Πρακτικές αντιμετώπισης του άγχους, γιόγκα, υγιεινή διατροφή και διαλογισμός μας ανακουφίζουν από το στρες και μας βοηθούν να διατηρήσουμε την εσωτερική γαλήνη και τις ισορροπίες που χρειαζόμαστε για μια πιο παραγωγική καθημερινότητα. Το σίγουρο είναι ότι η ζωή ενός μοντέλου απαιτεί υγιεινές επιλογές, με αρκετή σωματική άσκηση και πολλές ώρες ύπνου για ένα λαμπερό δέρμα.

Από την Bella Hadid και την Karlie Kloss έως την Gisele και την Carolyn Murphy, συγκεντρώσαμε τις συμβουλές που θα σας γεμίσουν έμπνευση και θα σας βοηθήσουν να ανανεωθείτε:

 

1. Upside down 

Κάντε ανάποδες στηρίξεις όπως η Julia Van Os – τα πλεονεκτήματα είναι πολλά. Βοηθούν τη σπονδυλική στήλη δημιουργώντας περισσότερο χώρο μεταξύ των σπονδύλων, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο. Βελτιώνουν τη στάση του σώματος, την κυκλοφορία του αίματος και την ευελιξία.

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

 

2. Digital Detox 

H Carolyn Muphy, επιλέγει να κάνει «ψηφιακές αποτοξινώσεις», αφού στις μέρες μας απαιτεί αρκετή πειθαρχία να μην αγγίξουμε το τηλέφωνό μας για κάποιες ώρες. Η επανασύνδεση με τα βιβλία, τη φύση και την τέχνη μετά από μια δύσκολη εβδομάδα είναι για εκείνη ζωτικής σημασίας.

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

 

 3. Σάουνα με υπέρυθρη ακτινοβολία

Οι συνεδρίες σάουνας με υπέρυθρη ακτινοβολία αποτελούν must για την Bella Hadid, καθώς ηρεμούν το μυαλό, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, καθαρίζουν το δέρμα και ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου που έχει αντιγηραντική δράση.

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

 

4. Μασάζ προσώπου με Gua Sha

H Karlie Kloss υποστηρίζει ότι τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τις ευεργετικές ιδιότητες ενός μασάζ προσώπου με gua sha, καθώς ενεργοποιεί την κυκλοφορία του αίματος, ενυδατώνει και προσφέρει λάμψη σε ένα ξηρό δέρμα.

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings

 

5. Ενσυνειδητότητα

H Gisele μας υπενθυμίζει τα οφέλη του mindfulness. Μια πρακτική, που μας επιτρέπει να διατηρούμε ψυχική ισορροπία στις δύσκολες στιγμές, εστιάζοντας στις σκέψεις μας, χωρίς να κριτικάρουμε τους εαυτούς μας και βιώνοντας προσεκτικά το παρόν με καλοσύνη και ενσυναίσθηση.

 

Για να μπορέσετε να δείτε αυτό το instagram post παρακαλώ αποδεχτείτε τα cookies

Privacy Settings