NICO BUSTOS FOR LANCΟME
NICO BUSTOS FOR LANCΟME
NICO BUSTOS FOR LANCΟME

Το όνειρο της Chiara

Με τη συλλογή Lancôme x Chiara Ferragni να κυκλοφορεί σύντομα, η διάσημη digital entrepreneur μιλάει αποκλειστικά στη Βασιλική Παπαγεωργίου για όσα αγαπά, γι’ αυτά που την εμπνέουν και για τους στόχους της.

Συναντώντας την Chiara Ferragni στα γραφεία της, στο Μιλάνο, απέναντι από το διάσημο Palazzo dell’Informazione, η αμηχανία μας δεν προλαβαίνει καν να εκδηλωθεί. Ευγενέστατη, φιλική και επικοινωνιακή, ως γνήσια Ιταλίδα, μας κάνει να νιώσουμε αμέσως άνετα, ενώ στη συνέχεια αποδεικνύεται ευφυέστατη συνομιλήτρια. Αφορμή γι’ αυτή τη συνάντηση, το λανσάρισμα της νέας συλλεκτικής σειράς μακιγιάζ σε συνεργασία με τη Lancôme, μιας signature συλλογής την οποία ομολογεί ότι περιμένει με ανυπομονησία να βγει στην αγορά στις αρχές Ιουνίου, αποκαλύπτοντας ότι ήταν για εκείνη όνειρο ετών.

 


Η 31χρονη Ιταλίδα, θεωρείται επιτυχημένη digital influencer entrepreneur και η πιο ισχυρή influencers, σύμφωνα με το αμερικάνικο περιοδικό Forbes.
©NICO BUSTOS FOR LANCΟME

Με 17 εκατομμύρια followers στο Instagram και 1,2 εκατομμύρια likes στο Facebook, η Ιταλίδα influencer συγκαταλέγεται στις πιο επιδραστικές. Όταν ξεκίνησε το 2009 το blog της, theblondesalad.com –ένα παιχνιδιάρικο όνομα, το οποίο επέλεξε, όπως μας λέει, λόγω των πολλών διαφορετικών ενδιαφερόντων της, όπως μόδα, ταξίδια, ομορφιά, φαγητό–, παράλληλα σπούδαζε Νομική στο πανεπιστήμιο Bocconi του Μιλάνου και δεν περνούσε καν από το μυαλό της ότι θα σημείωνε τέτοια μεγάλη επιτυχία, η οποία θα οδηγούσε σε εντελώς διαφορετικούς δρόμους τη ζωή της. Το signature στιλ της έγινε γρήγορα αναγνωρίσιμο, ενώ το ταλέντο της να συνδυάζει διάφορα χρώματα, καθώς και το vintage με το μοντέρνο, έκανε τα κορίτσια να ταυτίζονται μαζί της. Κάτι που πρόσεξαν μεγάλα fashion brands, όπως Louis Vuitton, Benetton, Mango, Intimissimi, που την προσέγγισαν για συνεργασίες και η επιτυχία των οποίων έφερε το επόμενο μεγάλο της project: το 2013 παρουσίασε τη δική της συλλογή με παπούτσια, Chiara Ferragni Collection, σε συνεργασία με τη Luisa Via Roma. Η ανάγκη της να δημιουργεί εκκεντρικά αξεσουάρ, με logo το εμπνευσμένο από τον Picasso μπλε μάτι, και να τα προβάλλει μέσα από τα social media τους προσέδωσε ταχύτατα παγκόσμια αναγνωρισιμότητα, κάνοντάς τη να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε ρούχα και άλλα είδη, με την εταιρεία της να μεγαλώνει και την ίδια να αναλαμβάνει τον ρόλο της CEO και προέδρου του The Blonde Salad και της CEO της κολεξιόν Chiara Ferragni. Σήμερα, η 31χρονη Ιταλίδα θεωρείται επιτυχημένη digital entrepreneur και η πιο ισχυρή influencer, σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Forbes, ενώ το Harvard Business School χρησιμοποίησε την περίπτωσή της ως case study για το πώς να κερδίζει κανείς χρήματα από το blog και την προσωπική του επιχείρηση.

 


Η συλλογή Lancôme x Chiara Ferragni έχει σήμα κατατεθέν το μπλε μάτι, μοτίβο που αγαπά πολύ η σχεδιάστρια.
©Lancôme

Το star προϊόν της συλλογής είναι η Chiara Palette, η οποία περιλαμβάνει ένα lip gloss, τέσσερα κραγιόν, τέσσερις σκιές, ένα ρουζ και τρία highlighters.
©Lancôme

Με ένα τέτοιο βιογραφικό, ήταν αναπόφευκτο το ερώτημα ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της και ποιο το όνειρό της για το μέλλον. «Έχω αμέτρητες σημειώσεις στο κινητό μου, γιατί με βοηθούν να οργανώνομαι και να πετυχαίνω τους στόχους μου», απαντά, δηλώνοντας ευγνώμων για όσα έχει πετύχει, αλλά ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν νιώθω απόλυτα ικανοποιημένη». Όσο για τις εμπνεύσεις της, σε ό,τι αφορά την ομορφιά είναι οι νοσταλγικές εικόνες από την παιδική της ηλικία και οι αγαπημένες μυρωδιές από το μπουντουάρ της μητέρας της. «Η μαμά μου ήταν και είναι πολύ όμορφη και αποτελούσε πάντοτε έμπνευση για μένα. Λάτρις του μακιγιάζ, όχι όμως του έντονου, με έμαθε ως έφηβη να μακιγιάρομαι τονίζοντας τα χαρακτηριστικά μου και όχι εφαρμόζοντας υπερκαλυπτικές υφές, που βαραίνουν την επιδερμίδα. Θεωρώ ότι το μακιγιάζ είναι ο πιο εύκολος τρόπος να τονώσεις την αυτοπεποίθησή σου. Πιστεύω πως, όταν νιώθεις όμορφα με τον εαυτό σου, αναπτύσσεις μια άλλη άποψη για όσα συμβαίνουν γύρω σου».

 


©Lancôme

©Lancôme

Η πρόσφατη συνεργασία της με τη Lancôme ήρθε σαν φυσική συνέχεια των στρατηγικών κινήσεων που έχει κάνει στον χώρο της ομορφιάς και την ικανοποιεί ιδιαίτερα, καθώς ο γαλλικός οίκος αντιπροσωπεύει απόλυτα το στιλ της. «Είμαι το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας της από το 2018 και πολύ χαρούμενη γι’ αυτή τη συνεργασία. Ήμουν φαν της Lancôme από μικρό κορίτσι στην Κρεμόνα. Η φιλοσοφία της μου ταιριάζει πολύ», επισημαίνει με ενθουσιασμό, δικαιωμένη από το αποτέλεσμα στο οποίο κατέληξαν από κοινού με τον γαλλικό οίκο, που υλοποίησε την ιδέα της. Θυμάται πόσο απόλαυσε τη διαδικασία δημιουργίας της συλλογής, τις άπειρες δοκιμές μέχρι να πετύχουν τους τέλειους συνδυασμούς αποχρώσεων και υφών, έναν αιθέριο συμβολισμό της εκλεπτυσμένης κομψότητας που πρεσβεύει ο οίκος, αλλά και εκείνη. «Οι αποχρώσεις των κραγιόν ήταν εξαρχής ξεκάθαρες στο μυαλό μου. Έδωσα ιδιαίτερη σημασία στα κόκκινα, στα ροζ και στα nude, ώστε να μπορεί κάθε γυναίκα να βρει αυτό που της ταιριάζει», τονίζει.


©Lancôme

Με μούσα την ίδια και εμπνευσμένη από τρία signature looks, αυτά με τα περισσότερα likes στο Instagram, η νέα συλλογή Lancôme x Chiara Ferragni τραβά την προσοχή με τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό της και με το πιο επιδραστικό σχέδιο της Chiara, το logo με το μπλε μάτι, που κυριαρχεί στη συλλογή ρούχων της και αποτελεί σήμα κατατεθέν της. Αυτή περιλαμβάνει τα εμπλουτισμένα με τα signature συστατικά της Lancôme proxylane και έλαιο τριαντάφυλλου lip gloss L’Absolu Mademoiselle Shine (σε έξι χρώματα), τα οποία συνδυάζουν περιποίηση και ανάλαφρο τόνο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα νούμερα των αποχρώσεων, που αντιπροσωπεύουν σημαντικές ημερομηνίες για την Chiara, όπως τα γενέθλιά της, την ημερομηνία που δέχτηκε πρόταση γάμου από τον Fedez, τα γενέθλια του γιου τους, κ.λπ. – 0319 My Birthday, 0506 The Day Fedez Proposed To Me, 0507 My Son’s Birthday. Φυσικά, κυρίαρχη θέση έχει η γνώριμή μας μάσκαρα Hypnôse Drama σε μαύρη απόχρωση, ντυμένη με τα χρώματα της συλλογής, ενώ για τις γυναίκες που προτιμούν πιο τολμηρό χρώμα στα χείλη υπάρχουν τα επιτυχημένα κραγιόν L’Absolu Lacquer σε έξι buildable αποχρώσεις, εκ των οποίων η Chiara υπογράφει τρεις: Power Talk, Girl Next Door και Sweet Mom J.

Εννοείται ότι το δικό της αγαπημένο είναι το star προϊόν της συλλογής, η Chiara Palette, η οποία περιλαμβάνει ένα lip gloss, τέσσερα κραγιόν, τέσσερις σκιές, ένα ρουζ και τρία highlighters. «Θεωρώ ότι είναι πολύ χρήσιμο για μια γυναίκα να έχει ένα προϊόν που να συνδυάζει τόσες αποχρώσεις και να της επιτρέπει να πειραματιστεί με διαφορετικά looks, ανάλογα με τη διάθεσή της», τονίζει.


©Lancôme

Στο ερώτημα σε τι ταυτίζεται η δική της φιλοσοφία με αυτήν της Lancôme απαντά ότι της αρέσει πολύ το παριζιάνικο, ανεπιτήδευτο στιλ της και το ότι «προσφέρει τα εργαλεία για να τονίσουμε τα καλύτερα χαρακτηριστικά του προσώπου μας. Έχω συνεργαστεί με τη Lancôme για πολλές διαφορετικές καμπάνιες περιποίησης και μακιγιάζ, όπως για την κρέμα Renergie, που κυκλοφόρησε το φθινόπωρο στην Ευρώπη, με κύριο μήνυμα τι κάνει μια γυναίκα για να κατακτήσει τους στόχους της στην καθημερινότητά της». Άμεση είναι η απάντησή της σχετικά με τα αγαπημένα της προϊόντα, αυτά που αν δεν τα εφαρμόσει σχολαστικά, δεν βγαίνει από το σπίτι της. «Νιώθω γυμνή χωρίς μάσκαρα και λατρεύω την κλασική Hypnôse Drama της Lancôme, την οποία περιλάβαμε και στη συλλογή που υπογράφω. Αγαπώ επίσης τις σκιές, το foundation με τις διαφορετικές αποχρώσεις (Νο 01 Teint Idole Wear) και φυσικά δεν πάω πουθενά χωρίς κραγιόν. Τα αγαπημένα μου αυτή την περίοδο είναι το 510 Drama Matte και το 358, ένα ματ σκούρο nude που δίνει όγκο στα χείλη». Τελευταίο ερώτημα, αν θα ήθελε να δει τον εαυτό της στο εξώφυλλο της Vogue Greece, καθώς έχει πει ότι ένας από τους στόχους της είναι να φτάσει τα 100 εξώφυλλα. «Μέχρι στιγμής έχω στο ενεργητικό μου 78 και, ναι, θα ήθελα να κάνω ένα και για τη Vogue Greece», λέει με ενθουσιασμό.

Scroll to Top