Η εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης κλείνει τα τελευταία χρόνια με το σόου του Thom Browne. Και δεν είναι μυστικό ότι όλοι περιμένουν κάτι παραπάνω από τα ρούχα που έχει να προτείνει για την επόμενη σεζόν. Ο Browne μάς έχει συνηθίσει σε εντυπωσιακά σκηνικά (εδώ να θυμηθούμε το αεροπλάνο του Μικρού Πρίγκιπα πριν 2 χρόνια), χορογραφημένα μοντέλα, αιθέριες κινήσεις, μια ολόκληρη παράσταση που ενώνει το θέατρο με την μόδα. Και δεν απογοήτευσε ούτε φέτος.
Μπαίνοντας στο The Shed το σκηνικό είχε στηθεί με δύο χιλιάδες origami πτηνά και ένα λευκό κλουβί με τους προβολείς πάνω του, δίνοντας μια ιδέα για το τι θα ακολουθήσει. Αμέσως αρχίσαμε να συζητάμε ιδέες όπως η ελευθερία των κινήσεων, η απόδραση προς την φαντασία, το πέταγμα μακριά από τα συνηθισμένα.

Ησυχία, σκοτάδι και ξεκινάμε: Τα μοντέλα του βγαίνουν με λεπτομέρειες όπως πουλουλένιες, υπερβολικές βλεφαρίδες σε διάφορα χρώματα, μακριά, μυτερά νύχια, διακοσμημένα χτενίσματα και κεντήματα που θυμίζουν πουλιά του παραδείσου. Μέσα στο κλασσικό γκρι ξεπετάγονται και έντονες πινελιές, λευκά και ροζ καρώ, argyle σε κόκκινο και μαύρο, χρυσές λεπτομέρειες, κίτρινες και μπλε πιέτες, κρύσταλλα Swarovski. Όλα φαίνονται καινούργια, αλλά ταυτόχρονα χαρακτηριστικά του σχεδιαστή.

Η πραγματική έκπληξη, αυτό που κανείς δεν περίμενε, όμως, ήταν ο όγκος των ρούχων. Ο Browne, που αγαπάει τόσο πολύ να μικραίνει τις γραμμές, να κονταίνει τα ρεβέρ και να στενεύει τα σακάκια του, φέτος έπαιξε με ογκώδη μανίκια, φουσκωτές τουαλέτες, υπερμεγέθη σακάκια και παλτό. Και στο τέλος, το “σπάνιο πουλί” που έκλεισε την επίδειξη για το Φθινόπωρο/Χειμώνα του 2025 περπάτησε αργά μέσα σε μια φούστα από 40 μέτρα heritage tweed και ένα χρυσοκέντητο σακάκι, όλα ογκώδη και μεγαλοπρεπή.
Ήταν μια ονειρική παρουσίαση ready-to-wear ρούχων με την αισθητική υψηλής ραπτικής. Ήταν ένα ταξίδι στην φαντασία του Thom Browne. Και δεν θα πω ψέματα, όταν άναψαν και πάλι τα φώτα, χρειαστήκαμε μερικά λεπτά να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα.







