Δεν χρειάζεται να είστε make-up expert για να κατανοήσετε τη δυνατότητα αυτού του προϊόντος να ανεβάζει το ηθικό και να χαρίζει αυτοπεποίθηση. Το κόκκινο κραγιόν ήταν ο πρωταγωνιστής των περιόδων κρίσης στην ιστορία, από τη Μεγάλη Ύφεση του 1929 έως την μεταπολεμική περίοδο και από τις 11 Σεπτεμβρίου 2001 μέχρι σήμερα, όταν η πανδημία του κορωνοιού πυροδότησε μια παγκόσμια πρωτοφανή κατάσταση: το rouge για τα χείλη είναι από τα λίγα είδη πολυτελείας των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε αυτές τις εποχές, σύμφωνα με το Lipstick Index, όρος που επινοήθηκε από τον Leonard Lauder, πρόεδρο της Estée Lauder.

Είναι η επιθυμία να μείνουμε όρθιοι, να μην σταματήσουμε, να αγωνιστούμε για το μέλλον, ή πιο απλά η ανάγκη να νιώσουμε καλά, ακόμα και αν είμαστε εσώκλειστοι; Το κραγιόν γίνεται για άλλη μια φορά σύμβολο της δύναμης των γυναικών. Ακόμη και η βασίλισσα Ελισάβετ Β’ το φόρεσε πριν από λίγες μέρες, όταν άφησε τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ για να καταφύγει στο Κάστρο του Ουίνδσορ.
Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το εργαλείο που καθιστά το κόκκινο κραγιόν ακόμα πιο δημοφιλές. Ανάμεσα στις celebrities, η Miley Cyrus κατά τη διάρκεια της καραντίνας της φόρεσε ένα πλούσιο κόκκινο κραγιόν.

Η Selena Gomez επέλεξε μια φωτεινή κόκκινη απόχρωση, ενώ συμμετείχε στο #SafeHands, μέσω του οποίου οι διασημότητες προσκάλεσαν τους φίλους τους να δείξουν πώς να πλένουν σωστά τα χέρια τους.
https://www.instagram.com/p/B-A3PkSDOoU/?utm_source=ig_embed
Η Nicole Scherzinger το φόρεσε κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στο δάσος λίγο πριν το lockdown στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια πιο ζεστή απόχρωση που αναδεικνύει τα πιο σκουρόχρωμα δέρματα.