Πίσω στο 2016, τα logo ήταν ένα από τα πιο ισχυρά στοιχεία της μόδας, καλύπτοντας από τσάντες και παπούτσια, μέχρι παλτό, φούτερ και αξεσουάρ. Οίκοι όπως Gucci, Louis Vuitton και Prada λάνσαραν συνεχώς κομμάτια με ευδιάκριτα logo που σφράγιζαν την πολυτελή υπογραφή τους και έδιναν στις εμφανίσεις έναν extravagant και loud αέρα που γρήγορα ωστόσο απορρίφθηκε.
Αρκετά χρόνια μετά, το logomania trend φαίνεται να επιστρέφει αλλά σίγουρα στην πιο διακριτική εκδοχή του. Ήδη από τη συλλογή Fendi x Versace για τη σεζόν pre-fall 2022 οι experts της βιομηχανίας κατάλαβαν πως τα logo αρχίζουν να αποκτούν και πάλι θέση στα trends, αυτή τη φορά όμως όχι με σκοπό να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον.

Αν και brands όπως Khaite, The Row και Bottega Veneta φέρνουν τον μινιμαλισμό στο προσκήνιο, η «υπερβολή» των logo δεν φαίνεται να είναι κάτι που ενοχλεί τους οίκους, κάνοντας εμφανές πως αυτό τον χειμώνα θα ποντάρουμε στα signature prints.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.