when-in-rome-325959

Είχα χρόνια να πάω στη Ρώμη και πέταξα από το Λονδίνο πανευτυχής και χαλαρή μαζί με τον γιο μου, βέβαιη πως όλα θα πήγαιναν ρολόι. Μέχρι που βρέθηκα στο αεροδρόμιο Fiumicino στο τέλος μιας τεράστιας ουράς για ταξί, σε έναν κλειστό διάδρομο, και συνειδητοποίησα πως θα έπρεπε να έχω προνοήσει για τη μεταφορά μου στην πόλη. Φυσικά είχε μποτιλιάρισμα και φυσικά ο οδηγός δεν μιλούσε αγγλικά – οι Ιταλοί δεν το έχουν με τις ξένες γλώσσες. Με τα πολλά, παραζαλισμένη, έφτασα στο Soho House Rome, όπου «βούτηξα» στη δροσιά των κλιματιζόμενων χώρων και της γνώριμης άψογης αισθητικής του. Και μόνο όταν ανέβηκα στον δέκατο όροφο του εντυπωσιακού industrial κτιρίου στης Via Cesare De Lollis και αντίκρισα από τα μεγάλα παράθυρα την υπέροχη θέα 360, διαπίστωσα πως βρισκόμουν στην καρδιά του San Lorenzo, της πιο artistic γειτονιάς της πόλης, δύο βήματα από το πανεπιστήμιο Sapienza.

When in Rome…-1

Στο δωμάτιο ρύθμισα τη θερμοκρασία σε πολικούς βαθμούς και θαύμασα τη διακόσμηση και τις λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν τα Soho House ανά τον κόσμο. Τα έπιπλα ήταν όλα ιταλικά, από ντόπια vintage markets, με highlight τα θρυλικά φωτιστικά Bitossi τύπου 70ς. Μετά τα προκαταρκτικά, ανέβηκα στην πισίνα με τα κατακόκκινα πλακάκια που ήταν γεμάτη χαρούμενο κόσμο που απολάμβανε τον ήλιο και τη θέα πριν τη συναυλία των Coldplay. Όταν όμως πήγα στη ρεσεψιόν για να ζητήσω ένα ταξί που θα με οδηγούσε στο στάδιο, βρέθηκα πάλι προ εκπλήξεως: η υπάλληλος –που αυτή μιλούσε αγγλικάμου εξήγησε ότι όποτε διοργανώνεται ένα μεγάλο event στη Ρώμη τα ταξί είναι άφαντα! Δεν υπήρχε ούτε ένα για δείγμα! Το δεύτερο πάθημα έγινε μάθημα και έκλεισα ένα για την επόμενη μέρα, ενώ ένα συμπαθέστατο ζευγάρι από το Brooklyn μου έδωσε lift για τους Coldplay – εδώ στάθηκα τυχερή.

When in Rome…-2

Στο στάδιο μπήκα αεράτη, γιατί ο μπασίστας του γκρουπ Guy Berryman μου είχε εξασφαλίσει friends and family πάσο. Όχι ότι στάθηκε εύκολο να βρω τον χώρο όπου θα καθόμουν, αλλά τελικά κατάφερα να συνεννοηθώ, αφού χρειάστηκε να κάνω γύρω στα 8.000 βήματα ψάχνοντάς τον, μαζί με άλλους friends που κι εκείνοι έψαχναν απεγνωσμένα. Όταν κάθισα στη θέση μου, είδα λίγο πιο δεξιά μπροστά μου τον Roger Federer με τη σύζυγο και τα τρία παιδιά τους, ντυμένοι όλοι στην εντέλεια. Σε κατάσταση Hotplay, απόλαυσα τη συναυλία μαζί με την υπόλοιπη παρέα, ενώ το ευχάριστο κλίμα συνεχίστηκε κατά την επιστροφή μας στο Soho House στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου αγκαλιά με τέσσερις σικάτες κυρίες και ένα πρώην σούπερ μοντέλο, πανέτοιμοι όλοι μας για το after party που θα γινόταν στον 10ο όροφο του ξενοδοχείου. Κλασικά, μας κόλλησαν στην κάμερα του κινητού το αυτοκόλλητο καρδούλα στα χρώματα του ουράνιου τόξου, γιατί οι φωτογραφίες δεν επιτρέπονταν. Έτσι κράτησα κι εγώ στη μνήμη μου την εικόνα του Chris Martin στο επίκεντρο μιας χαρούμενης παρέας με εντυπωσιακές παρουσίες, μεταξύ των οποίων και η Dakota Johnson. Λόγω του πλήθους, η ζέστη ήταν αισθητή, οπότε με μεγάλη χαρά επέστρεψα στη λατρεμένη μου παγωμένη γωνιακή σουίτα. Την επόμενη, αφού πήρα το πρωινό μου έκανα pilates στο συγκλονιστικό γυμναστήριο, επίσης με θέα 360 μοιρών καθώς και κρυοθεραπεία, για να αντέξω την καυτή ατμόσφαιρα στους δρόμους όταν μαζί με τον γιο μου βγήκαμε για sightseeing. Εννοείται ότι έζησα και πάλι την οδύσσεια εύρεσης ταξί, αλλά τελικά τα κατάφερα.

When in Rome…-3

Στην Fontana di Trevi oμολογώ ότι σκέφτηκα να βουτήξω στο σιντριβάνι. Βγάλαμε φωτογραφίες στην Piazza di Spagna και στο Κολοσσαίο, φάγαμε συγκονιστική homemade pasta σε ένα εστιατόριο oνόματι Cacio e Pepe και ετοιμαστήκαμε ψυχικά για τη βραδιά νούμερο 2 των Coldplay. Αυτή τη φορά η διαδρομή προς το friends and family room ήταν εύκολη, ενώ έπιασα φιλίες και με μια security τύπου Lara Croft, η οποία με ξενάγησε πίσω και πάνω στη σκηνή. Τελικά, εμπέδωσα για τα καλά τους Coldplay που τα έδωσαν όλα, ενώ τα βραχιολάκια, τα πυροτεχνήματα και το ατελείωτο sing a long δημιούργησαν τη euphoria που σε εθίζει στις συναυλίες τους.

When in Rome…-4
©Soho House Rome

Οι εκπλήξεις όμως δεν τελείωσαν. Πανέτοιμη για το δεύτερο after party, στο Zuma αυτή τη φορά, διαπίστωσα ότι το αυτοκίνητο που είχαμε κλείσει για να μας μεταφέρει ακύρωσε την τελευταία στιγμή, κι έτσι για δύο ώρες περιφερόμασταν οι Έλληνες της παρέας μαζί με τους Ρωμάνους, στην περιοχή, που δεν είχε τίποτα να δούμε και να κάνουμε, εκτός από μια πιτσαρία και ένα μπαράκι που μας πέταξε κανονικά έξω όταν το ρολόι χτύπησε 1. Και ενώ οι μπαταρίες των κινητών είχαν τερματίσει, τη διάσωσή μας ανέλαβε ένα ντόπιος φίλος φίλης, κάνοντας τη διανομή των κατάκοπων επισκεπτών. Φυσικά, χάσαμε το πάρτι. Την επόμενη μέρα τα μαζέψαμε και φύγαμε δύο ώρες νωρίτερα για το αεροδρόμιο, φοβούμενοι μην κολλήσουμε στην κατά τα άλλα πανέμορφη Ρώμη, στην οποία σας συνιστώ όταν πάτε να έχετε οργανώσει τα πάντα στην εντέλεια. To Soho House Rome πάντως έχω να πω ότι μου έφτιαξε τη διάθεση με το σέρβις και την αισθητική του, που δεν έχει να κάνει με περασμένα μεγαλεία αλλά με ένα updated version της ιταλικής κουλτούρας και τέχνης. Και, τελικά, επέστρεψα με υπέροχες αναμνήσεις, κέφι με τα χαριτωμένα ιταλικά ευτράπελα και εξαιρετικές μουσικές στα αυτιά μου. Α, και με μεγάλη χαρά που είμαι Αθηναία!