Bruno Horwath | Unsplash
Bruno Horwath | Unsplash
Bruno Horwath | Unsplash

Οι ασκήσεις μπαλέτου είναι το κλειδί για ένα τέλειο σώμα

Μπορεί να μην έχετε σκεφτεί ποτέ τον εαυτό σας να χορεύει, όμως οι ασκήσεις του μπαλέτου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να γυμνάσετε το σώμα σας, που ίσως δεν έχετε ανακαλύψει ακόμα.

Ποια είναι τα οφέλη των ασκήσεων μπαλέτου;

Το μπαλέτο βοηθά να διορθώσετε την κακή στάση του σώματός σας και να δουλέψετε την ευθυγράμμισή σας. Κατά τη διάρκεια των ασκήσεων το σώμα γυμνάζεται συνολικά και αρμονικά, χωρίς να υπερτρέφονται οι μύες. Ένα από τα θετικά του μπαλέτου είναι ότι βοηθά το σώμα να αποκτήσει σφιχτούς και γραμμωμένους μύες, χωρίς όγκο, οδηγώντας σε ένα πιο “στεγνό” αποτέλεσμα. Το ασκησιολόγιο και η αυστηρή τεχνική του βελτιώνουν αισθητά την ευλυγισία του σώματος, ενώ στρέφουν την προσοχή στην αναπνοή και χαρίζουν αντοχή.

 


©Liel Anapolsky | Unsplash

Αυτές οι τρεις βασικές ασκήσεις μπαλέτου θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε:


• Plie:
Λυγίζουμε και ταυτόχρονα ανοίγουμε τα γόνατα προς τα έξω, σε πρώτη position – δηλαδή με τις φτέρνες να ακουμπούν στο έδαφος, ενώ τα δάχτυλα και τα γόνατα “κοιτούν” προς τα έξω, όσο περισσότερο μπορούμε. Στη συνέχεια επιστρέφουμε σε παράλληλη θέση και επαναλαμβάνουμε τέσσερις φορές.

• Battement tendu με παράλληλα πόδια: To πόδι γλιστράει μπροστά μέχρι να τεντώσει καλά και επιστρέφει τεντωμένο, χωρίς να χάνει την καλή επαφή με το πάτωμα. Τεντώνουμε δύο φορές σε κάθε θέση – εμπρός, πλάι, πίσω και ξανά στο πλάι. Επαναλαμβάνουμε με το άλλο πόδι.

• Port de bras: Ξεκινάμε με τα χέρια στρογγυλεμένα (με τα δάχτυλά να “κοιτούν” το ένα το άλλο, στο ύψος του αφαλού) και τα ανεβάζουμε σταδιακά, περνώντας από όλες τις θέσεις μπροστά, πάνω και πλάι. Με ένα ελαφρύ τίναγμα τα κατεβάζουμε χαμηλά, στην αρχική τους θέση, και επαναλαμβάνουμε την κυκλική κίνηση.

Scroll to Top