Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα κλασικά παπούτσια όπως τα loafers έχουν γίνει βασικό staple της γκαρνταρόμπας τους τελευταίους μήνες. Από loafers με chunky σόλες έως πιο παραδοσιακά στυλ, τα σχέδια μεγάλων brands αξίζουν μια θέση στις καθημερινές μας επιλογές στα παπούτσια και έχουν γίνει best-seller.
Και ενώ υπάρχουν πολλές εκδοχές αυτών των κλασικών παπουτσιών, το νεότερο micrο—trend που κυριαρχεί μεταξύ των fashion loafers είναι εκείνα που διαθέτουν logo και buckles. Σύμβολα που αντιπροσωπεύουν μεγάλα brands, όπως horse buckles είναι αρκετά δημοφιλή. Η αλήθεια είναι όμως ότι οι σχεδιαστές πλέον, μας προσφέρουν loafers με πολύ πιο ξεκάθαρα και εμφανή λογότυπα.
Βλέπουμε πολλές επιλογές: Η πρώτη είναι όταν το όνομα του brand που είναι τυπωμένο στο πάνω μέρος του παπουτσιού (όπως το μοντέλο Gucci με τις μεγαλύτερες πωλήσεις). Η άλλη είναι όταν το λογότυπο ή το αρχικό γράμμα του brand (στην περίπτωση του Valentino), λειτουργεί σαν αγκράφα, κάτι που προσφέρει μια πιο διαχρονική γοητεία.
Αναγνωρίσιμα κομμάτια σχεδιαστών και τολμηρά λογότυπα είναι παντού γύρω μας, οπότε δεν μας κάνει εντύπωση που οι σχεδιαστές βρήκαν έναν άλλο τρόπο να αφήσουν το στίγμα τους σε πιο σοφιστικέ είδη, όπως τα loafers. Ειδικά, όταν τοποθετούνται δίπλα σε buckles, tassels και άλλα embelishments, δείχνουν εξαιρετικά κομψά.