η-νέα-μπουτίκ-enny-monaco-είναι-το-luxury-shopping-spot-για-τους-λ-358207
©Photographer: Maria Magdalinou @ 10 Artists Management. Fashion Director: Nicholas Georgiou

«Για μένα, τα multibrands έχουν φαντασία, πάθος και δημιουργικότητα», λέει η Αμαλία Κορασίδου, συνιδρύτρια της μπουτίκ Enny Monaco, που από τα τέλη των ’80s διαμορφώνει το στιλ των Ελληνίδων και των διεθνών πελατών της με high-end fashion brands και σχεδιαστές που αντικατοπτρίζουν την εκλεκτική αισθητική της. Στην μπουτίκ Enny Monaco τα μίνιμαλ κομμάτια συνυπάρχουν με εκρηκτικά σχέδια και χρώματα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το στιλ μιας γυναίκας που δεν κινείται μονοδιάστατα αλλά αφήνει τη φαντασία της ελεύθερη.

Η νέα μπουτίκ Enny Monaco είναι το luxury shopping spot για τους λάτρεις του eclectic style-1
©Photographer: Maria Magdalinou @ 10 Artists Management. Fashion Director: Nicholas Georgiou

Αυτή η φιλοσοφία αντανακλά και την ταυτότητα της Αμαλίας Κορασίδου, που δεν σταματά να πειραματίζεται με τη μόδα και να εξερευνά νέους πολιτισμούς μέσα από ταξίδια της σε χώρες όπως η Ζανζιβάρη, η Κολομβία και το Ουζμπεκιστάν, όπου ανακαλύπτει ιδιαίτερα κομμάτια και τα συστήνει στο ελληνικό κοινό. Κομμάτια που κάνουν το τέλειο match με την προσωπικότητά της, όπως το κεντητό kaftan φόρεμα της Marta Ferri με το οποίο τη συναντήσαμε στον επιμελημένο από την αρχιτέκτονα Μαριλύν Κάτσαρη νέο χώρο της Enny Monaco, επί της οδού Κριεζώτου 4, δρόμο που τοποθετεί την Αθήνα στον χάρτη των διεθνών luxury shopping προορισμών.

Η νέα μπουτίκ Enny Monaco είναι το luxury shopping spot για τους λάτρεις του eclectic style-2
©Photographer: Maria Magdalinou @ 10 Artists Management. Fashion Director: Nicholas Georgiou

Η premium μπουτίκ Enny Monaco φιλοξενεί αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία brands, όπως The Row, Christian Louboutin, Manolo Blahnik και Aquazzura μεταξύ άλλων, ενώ με πολλούς από τους σχεδιαστές η Αμαλία Κορασίδου έχει αναπτύξει προσωπική σχέση –ακόμα και με τον ίδιο τον Azzedine Alaïa διατηρούσε ιδιαίτερη επαφή–, καθώς προτιμά να αποφεύγει τους απρόσωπους οίκους – «Τα monobrands και τα status items δεν μου αρέσουν», ομολογεί. Μαζί με την αδερφή της, Βίκυ Κορασίδη, και την επόμενη γενιά, την Αλεξία Κάτσαρη και τον Νίκο Γράτσο, έχουν αναπτύξει βαθιά εμπιστοσύνη και με τις πελάτισσές τους, οι οποίες επιστρέφουν ξανά και ξανά, αναζητώντας κάθε φορά κάτι διαφορετικό. Η ίδια επιλέγει προσεκτικά τα ρούχα και τα αξεσουάρ που θα φιλοξενηθούν στην μπουτίκ, παρακολουθώντας στενά τις επιδείξεις.

Η νέα μπουτίκ Enny Monaco είναι το luxury shopping spot για τους λάτρεις του eclectic style-3
©Photographer: Maria Magdalinou @ 10 Artists Management. Fashion Director: Nicholas Georgiou

Από κάθε κολεξιόν εστιάζει σε αυτά που την εμπνέουν και στη συνέχεια προσπαθεί να φανταστεί μια γυναίκα να τα φοράει σε διαφορετικούς ρόλους και περιστάσεις, δημιουργώντας μια statement γκαρνταρόμπα. Εδώ, οι glam αφίξεις των Oscar de la Renta και Elie Saab έχουν αντίστοιχη δυναμική με τα fashionable brands Alaïa και The Row, τα μίνιμαλ Dusan και Pleats Please by Issey Miyake, τα σοφιστικέ Victoria Beckham, αλλά και πιο ιδιαίτερα ονόματα, όπως τα printed και κεντημένα με vintage υφάσματα φορέματα Rianna + Nina και τα edgy Thom Browne. Με γνώμονα την ποιότητα, τη διαχρονικότητα και τη μοναδικότητα, η Αμαλία Κορασίδου υπηρετεί τη μόδα και το αυθεντικό στιλ με συνέπεια και ένστικτο.

Η νέα μπουτίκ Enny Monaco είναι το luxury shopping spot για τους λάτρεις του eclectic style-4
©Photographer: Maria Magdalinou @ 10 Artists Management. Fashion Director: Nicholas Georgiou

Στο ερώτημα, δε, πώς οραματίζεται το μέλλον, είναι σαφέστατη: θέλει να συνεχίσει να προσφέρει σωστά επιλεγμένες δημιουργίες, προσαρμοζόμενη στα νέα, άγνωστα δεδομένα που παρουσιάζονται.

Η νέα μπουτίκ Enny Monaco είναι το luxury shopping spot για τους λάτρεις του eclectic style-5
©Photographer: Maria Magdalinou @ 10 Artists Management. Fashion Director: Nicholas Georgiou
MHT