Μετά από 9 ακατέβατες ώρες μπροστά στην οθόνη της τηλεόρασης, παρακολουθώντας χωρίς ανάσα την εξαιρετική κορεάτικη σειρά “Squid Game”, ανήκω κι εγώ στους εκατομμύρια followers της πανέμορφης παίκτριας με αριθμό 067, @hoooooyeony aka Ho Yeon Jung. Το μοντέλο του Κορεάτικου Νext Top Model είδε την καριέρα του να εκτοξεύεται με την εξαιρετική ερμηνεία του στη σειρά που μοιάζει σαν ένα εξυπνότερο παιδί έργων όπως το Hostel, Hunger Games και Saw αλλά με πολύ καλύτερη πλοκή και χαρακτήρες.
Η horror σουρεαλιστική σαπουνόπερα όπου μέχρι και τα φέρετρα έχουν ροζ φιόγκους, έχει κυριαρχήσει στα hits του Netflix παγκοσμίως, βαζοντας στην άκρη Bridgerton και Lupen. Οι στολές των βυθισμένων στα χρέη και στην απόγνωση παικτών έχουν γίνει μόδα και ξεπουλάνε για το Halloween. Oτιδήποτε αφορά το Squid Game γίνεται viral – από τα λευκά vans μέχρι τις συνταγές για τα νοτιοκορεάτικα dalgona μπισκότα! Η πιο δημοφιλής σειρά είναι ήδη καλτ. H Ho Yeon Jung είναι πλέον global ambassador της Louis Vuitton και πρωταγωνιστεί σε όλες τις καμπάνιες της Adidas.
H Netflix είναι πανευτυχής για την απόδοση της μεγάλης επένδυσης που έκανε στη Νότια Κορέα. Ο δημιουργός της σειράς Hwang Dong-hyuk, εμπνεύστηκε το θέμα όταν χώρισε και αναγκάστηκε να μείνει στο ίδιο σπίτι με τη μητέρα του και τη γιαγιά του. Είχε τόσο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα που αναγκάστηκε το πουλήσει το λαπ τοπ του. Μετά από 10 χρόνια αργοποριών και 6 δοντιών που έχασε από το στρες, κατάφερε να γυρίσει τη σειρά που έχει να κάνει με ένα άγριο παιχνίδι θανάτου.
Σε μία κοινωνία που η διατήρηση της ψευδαίσθησης ότι όλοι μπορούν να γίνουν πλούσιοι γρήγορα κερδίζοντας μεγάλα χρηματικά ποσά και όπου τα μικρά μας παιδιά παίζουν αντίστοιχα παιχνίδια on line και εθίζονται στη βία, το Squid Game καταφέρνει τουλάχιστον στο τέλος και διαμέσου του πρωταγωνιστή του να διδάξει κάποια ανθρωπιά. Και τελικά τι είναι πιο επικίνδυνο, η απελπισία ή η απληστία;