Καθώς μπαίνουμε σε μια νέα δεκαετία, κατά την οποία η βιωσιμότητα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία της μόδας, η φράση «αγοράστε λιγότερο, αγοράστε καλύτερα» θα χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά. Όλο αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι πρέπει να γίνουμε πιο προσεκτικοί στον τρόπο με τον οποίο ντυνόμαστε. Συγχρόνως, το να αγαπάμε και να φροντίζουμε αυτά που ήδη έχουμε, αλλά και να σκεφτόμαστε τι και πώς καταναλώνουμε, γεννούν όμορφα συναισθήματα.

Πώς όμως μπορούμε να το καταφέρουμε; Ξοδεύοντας όσο το δυνατόν μικρότερα ποσά για κάθε νέα μας αγορά, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι πραγματικά αγοράζουμε καλύτερα; Περιορίζοντας μια ξαφνική μας επιθυμία για ένα χρυσό φόρεμα με πούλιες, ένα σανδάλι-ουράνιο τόξο ή ένα ανοιχτό ροζ πουλόβερ που δεν ταιριάζει με τίποτε άλλο στην ντουλάπα μας; Αναζητώντας μόνο βιώσιμα brands και αποφεύγοντας όλα τα άλλα; H απάντηση σε όλα τα παραπάνω είναι «όχι».
Κεντρική ιδέα του ηθικού shopping είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα. Όμως, αντί να το δούμε από την οπτική των κανόνων και των must do’s, γιατί να μην το αντιμετωπίσουμε ως μια στιγμή που θα έχουμε τη δυνατότητα να εξερευνήσουμε πώς ντυνόμαστε, καθώς και μια ευκαιρία για να κάνουμε μια μεγάλη βουτιά στο προσωπικό μας στιλ; Να αναλογιστούμε πώς φοράμε αυτά που επιλέγουμε, αντί να εστιάσουμε στο τι φοράμε; Με άλλα λόγια, ένας τρόπος για να αναπτύξουμε το ολοδικό μας «brand».