άρωμα-μαλλιών-το-νέο-πάθος-των-millennials-89476
©Alexander Krivitskiy|Unsplash

Ξεκίνησε ως μια εκλεκτική επιλογή, αλλά πλέον έχει κατακτήσει σημαντική θέση στην αγορά της ομορφιάς. Το άρωμα για τα μαλλιά έχει κατακτήσει τα κορίτσια της γενιάς των Millennials, που βρίσκουν την ιδέα των hair mists ιδιαίτερα ελκυστική, με επιπλέον πλεονέκτημα το μειωμένο κόστος σε σύγκριση με τη χρήση ενός κλασικoύ eau de parfum, αλλά και τη στιλβωτική και προστατευτική δράση τους στην τρίχα, χάρη στους ελαιώδεις παράγοντες και τα πολυμερή που περιέχουν. Για να μην αναφερθούμε στην πρακτικότητά τους, αφού χωρούν σε κάθε τσάντα, εξυπηρετώντας τις ανάγκες των γυναικών που βρίσκονται σε διαρκή κίνηση.

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-1
©Chanel

No5 Hair Mist, Chanel, Attica @ Golden Hall

Με καταγωγή από την αρχαία Αίγυπτο

Όπως εξηγεί η αρωματοποιός Paola Bottai, «Η τάση των αρωματισμένων μαλλιών -όπως συμβαίνει πάντα στην ιστορία του αρώματος- έχει τις ρίζες της στην αρχαία Αίγυπτο. Οι γυναίκες συνήθιζαν να κρύβουν στα μαλλιά ή κάτω από τις περούκες τους αρωματισμένους κώνους με βάση κερί, έλαια και ρητίνες, που σε επαφή με τη θερμότητα του σώματος έλιωναν, αρωματίζοντας το δέρμα και τα μαλλιά. Το ίδιο συνέβαινε και στην αρχαία Ελλάδα, όπου οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν για τον ίδιο σκοπό φυτά και άνθη. Αλλά και οι αυτόχθονες λαοί της Ωκεανίας άλειφαν τα μαλλιά τους με έλαιο γαρδένιας».

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-2
©Diptyque

Eau Rose, Hair Mist, Diptyque, www.atticabeauty.gr

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-3
©Tom Ford

Black Orchid, Hair Mist, Tom Ford, www.galeriedebeaute.gr

Μια τάση σε εξέλιξη

«Για αρκετά χρόνια», συνεχίζει η ειδικός, «η συγκεκριμένη αγορά κινούνταν σε δύο άξονες: από τη μία πλευρά υπήρχαν οι εξειδικευμένες σε τέτοιου είδους προϊόντα εταιρείες, όπως η Nashi Argan ή η Davines, και από την άλλη οι μεγάλοι οίκοι μόδας και καλλυντικών, που ξεκίνησαν σχετικά πρόσφατα να δημιουργούν αρωματικά προϊόντα για τα μαλλιά, σε πολλές περιπτώσεις εκδοχές των ήδη γνωστών στο κοινό αρωματικών σειρών τους».

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-4
©Acqua di Parma

Peonia Nobile, Hair Mist, Acqua Di Parma, www.atticabeauty.gr

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-5
©Frederic Malle

Portrait of A Lady, Hair Mist, Frederic Malle, www.net-a-porter.com

Η «ταυτότητα» των hair mists

Τι είναι όμως αυτό που διαφοροποιεί το άρωμα μαλλιών από το κλασικό άρωμα; «Πρώτα απ’ όλα, αυτά τα προϊόντα έχουν χαμηλό ποσοστό αλκοόλ, το οποίο αφυδατώνει τα μαλλιά», λέει η αρωματοποιός. «Επιπλέον οι συνθέσεις τους είναι ξηρές, πράγμα που σημαίνει ότι δεν βαραίνουν την τρίχα. Τέλος, διαθέτουν ευεργετικά ενυδατικά συστατικά και προστατευτικά έλαια».

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-6
©YSL

Black Opium, Hair Mist, Yves Saint Laurent, www.sephora.gr

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-7
©Miss Dior

Miss Dior, Hair Mist, Dior, www.atticabeauty.gr

Πώς χρησιμοποιούνται

«Τα hair mists καλό είναι να εφαρμόζονται σε καθαρά μαλλιά, για να αποφευχθεί η ανάμειξή τους με τους φυσικούς και περιβαλλοντικούς ρύπους που μπορεί να αλλοιώσουν το άρωμά τους», είναι η συμβουλή της. «Μπορείτε να ψεκάζετε απευθείας τα μαλλιά ή πάνω στη βούρτσα, η οποία κατανέμει το προϊόν ομοιόμορφα από τις ρίζες ως τις άκρες, κάτι που εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια, καθώς το άρωμα εισχωρεί στα λέπια της τρίχας και παραμένει για περισσότερη ώρα. Όσο για τις ιδανικές οσφρητικές νότες των φετινών hair mists, είναι οι λουλουδάτες και θηλυκές.

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-8
©Gucci

Gucci Bloom, Hair Mist, Gucci, www.notos.gr

Άρωμα μαλλιών: Το νέο πάθος των Millennials-9
©Byredo

Rose of No Man’s Land, Hair Mist, Byredo, www.byredo.eu

Read more at vogue.it

MHT