Ο Kim Jones οδηγεί τον οίκο FENDI στο μέλλον, αντλώντας έμπνευση από το λαμπερό παρελθόν του!
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής συλλογής του Dior στο Παρίσι και ο σχεδιαστής γυναικείων ενδυμάτων του Fendi στη Ρώμη είναι το ίδιο πρόσωπο. Από την πρώτη κιόλας συλλογή του για τον γαλλικό οίκο, ο Βρετανός Kim Jones φάνηκε να έχει μεγάλη απήχηση στο γυναικείο κοινό, οπότε δύο χρόνια αργότερα, όταν εν μέσω πανδημίας προέκυψε η ευκαιρία να αναλάβει τη γυναικεία σειρά της ιταλικής φίρμας, την άδραξε χωρίς δεύτερη σκέψη, αδιαφορώντας για τον πρόσθετο φόρτο εργασίας.
Ο οίκος Fendi, παρά το βάρος της κληρονομιάς του, υπήρξε λιγότερο προβλέψιμος από τα άλλα μεγάλα brands πολυτελείας. Τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του κατείχε από το 1965 –και μέχρι το τέλος της ζωής του, το 2019– ο Karl Lagerfeld, στον οποίο είχε ζητηθεί αρχικά να αναβιώσει τη συλλογή του από γούνες. Περίπου μία δεκαετία αργότερα, ο ίδιος ανέλαβε και το prêt-à-porter, με τεράστια επιτυχία. Ο Γερμανός δημιουργός έχει δικαίως χαρακτηριστεί μία από τις μεγαλύτερες διάνοιες στην ιστορία της μόδας, αφού επρόκειτο για μια αναγεννησιακή προσωπικότητα που πίστευε βαθιά στο «anything is possible». Πέρα από την αξιοσημείωτη θητεία του στον οίκο Chanel, εκτοξεύοντας στα ύψη τη δημοτικότητα και τις πωλήσεις του, κατά τη διάρκεια της μακράς του καριέρας εργάστηκε για πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους brands, όπως Pierre Balmain, Jean Patou, Krizia, Charles Jourdan, Tiziani, Valentino, Chloé και σε πολλά άλλα που δεν έμαθε ποτέ κανείς, καταφέρνοντας χάρη στο ταλέντο, στις γνώσεις και στη σχεδιαστική του ευφυΐα να υπηρετεί μέχρι και τρεις οίκους ταυτόχρονα! Ο Jones, πάλι, του οποίου η πορεία είναι επίσης αξιοθαύμαστη, θυμίζει τον προκάτοχό του στον Fendi, όχι λόγω κοινής αισθητικής –γιατί δεν θα ήταν αλήθεια αν ισχυριζόμουν κάτι τέτοιο–, αλλά για την τόλμη και την προσήλωση στον στόχο του. Όπως ο Lagerfeld, έτσι και ο Jones είναι μια «μηχανή» που συνεχώς εργάζεται, προγραμματίζοντας το επόμενο βήμα του. Επωνυμίες όπως Hugo Boss, Mulberry, Iceberg, Dunhill, Louis Vuitton και η σειρά Pastelle του Kanye West είναι μερικά από τα brands με τα οποία συνέδεσε το όνομά του, αποσπώντας ουκ ολίγες φορές τιμητικές διακρίσεις. Κατά τον ίδιο, το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται στην περιέργεια που έχει κάποιος να ανακαλύψει τον κόσμο και στην αντίδρασή του στις αλλαγές που συμβαίνουν.