Η Shanghai Fashion Week στο cloud

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest

Η Shanghai Fashion Week στο cloud

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
shutterstock
shutterstock

Ήταν μια εβδομάδα μόδας διαφορετική από τις άλλες. Οι stylers δεν πόζαραν για τους street φωτογράφους πριν βρουν τη θέση τους στο front row, ενώ τα μοντέλα δεν ανέβηκαν ποτέ στην πασαρέλα. Εν μέσω πανδημίας η εβδομάδα μόδας της Σαγκάης, πέρασε στο επόμενο, ψηφιακό, στάδιο.

Η κρίση που έφερε ο νέος κορονοϊός αρχικά ώθησε τους διοργανωτές της εβδομάδας μόδας να ακυρώσουν την οργάνωση. Τελικά όμως, πάρθηκε η απόφαση η εβδομάδα να διεξαχθεί ψηφιακά. Σύμφωνα με τη διοργάνωση, από τις 24 μέχρι τις 30 Mαρτίου, πάνω από 150 ανερχόμενοι σχεδιαστές και brands χρησιμοποίησαν τη μέθοδο του livestreaming για να παρουσιάσουν περισσότερα από 1000 προϊόντα από τωρινές αλλά και επόμενες συλλογές σε ένα ως επί το πλείστον τοπικό κοινό εκατομμυρίων.

Η εβδομάδα μόδας πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Tmall, την κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του γίγαντα Alibaba. Μέσω cloud, οι livestreaming παρουσιάσεις ενσωμάτωσαν τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality). Η διαδικτυακή εκδήλωση είχε See Now, Buy Νow χαρακτήρα, δίνοντας την ευκαιρία στους χρήστες έξυπνων συσκευών να αγοράσουν κομμάτια της τρέχουσας σεζόν αλλά και να δώσουν τις παραγγελίες τους για τον χειμώνα που έρχεται.

Η Shanghai Fashion Week διοργανώνεται δύο φορές τον χρόνο, δίνοντας φωνή σε πολλούς ανεξάρτητους και ανερχόμενους σχεδιαστές. Σύμφωνα με κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η «ψηφιακή» εβδομάδα επέτρεψε σε πολλούς ανθρώπους που δεν ανήκουν στον χώρο να παρακολουθήσουν τη δουλειά δημιουργικών συμπατριωτών τους.

Στο μεταξύ, σημαντικές ευρωπαϊκές εβδομάδες μόδας έχουν αναγγείλει αλλαγές στο ετήσιο ημερολόγιο λόγω της πανδημίας. Οι εβδομάδες ανδρικής μόδας του Ιουνίου έχουν ακυρωθεί στο Λονδίνο και στο Παρίσι, όπως και η εβδομάδα υψηλής ραπτικής που διεξάγεται το Ιούλιο στη γαλλική πρωτεύουσα. Αντίθετα, η εβδομάδα ανδρικής μόδας του Μιλάνου αναμένεται να διεξαχθεί τον Σεπτέμβριο, ενώνοντας τις δυνάμεις της με το γυναικείο prêt-à-porter.

Scroll to Top