Τι κοινό θα μπορούσε να έχει η εμπνευσμένη από τον Κυβισμό νέα κολεξιόν του Christian Louboutin, με τίτλο Loubi Cube, με το ελληνικό καλοκαίρι;
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας διεθνής οίκος επιλέγει τα ελληνικά τοπία ως φόντο για τις καμπάνιες του. Από τον Bottega Veneta μέχρι τον Hermès, τα ελληνικά νησιά κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις διεθνείς ιστορίες μόδας, κάνοντας τον αγαπημένο σχεδιαστή των κομψότερων αστραγάλων να εμπιστεύεται με κλειστά μάτια τις ειδυλλιακές μας ακτές.

Μετά από την πολύ επιτυχημένη ανοιξιάτικη καμπάνια στο Σαρακίνικο της Μήλου, επόμενος σταθμός είναι η Ελαφόνησος. Στα καταγάλανα νερά της, τα φλούο χρώματα της Loubi Cube αποκτούν pop καλοκαιρινή διάθεση, σε μία «δροσιστική» καμπάνια που μυρίζει θάλασσα και αποθεώνει το ελληνικό καλοκαίρι.

Σε συνεργασία με τo γραφείο καλλιτεχνικής διεύθυνσης Sad Bats – πίσω από το οποίο βρίσκεται ο πολύ δικός μας creative director Νικόλας Γεωργίου με τον φωτογράφο Βασίλη Καρύδη – η ομάδα του Christian Louboutin δημιουργεί μια σειρά από ειδικά πρότζεκτ με ελληνικά σενάρια. Κρυστάλλινα νερά και άμμος γίνονται ο ιδανικός καμβάς για μία συλλογή που αποτίει φόρο τιμής στο χρώμα και την αίσθηση ελευθερίας των θερινών μηνών.
Τα κομμάτια της Loubi Cube με τα graphic εφέ, τις ζωηρές αποχρώσεις, το λαμπερό λουστρίνι και τη χαρακτηριστική γεωμετρία απαθανατίζονται σε άκρως καλοκαιρινά “props”, όπως φουσκωτά, και μας παρασέρνουν στην απόλυτη χαλάρωση. Urban και sporty αισθητική «παντρεύονται» με μαεστρία υπό το φως του ελληνικού ήλιου, συνθέτοντας μία ιδιαίτερη αντίθεση με τα fancy στοιχεία της συλλογής, που υπόσχεται να πρωταγωνιστήσει στις πιο όμορφες καλοκαιρινές μας αναμνήσεις.


Credits:
Creative Direction by Sad Bats
Photography by Vassilis Karidis
Styling by Nicholas Georgiou
Film by Kostas Dimas
Make up and Hair by Hara Papanikolaou
Models: Dominika Grnova and Yiorgos Karavas
Produced by Queen of Spade
Ανακαλύψτε περισσότερα για τη συλλογή εδώ.