logomania-to-trend-που-επιστρέφει-για-τον-χειμώνα-2023-249316
©George Angelis/Shot by Gio

Πίσω στο 2016, τα logo ήταν ένα από τα πιο ισχυρά στοιχεία της μόδας, καλύπτοντας από τσάντες και παπούτσια, μέχρι παλτό, φούτερ και αξεσουάρ. Οίκοι όπως Gucci, Louis Vuitton και Prada λάνσαραν συνεχώς κομμάτια με ευδιάκριτα logo που σφράγιζαν την πολυτελή υπογραφή τους και έδιναν στις εμφανίσεις έναν extravagant και loud αέρα που γρήγορα ωστόσο απορρίφθηκε.

Αρκετά χρόνια μετά, το logomania trend φαίνεται να επιστρέφει αλλά σίγουρα στην πιο διακριτική εκδοχή του. Ήδη από τη συλλογή Fendi x Versace για τη σεζόν pre-fall 2022 οι experts της βιομηχανίας κατάλαβαν πως τα logo αρχίζουν να αποκτούν και πάλι θέση στα trends, αυτή τη φορά όμως όχι με σκοπό να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον.

Logomania: To trend που επιστρέφει για τον χειμώνα 2023-1
©George Angelis/Shot by Gio

Αν και brands όπως Khaite, The Row και Bottega Veneta φέρνουν τον μινιμαλισμό στο προσκήνιο, η «υπερβολή» των logo δεν φαίνεται να είναι κάτι που ενοχλεί τους οίκους, κάνοντας εμφανές πως αυτό τον χειμώνα θα ποντάρουμε στα signature prints.

Celebrities όπως Zendaya, Dua Lipa και Irina Shayk επιβεβαιώνουν την επιστροφή. Σε διακριτικές βερσιόν ή όχι, τα πιο γνωστά κορίτσια του στιλ δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα logo, φορώντας ρούχα ή αξεσουάρ διακοσμημένα με γνωστά λογότυπα.

Logomania: To trend που επιστρέφει για τον χειμώνα 2023-2
©@dualipa

Miniature logos κάνουν δειλά δειλά την εμφάνισή τους και σε basic pieces όπως το tank top του οίκου Prada, που αποτελεί ήδη must have της χρονιάς. Αντίστοιχα, mini bags ή και αξεσουάρ όπως στέκες αποκτούν λογότυπα και γίνονται τα πιο δημοφιλή designer pieces.

Logomania: To trend που επιστρέφει για τον χειμώνα 2023-3
©George Angelis/Shot by Gio
Logomania: To trend που επιστρέφει για τον χειμώνα 2023-4
©George Angelis/Shot by Gio

Διαβάστε επίσης | 6 styling tips για τα elevated look της σεζόν