Το πέμπτο άλμπουμ του συγκροτήματος που κυκλοφόρησε τον Μάιο, εξερευνά τη σχέση της Florence Welch με την κίνηση, ένα ενδιαφέρον κόνσεπτ ειδικά αν σκεφτούμε πως ηχογραφήθηκε την περίοδο της πανδημίας, όταν όλες οι ζωντανές συναυλίες σταμάτησαν. Το αγαπημένο της στοιχείο κατά την διάρκεια της περιοδείας της, είναι ότι μπορεί ξανά να έρχεται σε επαφή με το κοινό της και να χορεύει. “Μου άρεσε τόσο πολύ”, λέει η Florence Welch στη Vogue. “Για ένα άλμπουμ που έχει τόσο πολύ να κάνει με την performance, από την υλοποίηση, μέχρι την απώλεια, το να μπορώ επιτέλους να τραγουδάω ζωντανά, είναι για εμένα μια βαθυστόχαστη εμπειρία”, εξηγεί.
Η τραγουδίστρια ήθελε η αίσθηση αυτής της περιοδείας να είναι εντελώς διαφορετική από τις προηγούμενες, οπότε ξεκίνησε με ένα πολύ όμορφο σκηνικό. “Το ίδιο το άλμπουμ έχει ένα vibe από τρομακτικό παραμύθι, οπότε θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που να μοιάζει με στοιχειωμένο σπίτι ή με βυθισμένο πλοίο. Αντλήσαμε πολλές επιρροές από το Satis House από τις Μεγάλες Προσδοκίες, όπου ζούσε η Miss Havisham”, εξηγεί. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα εντυπωσιακό σκηνικό με στοιχειωμένους πολυελαίους. “Η stage designer Es Devlin και εγώ μελετήσαμε πολλές ιερές κειμηλιοθήκες και σκεφτήκαμε πώς θα έδειχναν αν βρίσκονταν στον πάτο της θάλασσας για εκατοντάδες χρόνια. Έτσι προέκυψε αυτή η αναφορά με τον βυθισμένο καθεδρικό”, τονίζει.

Για να ταιριάζει απόλυτα με το σκηνικό, η γκαρνταρόμπα της Florence Welch είχε ένα παρόμοιο dark και ρομαντικό feeling. “Τα κοστούμια της Lucy Westenra από τον Dracula του Bram Stoker, ήταν μια μεγάλη επιρροή”, εξηγεί η Welch για τα looks της. “Τα παραμύθια και ο τρόμος ήταν οι βασικές αναφορές μας. Κάτι όμορφο, αλλά εξαθλιωμένο. Δαντέλα, vampire κάπες, κορώνες, λαμπερές λεπτομέρειες. Πρόκειται για ένα θεατρικό άλμπουμ, οπότε έχουμε περιθώριο να παίζουμε”.
Για να δώσει ζωή σε αυτό το όραμα, η Florence Welch ζήτησε από τον Alessandro Michele του οίκου Gucci να επινοήσει τα κοστούμια. Ήταν κάτι πολύ φυσικό, αφού και η Welch είχε υπάρξει μούσα του σχεδιαστή στο παρελθόν και μοιράζονται την ίδια προσέγγιση για το stage wear. “Ο Alessandro απλά ξέρει πώς να ντύνει το σώμα μου σε αυτή τη φάση” λέει η Welch. “Τα φορέματα προσθέτουν το κάτι παραπάνω σε αυτή την performance, ενώ μου δίνουν και ελευθερία να κινούμαι. Ο οίκος Gucci βούτηξε μέσα στο παραμύθι μαζί μας”. Δημιούργησε κομμάτια όπως μάξι φορέματα με δαντέλα, τουαλέτες με βολάν σε διαφανές λιλά. ¨Μου άρεσαν τόσο πολύ τα τσόκερ και οι κεντημένες πέτρες. Αυτή είναι η πιο εντυπωσιακή λεπτομέρεια που είχαμε ποτέ σε on stage εμφάνιση και νιώθω ευγνώμων για τον οίκο Gucci, για όλο το χρόνο και την αγάπη που αφιέρωσαν”, περιγράφει.