Τι κοινό θα μπορούσε να έχει η εμπνευσμένη από τον Κυβισμό νέα κολεξιόν του Christian Louboutin, με τίτλο Loubi Cube, με το ελληνικό καλοκαίρι;
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας διεθνής οίκος επιλέγει τα ελληνικά τοπία ως φόντο για τις καμπάνιες του. Από τον Bottega Veneta μέχρι τον Hermès, τα ελληνικά νησιά κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις διεθνείς ιστορίες μόδας, κάνοντας τον αγαπημένο σχεδιαστή των κομψότερων αστραγάλων να εμπιστεύεται με κλειστά μάτια τις ειδυλλιακές μας ακτές.

Μετά από την πολύ επιτυχημένη ανοιξιάτικη καμπάνια στο Σαρακίνικο της Μήλου, επόμενος σταθμός είναι η Ελαφόνησος. Στα καταγάλανα νερά της, τα φλούο χρώματα της Loubi Cube αποκτούν pop καλοκαιρινή διάθεση, σε μία «δροσιστική» καμπάνια που μυρίζει θάλασσα και αποθεώνει το ελληνικό καλοκαίρι.