Συναντώντας την Chiara Ferragni στα γραφεία της, στο Μιλάνο, απέναντι από το διάσημο Palazzo dell’Informazione, η αμηχανία μας δεν προλαβαίνει καν να εκδηλωθεί. Ευγενέστατη, φιλική και επικοινωνιακή, ως γνήσια Ιταλίδα, μας κάνει να νιώσουμε αμέσως άνετα, ενώ στη συνέχεια αποδεικνύεται ευφυέστατη συνομιλήτρια. Αφορμή γι’ αυτή τη συνάντηση, το λανσάρισμα της νέας συλλεκτικής σειράς μακιγιάζ σε συνεργασία με τη Lancôme, μιας signature συλλογής την οποία ομολογεί ότι περιμένει με ανυπομονησία να βγει στην αγορά στις αρχές Ιουνίου, αποκαλύπτοντας ότι ήταν για εκείνη όνειρο ετών.

Με 17 εκατομμύρια followers στο Instagram και 1,2 εκατομμύρια likes στο Facebook, η Ιταλίδα influencer συγκαταλέγεται στις πιο επιδραστικές. Όταν ξεκίνησε το 2009 το blog της, theblondesalad.com –ένα παιχνιδιάρικο όνομα, το οποίο επέλεξε, όπως μας λέει, λόγω των πολλών διαφορετικών ενδιαφερόντων της, όπως μόδα, ταξίδια, ομορφιά, φαγητό–, παράλληλα σπούδαζε Νομική στο πανεπιστήμιο Bocconi του Μιλάνου και δεν περνούσε καν από το μυαλό της ότι θα σημείωνε τέτοια μεγάλη επιτυχία, η οποία θα οδηγούσε σε εντελώς διαφορετικούς δρόμους τη ζωή της. Το signature στιλ της έγινε γρήγορα αναγνωρίσιμο, ενώ το ταλέντο της να συνδυάζει διάφορα χρώματα, καθώς και το vintage με το μοντέρνο, έκανε τα κορίτσια να ταυτίζονται μαζί της. Κάτι που πρόσεξαν μεγάλα fashion brands, όπως Louis Vuitton, Benetton, Mango, Intimissimi, που την προσέγγισαν για συνεργασίες και η επιτυχία των οποίων έφερε το επόμενο μεγάλο της project: το 2013 παρουσίασε τη δική της συλλογή με παπούτσια, Chiara Ferragni Collection, σε συνεργασία με τη Luisa Via Roma. Η ανάγκη της να δημιουργεί εκκεντρικά αξεσουάρ, με logo το εμπνευσμένο από τον Picasso μπλε μάτι, και να τα προβάλλει μέσα από τα social media τους προσέδωσε ταχύτατα παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, κάνοντάς τη να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε ρούχα και άλλα είδη, με την εταιρεία της να μεγαλώνει και την ίδια να αναλαμβάνει τον ρόλο της CEO και προέδρου του The Blonde Salad και της CEO της κολεξιόν Chiara Ferragni. Σήμερα, η 31χρονη Ιταλίδα θεωρείται επιτυχημένη digital entrepreneur και η πιο ισχυρή influencer, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes, ενώ το Harvard Business School χρησιμοποίησε την περίπτωσή της ως case study για το πώς να κερδίζει κανείς χρήματα από το blog και την προσωπική του επιχείρηση.

