Vogue Mexico | Stefan Ruiz
Vogue Mexico | Stefan Ruiz
Vogue Mexico | Stefan Ruiz

26 διευθυντές της Vogue μιλούν για τις εικόνες που τους δίνουν ελπίδα το 2020

Για πρώτη φορά στα 128 χρόνια ιστορίας της Vogue και οι 26 παγκόσμιες εκδόσεις ενώνονται γύρω από το θέμα της ελπίδας. Για να γιορτάσουμε την έναρξη του προγράμματος, κάθε Editor-in-Chief μοιράζεται μια εικόνα από το νέο του έντυπο τεύχος και μας εξηγεί γιατί του δίνει ελπίδα για το μέλλον.

Ένα παιδί που κοιτά την κάμερα μέσα από ένα ημιδιάφανο σάρι, ένα ξημέρωμα στο Χονγκ Κονγκ, το χαμογελαστό πρόσωπο του Βρετανού εκατοντάχρονου Καπετάνιου Τομ. Αυτές είναι μόνο κάποιες από τις εικόνες που βρίσκονται στα τεύχη Σεπτεμβρίου των 26 παγκόσμιων εκδόσεων της Vogue, καθώς αυτές ενώνονται γύρω από το θέμα της ελπίδας.

Για να σηματοδοτήσουμε την έναρξη του προγράμματος, κάθε ένας από τους 26 διευθυντές επέλεξε μια φωτογραφία ή μια εικόνα από την έντυπη έκδοσή του και μας εξήγησε γιατί τον γεμίζει με ελπίδα για το μέλλον. Κάποιοι τιμούν δημόσια πρόσωπα που δουλεύουν για να βοηθήσουν αυτούς που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία, ενώ άλλοι προβάλουν καλλιτέχνες που ξεπερνούν τα όρια, γαλήνια τοπία που μας θυμίζουν τη δύναμη της φύσης, και πορτραίτα της νέας γενιάς που είναι αποφασισμένη να κάνει τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος.  Δείτε τις συναρπαστικές εικόνες και ακούστε τις συγκινητικές ιστορίες τους από τους ίδιους τους διευθυντές στη συνέχεια.

 


©Dionisis Andrianopoulos

Vogue Ελλάδα, Thaleia Karafyllidou

«Αυτή η φωτογραφία θυμίζει σε όλη την ομάδα μου τις παιδικές μας καλοκαιρινές αναμνήσεις. Τότε που ήμασταν ξέγνοιαστοι, χαρούμενοι, ένα με τη φύση. Όταν απολαμβάναμε τη ζωή στο έπακρο. Είναι η εικόνα δύο νέων ανθρώπων γεμάτων χαρά, που κρατούν ο ένας τον άλλο και βουτούν στη θάλασσα και στο φως. Το φως που όλοι χρειαζόμαστε στη ζωή μας. Το φως που μας δίνει ελπίδα. Ελπίδα για μια καλύτερη μέρα!»

 


©Vogue US

Αμερικάνικη Vogue, Anna Wintour 

«Κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας, ο Κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Andrew Cuomo, ήταν όλα όσα δεν είναι ο πρόεδρός μας: ευθύς, ειλικρινής, καθησυχαστικός, με γνώμονα την επιστήμη και τα δεδομένα. Ποιος καλύτερος για να ρωτήσεις σχετικά με την ελπίδα; Αυτά που είπε ο κυβερνήτης για το θέμα με έκαναν περήφανη που είμαι Νεοϋορκέζα. Κάποιες φορές, οι λέξεις (και ένα εμβληματικό λογότυπο από τον Milton Glaser) φτιάχνουν την καλύτερη εικόνα».

 


©Alasdair McLellan

Βρετανική Vogue, Edward Enninful

«Το πρόσωπο του πορτραίτου μας, ο Καπετάνιος Τομ, αντιπροσωπεύει, κατά κάποιον τρόπο, μια πολύ βρετανική προσέγγιση της ελπίδας: ένας ανυποψίαστος ήρωας που πραγματοποίησε ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα σε ένα συνηθισμένο περιβάλλον. Τον Απρίλιο, λίγες μόνο εβδομάδες πριν τα 100ά του γενέθλια, ο βετεράνος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου αποφάσισε να περπατήσει 100 φορές το μήκος της πίσω αυλής του σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσει 1000 λίρες για το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Όμως, το νέο διαδόθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μέσα σε λίγες μέρες είχε συγκεντρώσει 500.000 λίρες, που γρήγορα έγιναν 32 εκατομμύρια λίρες. Σύντομα ακολούθησε ο τίτλος του ιππότη από τη Βασίλισσα και ένα νούμερο ένα τραγούδι. Στην πορεία, έδωσε ελπίδα σε ένα έθνος που εκείνη τη στιγμή τη χρειαζόταν περισσότερο από ποτέ».

 


©Sumayyah Al Suwaidi

Vogue Αραβία, Manuel Arnaut

«Το εντυπωσιακό έργο τέχνης Η Ελπίδα που Ψαρεύει της καλλιτέχνιδας Sumayyah Al Suwaidi από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ενσωματώνει ένα από τα πιο μακροχρόνια σύμβολα της περιοχής του Κόλπου: την παραδοσιακή ξύλινη βάρκα, την άμπρα. Σ’ αυτό το σουρεαλιστικό έργο η άμπρα γίνεται ένα δοχείο για την ελπίδα. “Όταν ψαρεύεις, ελπίζεις να πιάσεις κάτι και προετοιμάζεσαι γι’ αυτό. Αν ο ψαράς δεν είναι έτοιμος, δεν θα πιάσει ποτέ τίποτα. Έτσι είναι και στη ζωή”, εξηγεί η καλλιτέχνιδα. “Ο άνθρωπος πρέπει να είναι προετοιμασμένος για να κάνει ό,τι χρειαστεί για να πετύχει και να αφήσει τα υπόλοιπα στο σύμπαν”. Αυτό το έργο της καλλιτέχνιδας με έδρα το Άμπου Ντάμπι με συναρπάζει και με εμπνέει. Αναπαριστά με τελειότητα τον μοντερνισμό του Κόλπου, ενώ ταυτόχρονα σέβεται τις πλούσιες παραδόσεις του».

 


©Betty Muffler

Vogue Αυστραλία, Edwina McCann 

«Η Betty Muffler δεν είναι μόνο μια απίστευτη καλλιτέχνιδα, είναι και Ngangkari, παραδοσιακή Αυστραλή θεραπεύτρια, με το δυνατό χάρισμα να βοηθά τους άλλους μέσα από το πνεύμα και το άγγιγμά της. Προέρχεται από το Iwantja Arts, στην απομακρυσμένη κοινότητα Indulkana στη βορειοανατολική Αυστραλία, περίπου 400 χλμ νότια του Alice Springs. Στον απόηχο των καταστροφικών πυρκαγιών του περασμένου καλοκαιριού, της πανδημίας του Covid-19 και του κινήματος Black Lives Matter, ήθελα να επιλέξω μια μοναδικά αυστραλιανή εικόνα, που να αντιπροσωπεύει την ελπίδα, τη θεραπεία και την αλληλεγγύη για όλους μας. Οι θεραπευτικές δυνάμεις και η θετική ενέργεια της Betty ενσωματώνονται σ’ αυτό το έργο χάρη στην κόκκινη ώχρα – που προέρχεται από τη Χώρα της – και τις γραμμές του τραγουδιού που μοιάζουν με δαντέλα και αντιπροσωπεύουν την κίνηση του πνεύματός της καθώς πετά στον ουρανό».

 


©Rafael Pavarotti

Vogue Βραζιλία, Paula Merlo

«Ο καλλιτέχνης Samuel de Saboia και ο φωτογράφος Rafael Pavarotti (που φωτογράφισε τον de Saboia) είναι δύο δημιουργικά μυαλά της βραζιλιάνικης νέας γενιάς, που αντιπροσωπεύουν τη δύναμη και την υπεροχή της μαύρης κουλτούρας στη χώρα μας. Σ’ αυτό το έργο, το πουλί συμβολίζει όλα τα είδη που βρίσκονται στο χείλος της εξαφάνισης ή που ζουν σε αιχμαλωσία, αλλά ακόμα τραγουδούν μαζί ως σημάδι ελπίδας και ενότητας. Τα χρώματα τονίζουν την ικανότητα της ενσωμάτωσης των αισθημάτων και του ονείρου της ελευθερίας».

 


©Wang Yong

Vogue Κίνα, Angelica Cheung

«Ο καλλιτέχνης Wang Yong στράφηκε στην αρχαία κινέζικη ιστορία για να εμπνευστεί για την ελπίδα, με ένα έργο με τον τίτλο Κύκλος. Συγκεκριμένα, ο Wang αναζήτησε την έμπνευση στη δυναστεία Χαν, που είναι γνωστή ως μια εποχή όπου η τέχνη και η αρχιτεκτονική άκμασαν πριν από 2000 χρόνια. Ήταν παράδοση να υπάρχουν κυκλικά γεισώματα στα κτίρια, με σκαλισμένες ζωγραφιές και κείμενα που έστελναν καλές ευχές και ελπίδα για το μέλλον.

Ο Wang παραπέμπει σε ένα πλακίδιο εκείνης της περιόδου με σκαλισμένους 12 χαρακτήρες που όλοι μαζί δημιουργούν ένα μήνυμα ειρήνης και ευημερίας για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος αντιπροσωπεύει τον αριθμό μηδέν και εκφράζει την ευχή του καλλιτέχνη οι αριθμοί των κρουσμάτων Covid-19 να φτάσουν αυτόν τον στόχο στο κοντινό μέλλον. Ο κύκλος αντιπροσωπεύει, επίσης, την πληρότητα και την τελειότητα.

 Ο καλλιτέχνης πήρε το πρόγραμμα πολύ σοβαρά και έκανε βαθιά έρευνα στην κινέζικη ιστορία για να βρει την κατάλληλη έμπνευση. Όποιος διαβάζει τους χαρακτήρες στα Κινέζικα καταλαβαίνει ότι ο καλλιτέχνης θίγει ένα πολύ σοβαρό θέμα, ενώ  στην ουσία μεταφέρει το μήνυμα ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι θετικοί και να κοιτούν το μέλλον με ελπίδα.

Όλοι συμμεριζόμαστε αυτό το μήνυμα σ’ αυτούς τους ταραχώδεις καιρούς. Ο Wang εργάζεται με πολλά καλλιτεχνικά μέσα, αλλά για αυτό εδώ έμεινε στα βασικά, χρησιμοποιώντας μελάνι σε χαρτί, με μια πινελιά κόκκινου – ένα χρώμα που από μόνο του συμβολίζει την ευτυχία στην κινέζικη κουλτούρα».

 


©Michal Pudelka

Vogue Τσεχία, Andrea Běhounková

«Το 2020 είναι, με πολλούς τρόπους, αφυπνιστικό και μας προσγειώνει. Αλλά ο αθόρυβος διαλογισμός δεν είναι αρκετός. Η μόνη μας ελπίδα είναι να πάρουμε θέση και να δράσουμε, να μιλήσουμε ξεκάθαρα και να υπερασπιστούμε ακλόνητα αυτά που θεωρούμε θεμελιώδη. Το μοναχικό πεύκο έμεινε σταθερό για 350 χρόνια. Πέρασε δύσκολες εποχές και καταιγίδες, κυριολεκτικές και πολιτικές,  έζησε καταστροφές που τις προκάλεσαν τόσο ο άνθρωπος όσο και ο σκολύτης. Είναι ώρα να ακούσουμε τη φύση και να μάθουμε από αυτή».

 


©Kathrin Spirk

Vogue Γερμανία, Christiane Arp

«Για μένα, η καθηγήτρια και ιατρός Marylyn Addo ενσαρκώνει την ελπίδα όλων ότι αργά ή γρήγορα θα υπάρξει μια “κανονικότητα” ξανά, μια νέα κανονικότητα, όπου τίποτα δεν θα είναι όπως πριν. Ως μια από τους πρωτοπόρους επιστήμονες της λοιμωξιολογίας και της ιολογίας παγκοσμίως, είναι σίγουρη ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμο ένα εμβόλιο κατά του Covid-19. Η αισιόδοξη πίστη της στην παγκόσμια επιστημονική συνεργασία χωρίς σύνορα τονίζει την ελπίδα μου για έναν κόσμο χωρίς σύνορα στα μυαλά και τις καρδιές μας».

 


©Cheung Chau Sunrises #57 by Michael Wolf, courtesy of ©️Estate of Michael Wolf, Courtesy Flowers Gallery Hong Kong

Vogue Χονγκ Κονγκ, Kat Yeung

«Για όλους στη Vogue Χονγκ Κονγκ, η ανατολή του ήλιου αντιπροσωπεύει την ελπίδα στο ξεκίνημα μιας νέας μέρας. Απαθανατισμένη όμορφα και ποιητικά από τον φωτογράφο Michael Wolf, η ανατολή συμβολίζει ότι όποιος και να είσαι, όπου και να βρίσκεσαι, όλοι ζούμε “κάτω από τον ίδιο, μεγάλο ουρανό”».

 


©Hashim Badani

Vogue Ινδία, Priya Tanna

«Στην αναζήτηση της ελπίδας βρήκαμε την κοινή μας ανθρωπότητα και ένα ενοποιητικό νήμα σε μια γενιά που θα κληρονομήσει τον κόσμο από εμάς. Ο συμβολισμός είναι απλός: το βλέμμα ενός παιδιού μέσα από ένα χειροποίητο αραχνοΰφαντο σάρι – σχεδιασμένο από έναν από τους κορυφαίους σχεδιαστές μας και πλεγμένο από τους χειροτέχνες μας – απαθανατισμένο από έναν από τους αναδυόμενους φωτογράφους της χώρας. Αντιπροσωπεύει ταυτόχρονα το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Ινδίας».

 


©Massimo Vitali

Vogue Ιταλία, Emanuele Farneti 

«Θέλαμε να απεικονίσουμε την ελπίδα ως μια αχτίδα φωτός που συνθλίβει το σκοτάδι. Γι’ αυτό επιλέξαμε τη φωτογραφία του Massimo Vitali, ένα ευχάριστο σύμβολο του καλοκαιριού που φτάνει μετά από έναν κρύο χειμώνα, μια κλεφτή ματιά σε μια ξέγνοιαστη, χαρούμενη διάθεση, που πάντα χαρακτήριζε τον ιταλικό τρόπο ζωής, ένα σύμβολο της συντροφικότητας και της αγάπης».

 


©Daido Moriyama

Vogue Ιαπωνία, Mitsuko Watanabe

«Στην Ιαπωνία, το Όρος Φούτζι ήταν πάντα το μοναδικό κέντρο για τη λατρεία της φύσης από την αρχαιότητα και συνεχίζει να είναι ένα σύμβολο για τις επιθυμίες και τις ελπίδες των ανθρώπων. Η παρουσία του δεν είναι μόνο η πιο όμορφη, αλλά και εμπνέει το δέος για τη φύση. Ερευνά τη σχέση μεταξύ των ανθρώπων και της φύσης. Το Όρος Φούτζι, απαθανατισμένο από το σπίτι του Daidō Moriyama,  ενός από τους κορυφαίους φωτογράφους της Ιαπωνίας, προσέχει αθόρυβα την πόλη και τους ανθρώπους στο ηλιοβασίλεμα. Η ιερή παρουσία του Όρους Φούτζι μοιάζει με αχτίδα ελπίδας στο σκοτάδι της νύχτας».

 


©Hyea W. Kang

Vogue Κορέα, Kwangho Shin

«Τι κάνει τη μετά-κορωνοϊού εποχή πιο ανθρώπινη; Τίποτα δεν το εξηγεί καλύτερα από την ανθρώπινη σύνδεση. Με αυτή, έχουμε την Πρόκληση Deokbune, που σημαίνει Πρόκληση του Ευχαριστώ. Διασημότητες και απλοί πολίτες ανεβάζουν αυτό το σύμβολο της νοηματικής γλώσσας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής τους για να ευχαριστήσουν και να τιμήσουν αυτούς που βοηθούν στην καταπολέμηση του ιού. Η εικόνα έγινε εθνικό σύμβολο αφού χρησιμοποιήθηκε σε κονκάρδες και αυτοκόλλητα. Εδώ, πρόσωπα της κορεάτικης μόδας (Hyun Ji Shin, Sohyun Jung, Heejung Park, Yoon Young Bae) σκορπίζουν την ελπίδα με την πόζα του Deokbune».

 


©Stefan Ruiz

Vogue Μεξικό και Λατινική Αμερική, Karla Martínez

«Τους τελευταίους μήνες η ομάδα μας δουλεύει απ’ το σπίτι. Η κρίση στο Μεξικό και τη Λατινική Αμερική συνεχίζει να μεγαλώνει. Με τόση αβεβαιότητα σε όλο τον κόσμο και στην περιοχή μας, είναι δύσκολο να αντιληφθούμε την ιδέα ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο τα πράγματα θα έχουν καλυτερέψει. Όμως, ένα πράγμα που χαρακτηρίζει τους Λατινοαμερικάνους είναι ότι είμαστε πάντα αισιόδοξοι.

Η ιδέα της ελπίδας, esperanza στα Ισπανικά, είναι κάτι που μας μαθαίνουν από πολύ μικρή ηλικία στη Λατινική Αμερική. Σε πολλές λατινοαμερικάνικες χώρες βιώσαμε εμφύλιους πολέμους, πολέμους ναρκωτικών, διεφθαρμένες κυβερνήσεις, ενδοοικογενειακή βία. Η κρίση πρόσθεσε άλλο ένα επίπεδο αβεβαιότητας. Όπως με κάθε κρίση, πιστεύουμε στη δύναμη της κοινότητας και της συνεργασίας για να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον για τους ανθρώπους που αγαπάμε.

Αυτήν την περίοδο, περισσότερο από ποτέ, πιστεύουμε στη δύναμη της κοινότητας και της αλληλοβοήθειας. Δουλέψαμε μαζί με τον Λατινοαμερικάνο φωτογράφο Stefan Ruiz, ο οποίος μοιράστηκε την εικόνα κάποιων ψαράδων από μια μικρή πόλη στο Pátzcuaro του Μεξικού ενώ ψάρευαν. Αυτοί οι άνδρες έχουν μια συγκεκριμένη τεχνική και πάντα ψαρεύουν σε ομάδες. Ως Λατινοαμερικάνοι, ενωνόμαστε και δουλεύουμε μαζί για να φτιάξουμε ένα πιο φωτεινό μέλλον, γεμάτο ελπίδα για τη νέα γενιά. Έτσι θα ξεπεράσουμε τα πολυάριθμα εμπόδια που μας περιμένουν».

 


©Kevin Osepa

Vogue Ολλανδία, Rinke Tjepkema

«Το να θυσιάζεις προσωρινά τις δικές σου ανάγκες για να προσπαθήσεις να προστατεύσεις τους πιο ευάλωτους ήταν σημαντικό κατά τη διατήρηση των κοινωνικών αποστάσεων στην καραντίνα. Στην Ολλανδία, η Dunja van der Heijden έβαλε τον παππού της, Fred, σε καραντίνα για δύο εβδομάδες όταν στα 94 χρόνια του βρέθηκε θετικός στον Covid-19. Ήταν δίπλα στο κρεβάτι του όταν πέθανε, ήταν ένα συμβιωτικό τέλος στη σχέση τους. Η Dunja φωτογραφήθηκε φορώντας το αγαπημένο ψαράδικο πουλόβερ του παππού της».

 


©Inez and Vinoodh

Vogue Παρίσι, Emmanuelle Alt

«Σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς, είναι ευχαρίστηση και τιμή μου να συμμετέχω σ’ αυτήν την απίστευτη πρωτοβουλία για να ενωθούν οι 26 παγκόσμιες εκδόσεις της Vogue σε μια μοναδική, δυνατή φωνή. Στη Vogue Παρίσι, αποφασίσαμε να τονίσουμε περισσότερο από ποτέ τη νεολαία, τη διαφορετικότητα, την ενσωμάτωση και την ευαισθητοποίηση, που για εμάς είναι η επιτομή της ελπίδας σήμερα».

 


©Marcin Kempski

Vogue Πολωνία, Filip Niedenthal

«Η Πολωνία βρίσκεται σε μια κατάσταση αναταραχής. Εναποθέτω την ελπίδα μου για τη χώρα μας – και για ολόκληρο τον πλανήτη θα έλεγα –  στη νεολαία της, στους υπέροχους νέους ανθρώπους που γνωρίζω και που ανυπομονούν να αποδείξουν ότι ξέρουν εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα, τι είναι καλύτερο για εμάς.  Με εντυπωσιάζει η ωριμότητά τους, όπως και η αισιοδοξία τους, και κάποια χαρακτηριστικά που ενώ είναι τόσο φυσικά σ’ αυτούς, φαίνεται να λείπουν από τις μεγαλύτερες γενιές: δεκτικότητα, υπευθυνότητα, ενσυναίσθηση. Η Vogue Πολωνία επέλεξε τη συγκεκριμένη ομάδα μαθητών λόγω των διαφορετικών υποβάθρων τους και του κοινού τους ενδιαφέροντος: να κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος. Πιστεύω ότι θα γίνει, χάρη σ’ αυτούς».

 


©Branislav Simoncik

Vogue Πορτογαλία, Sofia Lucas 

«Να βοηθά ο ένας τον άλλον. Να στηρίζει ο ένας τον άλλον. Να είμαστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Να ξέρουμε ότι, ό,τι κι αν συμβεί, πάντα θα προσπαθούμε να ανυψώσουμε τους ανθρώπους γύρω μας και ποτέ δεν θα τους ταπεινώσουμε. Η ελπίδα είναι να ξέρεις ότι κάπου κοντά υπάρχει μια χείρα βοηθείας, όσο άσχημα κι αν είναι τα πράγματα. Αυτό είναι η ελπίδα. Και γι’ αυτό αυτή η αλληγορία των κουταλιών, που μας έδωσε την έμπνευση για την εικόνα μας, ταιριάζει τόσο πολύ με αυτό το θέμα. Αλλά, πάνω απ’ όλα, ταιριάζει τέλεια με την περίοδο που βιώνουμε. Σε καιρούς που η αγάπη γίνεται μίσος σε κλάσματα δευτερολέπτου, μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι οι άνθρωποι θα ενωθούν για να βοηθήσουν ο ένας τον άλλο».

 


©Erik Bulatov

Vogue Ρωσία, Masha Fedorova 

«Ο δημιουργός του εξώφυλλου Σεπτεμβρίου της Vogue Ρωσίας είναι ο Erik Bulatov (το έργο έχει τον τίτλο Nadeshda). Είναι κλασικός της Sots art (της σοβιετικής pop art) και καλλιτέχνης του επιπέδου και της κλίμακας των David Hockney και John Baldessari. Το 1970, στα τέλη τη Σοβιετικής Ένωσης, έγινε γνωστός για έργα που συνδύαζαν τη ρητορική της σοβιετικής αφίσας και την τοπιογραφία. Τώρα που μένει στο Παρίσι παραμένει ένας από τους πιο διάσημους και ακριβούς Ρώσους καλλιτέχνες. Η τελευταία επίδειξη μόδας του Gosha Rubchinskiy έλαβε χώρα μπροστά από το έργο του με τίτλο Ελευθερία. Η Надежда (“ελπίδα” στα Ρώσικα) που πετά στα σύννεφα είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο για εμάς, στο οποίο κάθε άνθρωπος στη Γη μπορεί να θέσει τα νοήματα και τις φιλοδοξίες του.  Εμείς στη Vogue πιστεύουμε στη δύναμη των λέξεων, της τέχνης και της απεικόνισης όσο πιστεύουμε στο στυλ και το γούστο».

 


©Christina Worner 

Vogue Σιγκαπούρη, Norman Tan

«Όταν επιλέγαμε μια οπτική απεικόνιση της ελπίδας για τη Σιγκαπούρη, θέλαμε να συνδυάσουμε το παρελθόν με το μέλλον μας. Η ορχιδέα Vanda Miss Joaquim ορίστηκε ως το εθνικό λουλούδι της Σιγκαπούρης το 1981. Επιλέχθηκε για το έντονο χρώμα του καθώς και για την αντοχή και την ανθεκτικότητά του – βασικά χαρακτηριστικά του πνεύματος της Σιγκαπούρης και της τολμηρής Vogue Σιγκαπούρη σ’ αυτήν τη νέα εποχή. 

Ως νεύμα προς αυτό, δώσαμε το όνομα του περιοδικού σε μια ορχιδέα, τη Vanda Vogue Singapore, αλλά ζητήσαμε μια τρισδιάστατη απόδοση του λουλουδιού, για να δείξουμε ότι ενώ είμαστε περήφανα ριζωμένοι στην κληρονομιά μας, έχουμε το βλέμμα στραμμένο στη δημιουργία ενός νέου μέλλοντος.

Σε συνδυασμό με ένα αποκλειστικό κείμενο από τη γεννημένη στη Σιγκαπούρη και νεαρότερη νικήτρια του Βραβείου Λογοτεχνίας της Σιγκαπούρης, Amanda Lee Koe, η επιθυμία μας είναι ότι η τρισδιάστατη ορχιδέα Vanda Vogue Singapore θα γίνει ένας φάρος ελπίδας, μια υπενθύμιση ότι χρειάζεται να παλέψεις για τα όμορφα πράγματα, ότι τα όνειρα έχουν και τις μάχες τους, ότι μαζί μπορούμε να βγούμε πιο δυνατοί από αυτό».

 


©Coco Capitán

Vogue Ισπανία, Eugenia de la Torriente

«Η Άκρη της Θάλασσας είναι ένα πρωτότυπο έργο της Coco Capitán που συνοψίζει τέλεια αυτό που η περισσότερη χώρα ονειρευόταν τους τελευταίους μήνες: την ελευθερία της θάλασσας και την ελπίδα ότι η καταιγίδα πέρασε. Η Coco είναι μια εξαιρετική Ισπανίδα καλλιτέχνιδα που απαθανάτισε αυτήν την ξέγνοιαστη φωτογραφία όταν ήταν 18 ετών στη Μαγιόρκα. Σχεδόν 10 χρόνια μετά, ο μοναδικός γραφικός της χαρακτήρας επικαιροποιεί την εικόνα σε έναν νέο κόσμο, με ένα εντελώς διαφορετικό νόημα».

 


©Zhong Lin

Vogue Ταϊβάν, Leslie Sun

«Οι λαϊκές παραδόσεις αποτελούν μεγάλο κομμάτι της παραδοσιακής μας κουλτούρας. Παρόλο που αυτήν την προφητική τελετουργία δεν την τελεί όλος ο πληθυσμός, πιστεύω ότι όλοι ελπίζουν η ευχή τους να πραγματοποιηθεί με ένα θετικό αποτέλεσμα. Η τελετή της ρίψης αυτών των αντικειμένων σε σχήμα ημισελήνου λέγεται bwa bwei στα ταϊβανέζικα. Όταν προσγειωθούν με μια κοίλη πλευρά και μια επίπεδη πλευρά προς τα πάνω, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, αντιπροσωπεύουν τη θεϊκή απάντηση “ναι”».

 


©Aekarat Ubonsri

Vogue Ταϊλάνδη, Kullawit Laosuksri (Ford)

«Απλά, κάθε γέννηση παράγει ελπίδα. Το κοντινό στο πρόσωπο αυτού του αξιαγάπητου νεογέννητου μωρού (στη φωτογραφία του Sootket Jiwpanit Νέος Κόσμος) συμβολίζει το νέο ξεκίνημα όχι μόνο της ίδιας της ζωής, αλλά και των καταστάσεων γύρω της. Ο Sootket Jiwpanit είναι περήφανος βετεράνος της Vogue από την πρώτη μέρα και πολλοί αγάπησαν το αίσθημα και τη λεπτότητα που περνά μέσα από τις φωτογραφίες του». 

«Η Aastha είναι η μορφή πίστης που ασκείται ευρέως στην Ταϊλάνδη, όπως με τη δημιουργία θρησκευτικών αντικειμένων, όπως οι ναοί και τα αγάλματα του Βούδα. Το άγαλμα του Βούδα σ’ αυτήν τη φωτογραφία (Υπό Κατασκευή, του Aekarat Ubonsri) είναι αναμφισβήτητα το μεγαλύτερο άγαλμα της περιοχής. Μόλις ολοκληρωθεί η κατασκευή του, θα γίνει το κέντρο ελπίδας για όλη την κοινότητα».

 


©Osman Ozel

Vogue Τουρκία

(Mια δήλωση που μοιράστηκε η ομάδα της Vogue Τουρκίας)

«Αφού επιβίωσε πολλές φυσικές καταστροφές και οικονομικές υφέσεις από τον 15ο αιώνα, το Μεγάλο Παζάρι αντιπροσωπεύει τη δύναμη, την αντοχή και την ελπίδα στον πυρήνα του. Ως σύμβολο της χειροποίητης τέχνης, της παράδοσης, της ενσωμάτωσης και της διαφορετικότητας εδώ και αιώνες, είναι μια υπενθύμιση ότι οποιεσδήποτε κι αν είναι οι προκλήσεις, όπως αυτό το ιστορικό κτίριο έτσι κι εμείς θα εξελιχθούμε απέναντι στις δυσκολίες και θα ξεπεράσουμε ό,τι μας επιφυλάσσει η ζωή, αρκεί να ασπαστούμε τις πιο πολύτιμες αξίες μας. Κάναμε αυτή τη φωτογράφιση στην κορυφή του Παζαριού, για να αναδείξουμε τις όμορφα σχεδιασμένες σκεπές και τους θόλους μαζί με τον γαλάζιο ουρανό. Ως ο πιο αυθεντικός εαυτός της Τουρκίας, είναι ένα μέρος ελπίδας που ενώνει το παρελθόν με το παρόν και το παρόν με το μέλλον. Ενώνει την Κωνσταντινούπολη με τον κόσμο και τον κόσμο με την Κωνσταντινούπολη».

 


©Alevtina Kakhidze

Vogue Ουκρανία, Vlasov Philipр

«Στη δημιουργική πρακτική της, η καλλιτέχνιδα (και κηπουρός) Alevtina Kakhidze χρησιμοποιεί το σχέδιο και το κείμενο, απέριττα. Αγαπάμε πολύ αυτήν την επιβεβλημένη απλότητα. Μέσα από τα σχέδιά της, η Alevtina, που γεννήθηκε στην ανατολική Ουκρανία, εξερευνά το φύλο, τις κοινωνικές συγκρούσεις και τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Το τελευταίο είναι το θέμα του έργου που της ζητήσαμε να μας ετοιμάσει: το αυτοπορτραίτο της στο μέλλον, όπου τα συνθετικά υφάσματα θα έχουν αντικατασταθεί από φυτικά. Το σχέδιο “Η Alevtina Kakhidze ευχαριστεί τα φυτά για τα κολάν το 2050” είναι συγκινητικό και αισιόδοξο, με μια νότα ειρωνείας, φτιαγμένο με έναν ψευδο-πρωτόγονο τρόπο. Ακριβώς γι’ αυτό, η καλλιτέχνιδα είναι τόσο πειστική».

Scroll to Top