Ήταν Δεκέμβριος του 2018 όταν το τελευταίο Victoria’s Secret Fashion Show προβλήθηκε στο CBS. Ένα χρόνο νωρίτερα, το show προσέλκυσε ένα δισεκατομμύριο θεατές παγκοσμίως, ωστόστο η επιτυχία έφερε το brand αντιμέτωπο με όλες τις πολιτισμικές αλλαγές που απαίτησε μια νέα γενιά γεννημένη στην εποχή του διαδικτύου, διεκδικώντας να δει τον εαυτό της να αντιπροσωπεύεται στις καμπάνιες. Παράλληλα όμως και οι ανταγωνιστές του label είχαν προσθέσει την συμπεριληπτικότητα στα business plans τους. Το πρώτο show Savage Fenty της Rihanna το φθινόπωρο 2018, ανέδειξε την εξάρτηση της Victoria’s Secret σε μια στενή προσέγγιση γύρω από την ομορφιά, με push-up bras, γυμνασμένους κοιλιακούς, φτερά αγγέλων, head pieces και αξεσουάρ που έμοιαζαν εκτός πραγματικότητας. Στη συνέχεια προέκυψε και η εμπλοκή του ιδιοκτήτη με τον Jeffret Epstein που κατηγορείται για σεξουαλικά εγκλήματα. Σε επίσημο call του brand το Νοέμβριο του 2019, ήταν πλέον επίσημο: Το show ακυρώθηκε.
Στα χρόνια που ακολούθησαν η Victoria’s Secret έκανε ένα φιλόδοξο rebranding, απομακρύνοντας τους εμπνευστές του show, αντικαθιστώντας τους αγγέλους με μια VS κολεκτίβα με πρόσωπα όπως οι Megan Rapinoe, Priyanka Chopra Jonas, και Paloma Elsesser. Τα μεγέθη αυξήθηκαν, ενώ στις προτάσεις των προϊόντων προστέθηκαν και items που μέχρι τότε είχαν αγνοηθεί όπως σουτιέν θηλασμού και μαστεκτομής, καθώς δεν ταίριαζαν στον ορισμό του sexy όπως είχε διαμορφωθεί από άντρες. Ο Leslie H. Wexner, founder του ομίλου L Brands όπου ανήκε η Victoria’s Secret, παραιτήθηκε από Πρόεδρος και CEO πουλώντας την πλειοψηφία των μετοχών του. Σήμερα η Victoria’s Secret παραμένει ηγέτης στις ΗΠΑ στην κατηγορία των εσωρούχων και μέσα σε 12 μήνες παρουσίασε μια μικρή άνοδο σε σχέση με το 2021.
“Δεν υπάρχει λόγος να απολογούμαστε πια”, σχολιάζει ο Raul Martinez, EVP, head creative director της Victoria’s Secret και επικεφαλής του project. “Έχουμε εξελιχθεί και προχωρήσει, αλλά δεν είναι πως τα αφήνουμε όλα πίσω. Αγγίζουμε το storytelling και γιορτάζουμε τις γυναικείες φωνές, αλλά πρόκειται και για μια γιορτή της μόδας, αυτό ήταν κάτι iconic για το brand”.