Η φαντασμαγορία ταιριάζει στον Δεκέμβριο. Ο Editor at Large της Vogue Greece, Filep Motwary καταγράφει και φωτογραφίζει την ατμόσφαιρα των σόου της υψηλής ραπτικής για την τρέχουσα σεζόν:
Το γκλάμουρ, ως ένα είδος ελεγχόμενης από τους δημιουργούς γοητείας που κάνει τους ανθρώπους ή συγκεκριμένες εικόνες να φαντάζουν ακαταμάχητες, συνδέεται αναμφισβήτητα με τον κόσμο της Haute Couture σκέφτομαι, καθώς ετοιμάζομαι να παρακολουθήσω τα σόου γι’ αυτόν τον χειμώνα. Αρχές του περασμένου Ιουλίου, Δευτέρα, πρώτη μέρα της εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής, και το Παρίσι φλέγεται από τις υψηλές θερμοκρασίες, ενώ οι δημοσιογράφοι, οι αγοραστές και οι trendsetters κατακλύζουν καφετέριες και εστιατόρια αναζητώντας λίγη δροσιά μεταξύ των ντεφιλέ. Ψευδαισθήσεις μικρής διάρκειας.
Λίγο πριν από το μεσημέρι, στις αίθουσες του θεάτρου Élysées, στη Μονμάρτη, η Ολλανδέζα δημιουργός Iris van Herpen παρουσίαζε τη συλλογή της με τίτλο Hypnosis, εμπνευσμένη από το οικοσύστημα και από το έργο του Αμερικανού καλλιτέχνη Anthony Howe. Το σόου ξεκίνησε με καθυστέρηση 40 περίπου λεπτών, αφού όλοι περιμέναμε την άφιξη ενός μυστηριώδους καλεσμένου, που όπως αποκαλύφθηκε ήταν η Celine Dion.
Επόμενη στάση τα κεντρικά γραφεία του οίκου Dior, στην Avenue Montaigne, όπου η Ιταλίδα Maria Grazia Chiuri θα έδειχνε τη δουλειά της για το θρυλικό maison de couture, μια σουρεαλιστική κολεξιόν που αναδυόταν μέσα από όλες τις αποχρώσεις του μαύρου σε ένα σκοτεινό περιβάλλον, ειδικά διαμορφωμένο από τη φεμινίστρια καλλιτέχνιδα Penny Slinger.