Στη φωτογραφία από τις Χρυσές σφαίρες η Τζέιμι Λι Κέρτις με άσπρα κοντά μαλλιά και μεγάλα γυαλιά πανηγυρίζει άγρια. Σηκώνει τα χέρια ψηλά και το στόμα της είναι διάπλατα ανοιχτό, μπορείς σχεδόν να ακούσεις την κραυγή αυθόρμητης χαράς που ξεχύνεται από βαθιά μέσα της. Δεν την νοιάζει εκείνη τη στιγμή αν είναι όμορφη, αν έχει κάνει συσπάσεις το πρόσωπό της ή αν έχει γεμίσει ρυτίδες. Αν έχει χάσει κάθε ίχνος «αστρικής» λάμψης, μπλαζέ ύφους ή θηλυκότητας. Εχει διατελέσει nepo baby επί δεκαετίες, κόρη του Τόνι Κέρτις και της Τζάνετ Λι, έκανε καριέρα ως ωραίο σώμα στο «Halloween» και ως καλή κωμική ηθοποιός στο «Ενα ψάρι που το έλεγαν Γουάντα», πλέον δεν έχει να αποδείξει τίποτα. Γι’ αυτό είναι τόσο πειστικό το αυθόρμητο ξέσπασμά της την ώρα που ανακοινώνεται το όνομα της στενής της φίλης, της Mισέλ Γεό για την ερμηνεία της στο «Τα πάντα όλα».
Το Χόλιγουντ μας έχει συνηθίσει σε άλλες εικόνες: γυναικεία μαχαιρώματα και κατινιές, «Mean girls», που αλληλοϋπονομεύονται. Αυτά τα στερεότυπα βλέπουμε συνήθως στον κινηματογράφο. Τα σενάρια είναι γεμάτα άνδρες-κολλητάρια που είναι έτοιμοι να πέσουν στη φωτιά ο ένας για τον άλλον, όπως π.χ. στο Hangover. Στον αντίποδα γυναίκες-νύφες-πεθερές-μητριές και θετές κόρες έχουν σχεδόν πάντα δύσκολες σχέσεις, είναι βυθισμένες στη ζήλεια, τον ανταγωνισμό, το σύνδρομο Ηλέκτρας και το οιδιπόδειο. Αν εξαιρέσουμε το «Sex and the city» και το «Θέλμα και Λουίζ», στις περισσότερες απεικονίσεις της ποπ κουλτούρας οι γυναικείες φιλίες είναι ανύπαρκτες. Στο «Ολα για την Εύα» η νεότερη ηθοποιός (Ανν Μπάξτερ) συνωμοτεί πίσω από την πλάτη της ντίβας, την οποία υποδύεται η Μπέτι Ντέιβις, για να πάρει τη θέση της. Στη γνωστή φωτογραφία η Σοφία Λόρεν κοιτάει με μισό μάτι την Τζέιν Μάνσφιλντ, θεωρείται πάντα επίκαιρη και εξακολουθεί να αναπαράγεται. Η σύγκρουση Μάιλι Σάιρους και Σελένα Γκόμες υποτίθεται ότι είναι για τα μάτια ενός κοινού εραστή, ο οποίος πλέον έχει περάσει στη λήθη του κοινού. Κατασκευασμένα ή μη αυτά τα ξεμαλλιάσματα ουσιαστικά αμφισβητούν τη γυναικεία φιλία. Υποδηλώνουν ότι είναι αδύνατη, γιατί οι γυναίκες είναι προορισμένες να μισούν και να ανταγωνίζονται η μία την άλλη.
Γι’ αυτό είναι τόσο ανακουφιστική η φωτογραφία της Τζέιμι Λι Κέρτις: συχνά οι γυναίκες έχουν τόσο δυνατές φιλίες που η χαρά τους για την επιτυχία της κολλητής δεν κρύβεται.