Ο κινηματογράφος έχει πάντα την δύναμη να μας ανοίγει δρόμους σε νέους ορίζοντες και κόσμους, να μας γεμίζει ελπίδες και να μας αποκαλύπτει ακόμα και διαφορετικές εκδοχές του εαυτού μας. Όπως κάθε χρόνο η Vogue Greece Νοεμβρίου που κυκλοφορεί το Σάββατο 28 Οκτωβρίου με την Καθημερινή, είναι αφιερωμένη στη μαγεία της μεγάλης οθόνης και ειδικά φέτος και στην τηλεόραση που έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη με τις παραγωγές της. Η Vogue Greece Νοεμβρίου φιλοξενεί μια σούπερ σταρ του σινεμά που μιλά σπάνια. Η εντυπωσιακή Eva Green ταξίδεψε στο Παρίσι και φωτογραφήθηκε στο φακό της Ellen Von Unwerth δημιουργώντας τέσσερα διαφορετικά εξώφυλλα και γράφοντας μια film noir ιστορία μόδας. Η ίδια μίλησε για τη νέα της ταινία The Three Musketeers: Milady και έκανε έναν απολογισμό για τους ρόλους της και τον χαρακτηρισμό της femme fatale που της έχουν αποδώσει. “Νιώθω πάντα ανασφάλεια για το μέλλον. Κάθε φορά που ολοκληρώνω μια δουλειά, φοβάμαι ότι μπορεί να μην έχω την ευκαιρία να ξαναδουλέψω ποτέ. Σκέφτομαι μόνο ότι θέλω να παίζω ετερόκλητους χαρακτήρες και να μην επαναλαμβάνομαι. Γενικά δεν παίρνω τίποτα σαν δεδομένο, κάτι κάπως επώδυνο για μένα, αλλά τουλάχιστον έτσι διατηρώ τον ενθουσιασμό μου”, εξομολογείται στην Κέλλυ Σταυροπούλου.

Η Sofia Coppola επανέρχεται στη μεγάλη οθόνη με την Priscilla, αφηγούμενη την ιστορία της έφηβης που ενηλικιώθηκε στη σκιά του «βασιλιά» Elvis, από τη δική της οπτική γωνία. «Με ενδιαφέρει να εξερευνώ τις γυναικείες εμπειρίες, τη δική τους οπτική. Και η περίπτωση της Priscilla έχει ενδιαφέρον, γιατί είναι μια τεράστια φιγούρα της κουλτούρας μας και δεν ξέρουμε πολλά γι’ αυτήν. Ήθελα να ακούσω την ιστορία της», αποκαλύπτει στην αποκλειστική συνέντευξή της στη Vogue Greece.
Η κινηματογραφική μεταφορά της Φόνισσας του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη είναι η πολυαναμενόμενη ελληνική παραγωγή της χρονιάς. Οι πρωταγωνίστριες Καρυοφυλιά Καραμπέτη, Έλενα Τοπαλίδου, Μαρία Πρωτόπαππα, Πηνελόπη Τσιλίκα και η σκηνοθέτης Εύα Νάθενα, μιλούν στο τεύχος Νοεμβρίου για μια ταινία που διαδραματίζεται σε μια χρονική και κοινωνική στιγμή κατά την οποία η πατριαρχία καθιστά αβάσταχτη τη μοίρα της γυναίκας.