Με αφορμή ένα βιβλίο και μια έκθεση που μας μυούν στον πολύχρωμο κόσμο του διάσημου ιταλικού οίκου, η κόρη του ιδρυτή του αποκαλύπτει στην Έλις Κις τους κώδικές του. Στην αίθουσα «Bianca» του αναγεννησιακού Palazzo Pucci οι προτομές Ρωμαίων αυτοκρατόρων μοιάζουν να παρατηρούν τα χαρακτηριστικά prints σε χαλιά, πολυθρόνες, αλλά και σκέιτμπορντ. Είναι μια μίξη αναζωογονητική όσο και απροσδόκητη, που ταιριάζει απόλυτα με το σύγχρονο state of mind του οίκου.
Στη via de’ Pucci, λίγα μέτρα από το Duomo της Φλωρεντίας, το οικογενειακό όνομα αντηχεί από το 1480, όμως το πανό πάνω από την κεντρική είσοδο του ιστορικού κτιρίου γράφει «Unexpected Pucci». Αυτός ο «απροσδόκητος» Pucci είναι μια νέα έκδοση, που συνοδεύεται από μια προσωρινή έκθεση με τον ίδιο τίτλο. Και στις δύο περιπτώσεις η καλλιτεχνική έκφραση ξεπερνά τα -ουδέποτε- στενά όρια της μόδας και μας υπενθυμίζει ότι μαζί με τα αγαπημένα ψυχεδελικά μοτίβα ο ιταλικός οίκος αποτελεί συνώνυμο του όμορφου τρόπου ζωής.
Στις ψηλοτάβανες αίθουσες του palazzo, όπως και στο βιβλίο, το δημιουργικό αφήγημα μεταφέρεται μέσα από συνέργειες που είχαν σαν αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, εντυπωσιακές πολυθρόνες για τον Cappellini, κεφάτα φλιτζάνια espresso για την Illy Art Collection και μοντερνιστικές πορσελάνες για τη Rosenthal. Οι συνεργασίες αποτελούν καθημερινότητα πλέον στον χώρο της μόδας και της πολυτέλειας, όμως δεν ήταν πάντα έτσι και ο ιδρυτής του ιταλικού οίκου, Emilio Pucci (1914-1992), υπήρξε πρωτοπόρος στον τομέα του δημιουργικού branding.

«Δεν με ενδιαφέρει η νοσταλγία», μου εκμυστηρεύεται η κόρη του, Laudomia Pucci. «Το ότι όλο αυτό μοιάζει σωστό σήμερα είναι ό,τι προσπαθούμε να πούμε. Για μένα σημασία έχει η συνοχή του μηνύματος όταν μπορείς να μπερδεύεις την ιστορία με το παρόν».