Σε πρώτη ανάγνωση, τα λογότυπα που κοσμούν τις unisex εμφανίσεις ανήκουν σε διαφορετικούς κόσμους. H συνέργεια όμως έχει στόχο να δημιουργήσει έναν καινούργιο. H Athens Kallithea FC και το ΕΜΣΤ συνυπάρχουν στη νέα συλλογή των εντός και εκτός έδρας εμφανίσεων της ομάδας, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία μεταξύ ενός επαγγελματικού ποδοσφαιρικού συλλόγου με έναν πολιτιστικό φορέα. «Η συνεργασία μας σπάει προκαταλήψεις και στερεότυπα», εξηγεί ο Ελληνοαμερικανός Τεντ Φιλιππάκος, πρόεδρος και καλλιτεχνικός διευθυντής της ομάδας. «Το ποδόσφαιρο είναι ένα δημόσιο αγαθό, ένα κοινωνικό και πολιτιστικό φαινόμενο με βαθύτερες έννοιες, επιρροές και προεκτάσεις».

Η Athens Kallithea FC στέλνει το μήνυμα του inclusivity: ο χώρος του ποδοσφαίρου μπορεί να προσελκύσει και ένα διευρυμένο, διαφορετικό κοινό. Παράλληλα, υπογραμμίζει μια hot διεθνή τάση που οδηγεί ποδόσφαιρο και μόδα σε θερμή αλληλεπίδραση, όχι μόνο μέσα από συνεργασίες «χρυσών» brands με «χρυσά» παπούτσια, αλλά και μέσα από έναν πολυσυλλεκτικό διάλογο μεταξύ design, ποπ κουλτούρας και αθλήματος.
«Το design των εμφανίσεων συνδυάζει το παραδοσιακό με το μοντέρνο. Γιορτάζουμε την κληρονομιά παλαιότερων στιλ με μια σύγχρονη επικαιροποίηση. Κλασικά και σοφιστικέ, έχουν έναν αέρα ’90s», συμπληρώνει ο Τ. Φιλιππάκος, ο οποίος έχει διατελέσει και creative director της ιταλικής Venezia FC.
