Αν η ψηφιακή ηθοποιός Simone στο πλευρό του Αλ Πατσίνο θύμιζε μακρινό όνειρο, να που ήρθε η στιγμή για τα ψηφιακά μοντέλα, που θα μας απασχολήσουν πολύ στο μέλλον, όχι μόνο με την παρουσία, αλλά και με την κοινωνική τους παρέμβαση.
Υπάρχει κενό ανάμεσα στη μόδα και την τεχνολογία; Αν ναι, τότε μια στρατιά ψηφιακών μοντέλων έρχεται να το καλύψει. Η βιομηχανία βιώνει εδώ και καιρό μια 3D επανάσταση. Όχι στους δρόμους του Παρισιού ή κάποιας άλλης μητρόπολης του στιλ, αλλά στο διαδίκτυο. Η Shudu, η Noonoouri, η Imma, η Lil Miquela ή η Lightning έχουν μία και μόνη διαφορά από την Edie Campbell ή τη Vittoria Ceretti. Δεν είναι άνθρωποι.
Κατά τα άλλα, εκπροσωπούνται από πρακτορεία, γίνονται τα πρόσωπα στις καμπάνιες γνωστών οίκων, φοράνε διάσημους σχεδιαστές, έχουν κοινωνικές ευαισθησίες και μπορεί να περπατήσουν στο κόκκινο χαλί, όπως έκανε στα περσινά BAFTA η μαύρη γαζέλα Shudu μέσα σ’ ένα κίτρινο ψηφιακό Swarovski φόρεμα. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας του ολογράμματος και του 5G, οι λαμπεροί καλεσμένοι φωτογραφήθηκαν στο πλάι της και εκείνη λειτούργησε σαν ψηφιακή γέφυρα επικοινωνίας με τους διαδικτυακούς φαν των βραβείων, βοηθώντας τους να αναζητήσουν παρόμοια looks σε πιο προσιτές τιμές.
