Όπως αποδεικνύεται, το ιντερνετικό σόου του Maison Margiela Artisanal τον Ιανουάριο ήταν το κύκνειο άσμα του John Galliano στον οίκο. Ο σχεδιαστής αποχωρεί μετά από 10 χρόνια, όπως ανακοίνωσε με μια εγκάρδια ανάρτηση στο Instagram.
Προς το παρόν, ο Galliano είναι φειδωλός ως προς την επόμενη κίνησή του. «Οι φήμες…Όλοι θέλουν να μάθουν και όλοι θέλουν να ονειρεύονται. Όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, όλα θα αποκαλυφθούν», έγραψε ο σχεδιαστής. «Προς το παρόν, αφιερώνω αυτόν τον χρόνο για να εκφράσω την τεράστια ευγνωμοσύνη μου. Συνεχίζω να εξιλεώνομαι και δεν θα σταματήσω ποτέ να ονειρεύομαι».
Ο Galliano διορίστηκε δημιουργικός διευθυντής στον Margiela το 2014, μετά τη σκανδαλώδη αποχώρησή του από τον Dior το 2011. (Το ταξίδι λύτρωσης του καταγράφηκε στο ντοκιμαντέρ High and Low: John Galliano, που κυκλοφόρησε φέτος τον Μάρτιο στο Amazon Prime). Έκτοτε, ανέβασε το label, αγαπητό στον κόσμο της τέχνης και της μόδας, σε νέα ύψη.
“Η συνεργασία με τον John ήταν μια από τις πιο σημαντικές και εντυπωσιακές εμπειρίες της ζωής μου. Με καθοδήγησε και μου έδειξε το όραμά του, εμπλουτίζοντάς με πολιτιστικά και επιτρέποντάς μου να φέρω μέρος αυτού του οράματος και της κουλτούρας στον υπόλοιπο Όμιλο», δήλωσε ο Renzo Rosso, πρόεδρος του Maison Margiela, ιδιοκτήτης του Ομίλου OTB, σε δήλωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.
«Αισθάνομαι προνομιούχος που δούλεψα με δύο θρύλους όπως ο Martin [Margiela] και ο John. Ο Martin έκανε αυτό το σπίτι αναφορά και σύμβολο, ο John τον έκανε τον πιο προηγμένο οίκο ραπτικής στον κόσμο».
Η OTB δεν αναλύει τα έσοδα, αλλά οι πωλήσεις του Margiela αυξήθηκαν 23 τοις εκατό το 2023, ακόμη και πριν από την έκθεση του Ιανουαρίου. Ομοίως, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 24 τοις εκατό την περίοδο 2021-2022. Ένα παράδειγμα της επίδρασης του Galliano είναι ότι το Tabi, το εμβληματικό παπούτσι Margiela που κυκλοφόρησε αρχικά το 1988, έχει γίνει viral στους δρόμους του Παρισιού, του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης και άλλων μεγάλων πρωτευουσών της μόδας τα τελευταία χρόνια, αφού ενίσχυσε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του.