Η Christine Tremarco είναι από τις ηθοποιούς που δεν φοβούνται να τσαλακωθούν για χάρη της αλήθειας. Με ρίζες στο Κέρκμπι του Λίβερπουλ, ξεκίνησε την πορεία της από το θέατρο και γρήγορα ξεχώρισε για την αυθεντικότητά της. Στο Adolescence, τη σειρά του Netflix που έχει προκαλέσει διεθνή συζήτηση, υποδύεται τη Μάντα, μια μητέρα που βλέπει τον κόσμο της να καταρρέει, όταν ο γιος της παίρνει μια αδιανόητη απόφαση.
Δίπλα της, ο Stephen Graham—παιδικός της φίλος από τις γειτονιές του Κέρκμπι— υποδύεται τον σύζυγό της. Η πραγματική τους φιλία περνά μέσα από την οθόνη, προσθέτοντας ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική βαρύτητα στις ερμηνείες τους. Η Christine Tremarco, με τη φυσικότητα και την ειλικρίνειά της, μας θυμίζει ότι οι πιο δύσκολες συζητήσεις είναι αυτές που αξίζει πραγματικά να κάνουμε.
Στο Adolescence, υποδύεστε μια τέλεια μητέρα και μια υποστηρικτική σύζυγο. Όταν τα παιδιά διαπράττουν εγκλήματα, ο κόσμος συχνά κατηγορεί τους γονείς. Αλλά τι γίνεται όταν οι γονείς δεν έχουν κάνει τίποτα λάθος — ποιον κατηγορούμε τότε; Πώς μπορεί αυτή η τέλεια μητέρα-σύζυγος να κρατήσει ενωμένη την οικογένεια;
Σας ευχαριστώ, αλλά δεν θα έλεγα ότι η Μάντα νιώθει ότι είναι η τέλεια μητέρα. Είναι μια καλή μαμά και ο σύζυγός της, ο Έντι, και τα δύο της παιδιά είναι ο κόσμος της ολόκληρος. Είναι μια ευτυχισμένη, φυσιολογική οικογένεια. Το σπίτι τους είναι γεμάτο αγάπη. Στην κοινωνία μας, κατηγορούμε τους γονείς — γιατί το κάνουμε αυτό; Είναι κάτι στο οποίο δεν ξέρω την απάντηση. Η Μάντα και ο Έντι αναλαμβάνουν κάποιες ευθύνες, αμφισβητώντας οι ίδιοι τους εαυτούς τους: Θα μπορούσαν να είχαν κάνει περισσότερα ως γονείς;
Στο Little Boy Blue, υποδυθήκατε τη μητέρα ενός μέλους συμμορίας, που προσπαθούσε να καλύψει τον γιο της — και αυτή ήταν αληθινή ιστορία. Πώς πιστεύετε ότι θα αντιδρούσατε αν το δικό σας παιδί διέπραττε έγκλημα; Θα τον καλύπτατε; Και στο Adolescence, πιστεύετε ότι η μητέρα συγχωρεί πραγματικά και κατανοεί τον γιο της;
Δεν είμαι μητέρα η ίδια. Στο Adolescence, όχι, δεν νομίζω ότι αφήνουμε την ιστορία μας, στο τέλος του τέταρτου επεισοδίου, με τη Μάντα να κατανοεί πραγματικά γιατί ο Τζέιμι το έκανε αυτό. Χωρίς αμφιβολία, αγαπά τον γιο της — αυτό, για εκείνη ως μητέρα, είναι αδιαπραγμάτευτο.
Ποια σκηνή της σειράς ήταν η πιο δύσκολη για εσάς; Καθώς τα επεισόδια γυρίστηκαν σε μία συνεχόμενη λήψη, ήταν σχεδόν σαν ζωντανό θέατρο.
Η μέθοδος του ενός συνεχόμενου πλάνου είναι ένας υπέροχος τρόπος δουλειάς. Με έναν σκηνοθέτη τόσο εξαιρετικό όσο ο Φιλ Μπαραντίνι στο τιμόνι, που μας καθοδηγούσε όλους καθ’ όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων. Ναι, είναι σαν να κάνεις θέατρο μπροστά στην κάμερα. Μας επιτρέπει να παραμένουμε στη στιγμή ως ηθοποιοί, ενώ ταυτόχρονα παρασύρουμε το κοινό μαζί μας μέσα στην ιστορία. Το συνεργείο και οι ηθοποιοί, όλοι μαζί ως ομάδα, είχαμε την πιο υπέροχη συγχρονισμένη ροή. Το συνεργείο ήταν φανταστικό! Και ο Ματ, ο διευθυντής φωτογραφίας μας, είναι απλώς μια ιδιοφυΐα.
Λέγεται ότι εσείς και ο Stephen είστε φίλοι από την παιδική ηλικία. Πώς ήταν η σχέση σας τότε; Τι ονειρευόσασταν; Και έχει αλλάξει αυτή η τεράστια επιτυχία τη σχέση σας ή τη ζωή σας γενικότερα;
Εγώ και ο Stephen είμαστε φίλοι από μικρά παιδιά. Οι μαμάδες μας ήταν οι καλύτερες φίλες όσο μεγαλώναμε. Η φιλία μας τότε ήταν απλώς δύο παιδιά που γυρνούσαμε στους δρόμους του Κέρκμπι, απ’ όπου καταγόμαστε. Η φιλία μας σίγουρα βοήθησε στην απόδοση της σχέσης της Μάντα και του Έντι. Είμαι τόσο ευγνώμων που δούλεψα με τον Στίβεν! Ήταν απόλυτη τιμή. Σε ανεβάζει ψηλότερα και σε εξελίσσει ως ηθοποιό και είναι τόσο καλός, γενναιόδωρος με όλους τους ηθοποιούς και το συνεργείο — είναι τόσο υποστηρικτικός. Το να δουλεύεις με τον Στίβεν είναι σαν ένα μάθημα υποκριτικής! Είναι ένας συγκλονιστικός ηθοποιός! Ήταν πραγματικά δώρο να δουλέψω με τον φίλο μου. Ήταν πραγματικά ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα.
Το Adolescence έχει ξεκινήσει διαφορετικές συζητήσεις σε διαφορετικές χώρες. Στην Ελλάδα, για παράδειγμα, δεν έχουμε εγκλήματα με μαχαίρια, αλλά αντιμετωπίζουμε άλλα προβλήματα, όπως η απομόνωση των εφήβων και η εμμονή με τα social media. Κατά τη γνώμη σας, ποια είναι η πιο σημαντική “παγκόσμια” συζήτηση που έχει ανοίξει η σειρά; Και γιατί πιστεύετε ότι άγγιξε τόσο πολύ κόσμο;
Το Adolescence έχει προκαλέσει τόσο σημαντικές συζητήσεις παγκοσμίως και έχει ανοίξει ζωτικής σημασίας συνομιλίες που ήταν απελπιστικά αναγκαίες. Πιστεύω ότι το Adolescence έχει αγγίξει τόσο ευρύ κοινό επειδή δείχνει ότι αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε φυσιολογική οικογένεια. Είναι υπέροχο που το Netflix έχει διαθέσει τη σειρά στα σχολεία ώστε να την παρακολουθήσουν τα παιδιά. Ο κίνδυνος για τα παιδιά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις πλατφόρμες είναι τρομακτικός. Το Adolescence έχει ανοίξει συζητήσεις ώστε οι γονείς και τα παιδιά να μιλήσουν — είμαστε όλοι κατά κάποιον τρόπο υπεύθυνοι ώστε να βοηθήσουμε στην προστασία των παιδιών μας.