h-margot-robbie-στην-καμπάνια-του-νέου-αρώματος-τη-104441
©Courtesy of Chanel

Eυρηματική και τολμηρή, η Coco Chanel ενέταξε στην γυναικεία γκαρνταρόμπα avant-garde looks, με ανδρικές επιρροές και μια λιτότητα που εντυπωσίαζε περισσότερο και από τις περίτεχνες δημιουργίες που μέχρι τότε μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον. Αυτή η φιλοσοφία για τη μόδα έγινε κυρίαρχη στον οίκο, που βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά. Αντίστοιχη ήταν η συμβολή της ιδρύτριάς του στην αρωματοποιία, με προϊόντα-θρύλους, όπως το άρωμα Νο5 ή το Coco Mademoiselle, συνθέσεις πολύ διαφορετικές από αυτές που κυριαρχούσαν εκείνη την εποχή και έγραψαν ιστορία παραμένοντας στο προσκήνιο μέχρι σήμερα.

H Margot Robbie στην καμπάνια του νέου αρώματος της Chanel-1
©Courtesy of Chanel

Σε αυτήν τη λογική δημιουργήθηκε το 2017 το ιδιαίτερο άρωμα Gabrielle Chanel, προς τιμήν της γυναίκας που άλλαξε τους κανόνες καταργώντας τις συμβάσεις. Μια σύνθεση που τώρα εξελίσσεται μέσα από το νέο Gabrielle Chanel Essence, με την υπογραφή του αρωματοποιού του οίκου Olivier Polge, ο οποίος εξηγεί ότι “Ήθελα να αναδείξω την καρδιά του αρώματος και να δείξω μια νέα, πιο αισθησιακή πλευρά του”. Η οποία αποκαλύπτεται  χάρη στη μούσα του, Margot Robbie, πρωταγωνίστρια στην καμπάνια που εμπνεύστηκε ο διάσημος φωτογράφος Nick Knight, με την Αυστραλιανή ηθοποιό να ισορροπεί με χάρη στο κέντρο μιας “δίνης” από λευκά και χρυσά πέπλα που μοιάζουν να της μεταδίδουν την αιθέρια κίνησή τους υπό τους ήχους του τραγουδιού Halo της Beyonce. Αντίστοιχα αιθέρια και εκλεπτυσμένη είναι η σύνθεση, βασισμένη στο κομψό tuberose της Γκρας, το γιασεμί, το ylang-ylang από τις νήσους Κομόρες και τον ανθό πορτοκαλιάς της Τυνησίας, όλα σε μια εκπληκτική οσφρητική ισορροπία.

H Margot Robbie στην καμπάνια του νέου αρώματος της Chanel-2
©Courtesy of Chanel

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας: