Δεν χρειάζεται να είστε make-up expert για να κατανοήσετε τη δυνατότητα αυτού του προϊόντος να ανεβάζει το ηθικό και να χαρίζει αυτοπεποίθηση. Το κόκκινο κραγιόν ήταν ο πρωταγωνιστής των περιόδων κρίσης στην ιστορία, από τη Μεγάλη Ύφεση του 1929 έως την μεταπολεμική περίοδο και από τις 11 Σεπτεμβρίου 2001 μέχρι σήμερα, όταν η πανδημία του κορωνοιού πυροδότησε μια παγκόσμια πρωτοφανή κατάσταση: το rouge για τα χείλη είναι από τα λίγα είδη πολυτελείας των οποίων οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε αυτές τις εποχές, σύμφωνα με το Lipstick Index, όρος που επινοήθηκε από τον Leonard Lauder, πρόεδρο της Estée Lauder.

Είναι η επιθυμία να μείνουμε όρθιοι, να μην σταματήσουμε, να αγωνιστούμε για το μέλλον, ή πιο απλά η ανάγκη να νιώσουμε καλά, ακόμα και αν είμαστε εσώκλειστοι; Το κραγιόν γίνεται για άλλη μια φορά σύμβολο της δύναμης των γυναικών. Ακόμη και η βασίλισσα Ελισάβετ Β’ το φόρεσε πριν από λίγες μέρες, όταν άφησε τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ για να καταφύγει στο Κάστρο του Ουίνδσορ.
Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το εργαλείο που καθιστά το κόκκινο κραγιόν ακόμα πιο δημοφιλές. Ανάμεσα στις celebrities, η Miley Cyrus κατά τη διάρκεια της καραντίνας της φόρεσε ένα πλούσιο κόκκινο κραγιόν.

Η Selena Gomez επέλεξε μια φωτεινή κόκκινη απόχρωση, ενώ συμμετείχε στο #SafeHands, μέσω του οποίου οι διασημότητες προσκάλεσαν τους φίλους τους να δείξουν πώς να πλένουν σωστά τα χέρια τους.
Η Nicole Scherzinger το φόρεσε κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στο δάσος λίγο πριν το lockdown στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια πιο ζεστή απόχρωση που αναδεικνύει τα πιο σκουρόχρωμα δέρματα.
Η Rihanna, δημιουργός της -γνωστής για τα foundation- μάρκας Fenty Beauty δεν ξεχνά ποτέ το κόκκινο κραγιόν.

Το ίδιο και η Gwen Stefani.

Αν φλερτάρετε με την ιδέα του κόκκινου κραγιόν μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικές αποχρώσεις, από βαθύ κόκκινο έως ζεστό κόκκινο-πορτοκαλί για να βρείτε την κατάλληλη, ή αλλάξτε την τεχνική εφαρμογής, όπως για παράδειγμα απλώνοντάς το με τα δάχτυλά σας.
Δεν γνωρίζουμε εάν η οικονομική αξία του κόκκινου κραγιόν σε περιόδους κρίσης θα επιβεβαιωθεί ακόμη και σε αυτήν που περνάμε, αλλά αυτό που φαίνεται σήμερα σίγουρο είναι ότι η χρήση του είναι ένας τρόπος να μεταφέρουμε στον κόσμο το μήνυμα δύναμης, αντοχής και ελευθερίας.

Στην παρακάτω γκαλερί θα βρείτε 10 κραγιόν που δεν πρέπει να χάσετε. Φυσικά, σε κόκκινη απόχρωση:
L’ Absolu Rouge Ruby Cream (Νο 356 Black Prince Ruby), Lancôme
Rouge d’Armani Matte Lipstick (No 401), Giorgio Armani
Rouge Allure Ink Fusion, Chanel, Attica beauty Golden Hall
Rouge Pur Couture The Slim (No 20 Carmine Catch), Yves Saint Laurent
Crushed Liquid Lipstick (Cherry Crush), Bobbi Brown
Diorific Mat (No 750 Fabuleuse), Dior
Pure Color Envy Sculpting Lipstick (No 330 Impassioned), Estee Lauder
Le Rouge Parfum Satin (Heaven Rouge), Kilian
Rouge Signature (No 113 I – Don’t), L’Oreal Paris
Retro Matte Lipstick (Ruby Woo), MAC
Διαβάστε επίσης | Glow Up: Αυτά είναι τα lip gloss που θα φοράμε όλο το καλοκαίρι