ο-richard-quinn-μιλά-για-τη-σημασία-του-να-παραμέν-139258
©PixelFormula

Το σόου του Richard Quinn για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020, ήταν μία απόδειξη για το πόσο ελπιδοφόρα μπορεί να είναι η μόδα. Κομφετί, εκθαμβωτικά φορέματα με εντυπωσιακά floral μοτίβα και μία ανδρική συλλογή που θύμισε τους Pearly Kings έκαναν τους πάντες να μιλάνε για αυτόν – και κυρίως να χαμογελάνε. Λίγο μετά, μάθαμε για τον κορωνοϊό.

«Αυτό ήταν λίγο ενοχλητικό», λέει ο Quinn στη βρετανική Vogue από το σπίτι των γονιών του στο Kent. Παρόλο που οι περισσότερες προγραμματισμένες εκδηλώσεις ακυρώνονται, ο σχεδιαστής παραμένει θερμός υποστηρικτής του θεάματος. «Λατρεύω να έχω μία αληθινή πλατφόρμα μέσα από την οποία μπορώ να αναδείξω τη μόδα», δηλώνει, εξηγώντας ότι του αρέσει να δουλεύει με την αφή και να βλέπει τη δεξιοτεχνία των ρούχων από κοντά.

Ο Richard Quinn μιλά για τη σημασία του να παραμένουμε θετικοί αυτή την περίοδο-1
©PixelFormula

Το φανταστικό σκηνικό της τελευταίας επίδειξής του περιλάμβανε ροζ χαλί, πολυελαίους και ένα μεγαλοπρεπές πιάνο, όλα τοποθετημένα ακριβώς όπου έπρεπε με τη βοήθεια του ειδικού στα σκηνικά, Derek Hardie-Martin. «Τα μεγάλα σόου δεν είναι απαραίτητα κακά», αναφέρει. Οι προγραμματισμένες συλλογές του είναι απίθανο να αλλάξουν μετά το πέρας της πανδημίας και ο ίδιος υπερασπίζεται τις resort και pre-fall επιδείξεις. «Τα σόου προσφέρουν δουλειές, δεν δημιουργούμε απλά για να δημιουργήσουμε. Υπάρχουν ομάδες ειδικά επιλεγμένες για κάθε τεχνική. Αν χαθεί αυτό, θα αλλάξει η μόδα».

Η καραντίνα, ωστόσο, κάνει τον Quinn να ξανασκεφτεί τη δομή λειτουργίας του brand του. «Οι ιδιωτικοί πελάτες έχουν γίνει μεγάλο μέρος της δουλειάς μας», εξηγεί και συνεχίζει λέγοντας πως «από τη στιγμή που έκλεισαν τα μαγαζιά, ο κόσμος ψωνίζει απευθείας από εμάς. Η άμεση επαφή με τον καταναλωτή είναι μία ενδιαφέρουσα περίπτωση». Όταν οι πελάτες καλούν το brand δεν πιστεύουν ότι μιλάνε με τον ίδιο τον Quinn. «Το χτίσιμο μίας δυνατής λίστας πελατών ήταν σημαντικό πριν, αλλά τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι καλό να απευθύνεσαι άμεσα σε αυτούς». Η εταιρία του δεν κρατά απόθεμα, επομένως, όλα φτιάχνονται σύμφωνα με τις παραγγελίες, προσφέροντας στους πελάτες την προσοχή στη λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά.

Ο Richard Quinn μιλά για τη σημασία του να παραμένουμε θετικοί αυτή την περίοδο-2
©PixelFormula
Ο Richard Quinn μιλά για τη σημασία του να παραμένουμε θετικοί αυτή την περίοδο-3
©PixelFormula

Ο Quinn μοιράζει την προσοχή του ανάμεσα στα σχέδιά του και στους μαθητές που πραγματοποιούν τα δικά τους στο στούντιό του. Από τη στιγμή που έκλεισε λόγω κορωνοϊού, ο σχεδιαστής επικοινωνεί μαζί τους μέσω WhatsApp. «Η συμβουλή μου είναι να προχωρούν μπροστά. Ο κόσμος καταπιάνεται με τις ψηφιακές πλατφόρμες, δεν είμαστε στα 80s, όπου οι φωτογραφίες από τις πασαρέλες δημοσιεύονταν στα περιοδικά». Ο ίδιος προσπαθεί να σκέφτεται δημιουργικά και αναζητά τρόπους να εξελιχθεί. «Είναι περίεργη περίοδος, αλλά πιστεύω στη θετικότητα, όλοι θα είμαστε δυνατοί όταν τελειώσει», καταλήγει.

Ο Richard Quinn μιλά για τη σημασία του να παραμένουμε θετικοί αυτή την περίοδο-4
©PixelFormula

«Είναι σπάνιο να μην έχεις περιορισμό χρόνου όταν σχεδιάζεις κάτι», λέει ελπίζοντας ότι οι νεότεροι φίλοι του δεν έχουν απογοητευτεί από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Όσον αφορά, τη νέα του καθημερινότητα, ο απόφοιτος του Central Saint Martins εξηγεί πως τις τελευταίες εβδομάδες όταν δεν βλέπει Men in Black τρώγοντας σπιτικά ποπ κορν, ασχολείται με τα έγγραφα της εταιρίας του και μιλά με τους πελάτες του. «Οι σχεδιαστές είναι σε μία μοναδική θέση αυτή τη στιγμή», λέει, χωρίς να χάνει τη διάθεσή του.

Read more at vogue.co.uk

Διαβάστε περισσότερα για τα νέα της μόδας στο Vogue.gr.

MHT