυτή την μικρή ομάδα είναι και η Γιώτα Ταχταρά, απεσταλμένη της Vogue Greece.
Η κουβέντα στρέφεται γύρω από το φιλανθρωπικό έργο της Theron, τις ταινίες της, τις κόρες της και φυσικά στα αγαπημένα αξεσουάρ.
“Τι κάνει ένα κόσμημα ή αξεσουάρ διαχρονικό;” “Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση”, γελάει η Theron και το σκέφτεται για λίγο. “Νομίζω το κλασσικό θα ήταν μια λέξη που θα χρησιμοποιούσα, το κλασσικό δεν είναι ποτέ εκτός μόδας. Και καθαρές γραμμές. Σκέφτομαι κομμάτια που δεν είναι υπερβολικά φορτωμένα, και έχουν μια αίσθηση κλασσική. Αυτό θα τα έκανε διαχρονικά.”