Οι κλασικές αξίες είναι αυτές που αντέχουν στο χρόνο χάρη στη δύναμή τους να ανανεώνονται συνεχώς αλλά παράλληλα να διατηρούν αναλλοίωτη την ταυτότητά τους. Αυτή είναι η περίπτωση της ιστορικής οινοποιείας Achaia Clauss που εδώ και 160 χρόνια έχει φιλοξενήσει αξέχαστες ιστορίες και εμβληματικές προσωπικότητες στα κελάρια της, μικρά κομμάτια ενός παζλ που καθώς ενώνονται συνθέτουν έναν θρύλο, που απολαμβάνει μια μοναδική τοποθεσία στη φύση.
Η οινοποιεία Achaia Clauss ένωσε τις δυνάμεις της με τον διεθνώς επιτυχημένο Έλληνα jewellery designer Yannis Sergakis και το Mentis Jewellery store, σε ένα ιδιαίτερο wine & jewellery pairing κάτω από το φως του φεγγαριού. Η βραδιά πραγματοποιήθηκε για να επισφραγίσει την επιτυχημένη συνεργασία του Mentis Jewellery Store της Ανθούλας και Αμαλίας Μέντη στην Πάτρα, με τον Yannis Sergakis, ως ένα από τα βασικά και επιτυχημένα retail σημεία των κοσμημάτων του εκτός Αθηνών, μια συνεργασία που έχει εξελιχθεί σε ισχυρή φιλία συμπληρώνοντας πλέον 15 χρόνια. Άλλωστε οι δύο πλευρές μοιράζονται τις ίδιες αξίες για διαχρονικότητα, διακριτική πολυτέλεια και κομψότητα. Το Mentis Jewellery store στην καρδιά της Πάτρας είναι ένα από τα πιο ιστορικά κοσμηματοπωλεία της Ελλάδας με διαδρομή που μετρά από το 1920.
Η ημερομηνία καθόλου τυχαία, καθώς η ξεχωριστή αυτή βραδιά στους διάσημους ελληνικούς αμπελώνες πραγματοποιήθηκε τη νύχτα του Strawberry Moon, με το υπέροχο ελληνικό φως – που αποτελεί ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης για τον σχεδιαστή- να λούζει το τοπίο με λάμψη. Τα κοσμήματα Yannis Sergakis αποτέλεσαν τη βάση για ένα πρωτότυπο experience, μια ολιστική αφύπνιση των αισθήσεων, ακολουθώντας βήμα βήμα το τελευτουργικό γεύσεων αφού κάθε ένα από τα δημιουργικά πιάτα του μενού συνδυαζόταν με ένα διάσημο κρασί του οινοποιείου Achaia Clauss και μια από τις signature συλλογές Yannis Sergakis.
Θαλασσινά με τοπικά εσπεριδοειδή συνδυάστηκαν με το κρασί Παύλος, Ποικιλιακή Συλλογή και τη μοναδική δεξιοτεχνία του Pétale. Εμπνευσμένα από τον νυχτερινό ουρανό των Κυκλάδων, τα διαμάντια της συλλογής Celeste συνδυάστηκαν με το κρασί Άναξ Chardonnay. Μια σύγχρονη αναφορά στην απέριττη ομορφιά του δωρικού ρυθμού και τα αρχαία θραύσματα, η σειρά Immortelle με τα νέα charms από χρυσό, διαμάντια ή cabochon ζαφείρια, συνδυάστηκε με το κρασί θρύλο του ελληνικού αμπελώνα, τη Μαυροδάφνη MΤS, Castro Clauss. Για το κλείσιμο, η σειρά Stala -με τα cabochon ζαφείρια να θυμίζουν στάλες του Αιγαίου- συνόδευσε τη συλλεκτική φιάλη Μαυροδάφνη Grand Reserve 1979.

Με φόντο την ομορφιά της ελληνικής εξοχής, η τέχνη του κοσμήματος συνάντησε την υψηλή γαστρονομία και την παράδοση του ελληνικού κρασιού. Ένα πρωτότυπο pairing menu, που οργάνωσε το κοσμηματοπωλείο Mentis σε συνεργασία με τον Yannis Sergakis, για να αφηγηθούν από κοινού την ιστορία τους, την αγάπη τους για την υψηλή αισθητική, αλλά και για καθετί αυθεντικό που απογειώνει τις αισθήσεις.
Οι μικρές λεπτομέρειες έκαναν την διαφορά, όπως τα παραδοσιακά κεντήματα, οι πολυτελείς ασημένιοι δίσκοι, το χειροποίητο ψωμί με το logo του Yannis Sergakis, η σελήνη που έκανε τα κρυστάλλινα ποτήρια να λαμπυρίζουν περισσότερο, σε μια βραδιά με την έμφυτη ανεπιτήδευτη κομψότητα που χαρακτηρίζει και τις δύο πλευρές αυτού του δημιουργικού ζεύγους.
Από το 1997 που ανέλαβαν τα ηνία της επιχείρησης, η εκλεκτική προσωπικότητα της Ανθούλας και Αμαλίας Μέντη, έχει συμβάλει σημαντικά στον εκσυγχρονισμό της αλλά και στην προσεγμένη επιλογή των fine jewelry συλλογών που φιλοξενούν από τους σημαντικότερους Έλληνες και διεθνείς σχεδιαστές. Οι εντυπωσιακές και ultra stylish βιτρίνες, οι έμπειροι συνεργάτες, το πάθος αλλά και η γνώση για το κόσμημα, διαμορφώνουν μια εμπειρία με διεθνείς προδιαγραφές για κάθε γυναίκα που επισκέπτεται το κατάστημα στην καρδιά της αχαϊκής πρωτεύουσας.
Η Ανθούλα και η Αμαλία Μέντη αποτελούν την τρίτη γενιά της επιχείρησης. Ακολουθώντας τις τάσεις της κοσμηματοποιίας, αλλά μένοντας πιστές στις αξίες της οικογένειας για κομψότητα και υψηλή τεχνογνωσία, επιλέγουν οι ίδιες τις προσεγμένες δημιουργίες του Mentis Jewellery, τόσο από την Ελλάδα όσο και από την παγκόσμια αγορά, έχοντας χτίσει μια ισχυρή ταυτότητα αλλά και ένα φανατικό κοινό που τις εμπιστεύεται ακριβώς γι’ αυτό που λέει και το tagline τους: longer than life.