ο-tommy-hilfiger-ταξίδεψε-στη-μύκονο-για-το-opening-της-boutique-319881

“Πάντα ακούμε τη νέα γενιά” , δηλώνει ο διορατικός Tommy Hilfiger για το μυστικό της επιτυχίας ενός brand που μέτρα πλέον 39 χρόνια στο χώρο της μόδας, διατηρώντας αναλλοίωτο το American Cool DNA του. Αυτό το DNA μας σύστησε και ο ίδιος στη Μύκονο, όπου ταξίδεψε για το λαμπερό opening της νέας του μπουτίκ στα Ματογιάννια. Ο Tommy Hilfiger και η σύζυγός του Dee, σαν γνήσιοι οικοδεσπότες φρόντισαν να μοιραστούν με τους καλεσμένους τους την αυθεντική γεύση της Ελλάδας που τόσο αγαπούν, ακόμα και το μενού του dinner που απολαύσαμε ήταν γνήσια ελληνικό με φάβα, μελιτζανοσαλάτα και highlight το σιγομαγειρεμένο αρνάκι. Άλλωστε οι δυο τους επισκέπτονται την χώρα μας για διακοπές με το σκάφος τους σχεδόν κάθε χρόνο. Αγαπημένοι τους προορισμοί είναι η Σαντορίνη, η Σκιάθος, η Κεφαλονιά και φυσικά η Μύκονος στην οποία γι’ αυτό το opening ταξιδέψαν διεθνείς καλεσμένοι όπως το top model Romee Strijd, ο πρωταγωνιστής του “Emily in Paris” Lucien Laviscount, ο μουσικός Wincent Weiss και δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-1

Εκεί βρέθηκε και η Vogue Greece σε μια εμπειρία όπου το classic Americal style συνάντησε τη Mediterranean chic αισθητική. Ακολουθώντας τους κορυφαίους οίκους της μόδας που ανοίγουν resortwear stores σε δημοφιλείς προορισμούς, ο Tommy Hilfiger αποφάσισε να συνδέσει το brand του με τις ωραιότερες καλοκαιρινές αναμνήσεις, εγκαινιάζοντας τη boutique του στο νησί των Ανέμων. Ένας χώρος λιτός και απόλυτα μοντέρνος, εμπνευσμένος από το λευκό, κόκκινο και μπλε flag του Tommy Hilfiger, που εναρμονίζεται απόλυτα με το νησιωτικό σκηνικό και σέβεται την κυκλαδίτικη παράδοση, από τα δάπεδα από μάρμαρο και τις οροφές από τοπική ιτιά, μέχρι το ελαιόδεντρο στο εσωτερικό της μπουτίκ.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-2

Στον εξωτερικό χώρο ένα υπαίθριο σαλόνι στην Πλατεία Αγίας Μονής γίνεται καταφύγιο για χαλάρωση. Εκεί μας υποδέχτηκε και ο Tommy Hilfiger σε ένα απόλυτα καλοκαιρινό περιβάλλον που διαμορφώθηκε με μεσογειακές λεπτομέρειες όπως τα έπιπλα από ρατάν, τα φρέσκα λεμόνια και τα μυρωδικά που τοποθετήθηκαν στην διακόσμηση και ενίσχυαν αυτή την αίσθηση απλότητας, χαρακτηριστική της quiet luxury αισθητικής που πρεσβεύει και ο ίδιος. “Οι άνθρωποι ανυπομονούν να κάνουν διακοπές κάθε χρόνο, αυτή είναι η ευτυχία της ζωής, αυτή η αλλαγή καθημερινότητας, είναι διακοπές! Θέλουν να αφήσουν ελεύθερα τα μαλλιά τους. Η συλλογή μας για την SS24 ταιριάζει τέλεια στη Μύκονο καθώς και εμείς είμαστε κοντά στο υγρό στοιχείο. Είναι μια συλλογή ναυτική και preppy, η άνεση είναι το κλειδί”, εξηγεί στη Vogue Greece για το opening της μπουτίκ στη Μύκονο.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-3

Ο Tommy Hilfiger μίλησε στη Vogue Greece και για όλους αυτούς τους κώδικες του brand που ταξιδεύουν στο χρόνο, τη νέα του συνεργασία με τη Sofia Richie, αλλά και τη δύναμη του AI στην οποία και επενδύει.

Πώς καταφέρνει να διατηρεί την ταυτότητα του Tommy Hilfiger αναλλοίωτη; “Ανατρέχω στα αρχεία μας, μελετώ τα σχέδια των τελευταίων σαράντα ετών. Πολλές φορές αντλούμε έμπνευση από κάτι που είχαμε δημιουργήσει το 1989 αλλά το διαμορφώνουμε σε πιο μοντέρνα εκδοχή. Αυτό είναι κάτι που μου έμαθε ο φίλος μου ο Karl Lagerfeld. Κάποτε τον είχα ρωτήσει πως έκανε τον οίκο Chanel τόσο επιτυχημένο και το έκανε να ακουστεί τόσο απλό. Μου είπε πως μελέτησε τα αρχεία της Coco Chanel, κράτησε όλα όσα αγαπούσε και τα έκανε πιο σύγχρονα. Ακούγεται πολύ απλό, πιστεύω όμως πως οι οίκοι με ιστορία έχουν την ικανότητα να κρατήσουν τα απαραίτητα από το παρελθόν και να τα αναμείξουν με το τώρα. Δεν μπορείς να διατηρήσεις το στυλ σου ίδιο, πρέπει να το αλλάξεις, να το εξελίξεις. Αυτό διατηρεί το DNA του brand, έχει μια σύνδεση με την αυθεντικότητα. Το έκανε και ο Valentino πολύ καλά, όπως και ο Tom Ford στον Gucci. Ο καταναλωτής είναι πολύ έξυπνος. Πρέπει να έχεις συνοχή για να είσαι επιτυχημένος”.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-4

Ο ίδιος βέβαια δεν σταμάτησε ποτέ να ακούει τη φωνή της νέας γενιάς, κάνοντας ακόμα και ανατρεπτικές επιλογές που εισήγαγαν γρήγορα το brand του στο χώρο του star system, εδραιώνοντάς το στην pop κουλτούρα. “Πιστεύω είμαι συνδεδεμένος με την κουλτούρα μας και ενήμερος του τι συμβαίνει στο μυαλό των νέων ανθρώπων. Και πάντα πίστευα πως όλα περιστρέφονται γύρω από τη φήμη, η μόδα, η τέχνη, η μουσική, η διασκέδαση και φυσικά ο αθλητισμός, οπότε ξεκινήσαμε να συνδεόμαστε με την κουλτούρα. Αρχικά κάναμε καμπάνιες με μουσικούς της ροκ, της hip hop, μουσικούς παραγωγούς, άτομα δηλαδή που βρίσκονταν δυναμικά σε αυτή τη βιομηχανία. Στην πορεία συνδεθήκαμε με ανθρώπους της τέχνης, του Hollywood, celebrities, influencers, πάντα εξελισσόμαστε. Δεν μπορείς να είσαι ακίνητος”.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-5

Έτσι προέκυψε η συνεργασία του με το τοπ μόντελ και ambassador του brand Kendall Jenner, αλλά και η συνάντηση-έκπληξη με το K-pop group Stray Kids που τον συνόδευσε στο Met Gala 2024. “Οι ambassadors μας είναι μέρος της οικογένειας Tommy. Θέλουμε να αγαπάνε το brand, την αισθητική μας και αυτό να βγαίνει φυσικά. Όσο για τους Stray Kids ήταν μια αληθινά μεγάλη έκπληξη. Στο Met Gala λάβαμε μεγαλύτερη προσοχή από κάθε brand χάρη στους Stray Kids. Μια αναπάντεχη έκπληξη, πιστεύαμε πως θα είναι υπέροχοι και fun και cool αλλά δεν είχαμε συνειδητοποιήσει όλο αυτό τον αντίκτυπο. Είναι σαν μαγνήτες, οι νέοι έχουν εθισμό μαζί τους. Πλέον εκτός από την Ασία συστήθηκαν και στο δυτικό κόσμο και αναμένουμε να δούμε πολλά περισσότερα από αυτούς. Yπάρχουν σταρ σε αυτό το γκρουπ που θα γίνουν superstars από μόνοι τους. Οπότε πάντα ακούμε τη νέα γενιά όταν πρόκειται για νέους ambassadors. Η Kendall είναι ο ορισμός του American cool girl, είναι το νούμερο ένα supermodel τώρα. Έχει το δικό της δίκτυο με περισσότερους από 293 εκατομμύρια followers. Αν προσθέσετε και τους followers των υπολοίπων μελών της οικογένειάς της, όλοι μαζί ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο. Ξεπερνούν τους μεγαλύτερους οργανισμούς του κόσμου”, προσθέτει.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-6

Οι capsule collections με celebrities αποτελούν ένα από τα δυνατά χαρτιά της στρατηγικής του Tommy Hilfiger τα τελευταία χρόνια. “Πάντα πίστευα πως είναι σημαντικό να προκαλείς αναστάτωση, να κάνεις διαφορετικά πράγματα από τον ανταγωνισμό. Όταν ξεκινήσαμε τις συνεργασίες με την Gigi Hadid και την Zendaya, τον Lewis Hamilton, ήταν κάτι πρωτοποριακό. Η Gigi είχε αίσθηση του στυλ και το έφερε σε εμάς κάνοντας blend με το δικό μας. Το ίδιο και η Zendaya και ο Lewis Hamilton και τώρα η Sophia Richie, η συλλογή της οποίας φιλοξενείται και στη μπουτίκ της Μυκόνου”.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-7
©Tommy Hilfiger
1/3
Native Share

Τα island chic vibes της Μυκόνου κάνουν το perfect match με το navy look του Tommy Hilfiger. Στην μπουτίκ του νησιού φιλοξενείται η SS24 collection του Tommy Hilfiger, αλλά και οι πρώτες αφίξεις της pre-fall συλλογής όπως και η συνεργασία του με την Sofia Richie. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα everyday classics, κομμάτια που βρίσκονται στον πυρήνα της αισθητικής του brand και επαναπροσδιορίζονται συνεχώς με βάση τις τελευταίες τάσεις της μόδας αλλά και τις ανάγκες των καταναλωτών, όπως το πάντα κλασικό Tommy polo shirt που παραμένει στην πρώτη γραμμή των συλλογών αλλά με ένα fresh twist. “Είναι αυτά που οι άνθρωποι φορούν πραγματικά, τόσο απλά. Οι άνθρωποι γύρω μας φορούν κλασικά κομμάτια, απλά πλέον αναζητούν modern classics, κάτι πιο φρέσκο και μοντέρνο για να αντικαταστήσουν αυτό που έχουν ήδη. Για παράδειγμα εστιάζουμε στα polo shirts, οι άνθρωποι αγαπούν τα polo, ίσως όχι αυτά που φορούσαν πριν δέκα χρόνια, θέλουν κάτι καινούριο. Δημιουργούμε νέες σιλουέτες, χρησιμοποιούμε νέα υλικά, κάνουμε νέα graphics. Πολλές φορές τα κάνουμε oversized, πολλές φορές στενά, τα έχουμε και τα δύο. Ακόμα και τα rugbies είναι πια πολύ oversized, αλλά δείχνουν πολύ cool με ψηλόμεσα παντελόνια ή σορτς”.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-8
©Tommy Hilfiger
2/3
Native Share

Γεννημένος στη Νέα Υόρκη, ο Tommy Hilfiger έζησε την γέννηση της disco μουσικής και τις θρυλικές βραδιές του Studio 54, την ενέργεια των οποίων μετέφερε και κατά την διάρκεια του δείπνου στη Μύκονο, μιλώντας για τις ημέρες ή μάλλον τις νύχτες που δεν έχουν επιστρέψει έκτοτε. Η Νέα Υόρκη παραμένει πάντα η απόλυτη μούσα του, η έμπνευση όμως για εκείνον βρίσκεται σε κάθε λεπτομέρεια και κυρίως στους δρόμους. “Η πόλη πάντα αλλάζει. Το επίκεντρο έχει μετακινηθεί από το Μανχάταν στο Μπρούκλιν, τίποτα όμως δεν είναι σαν το Studio 54, κανένα άλλο κλαμπ στον κόσμο. Εκείνες οι ημέρες ήταν τόσο συναρπαστικές και inspiring, κάπως μαγικές. Μπαίνοντας μέσα και βλέποντας αυτούς τους τύπους ανθρώπων, την γέννηση της ντίσκο μουσικής. Η έμπνευση όμως βρίσκεται παντού, ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο, ακόμα και στους ανθρώπους στους δρόμους. Όλα αυτά τα χρόνια γίναμε περισσότερο ένα παγκόσμιο lifestyle brand. Στα αρχικά μας στάδια ο Tommy Hilfiger ήταν ένα menswear brand στις ΗΠΑ. Στην πορεία επεκταθήκαμε διεθνώς και συνεχίσαμε να αναβαθμίζουμε το brand, να το κάνουμε πιο σοφιστικέ, αλλά ταυτόχρονα wearable, προσβάσιμο και προσιτό οικονομικά”.

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στη Μύκονο για το opening της boutique του και μίλησε στη Vogue για την συνταγή της επιτυχίας του-9
©Tommy Hilfiger
3/3
Native Share

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, ο Tommy Hilfiger πιστεύει στις δυνατότητες του AI επενδύοντας συνεχώς σε νέες τεχνολογίες με τελευταίο του εγχείρημα το app FashionVerse που επιτρέπει το styling σε avatars με 3D outfits. “Αυτό είναι ένα προσωπικό μου πάθος και πιστεύω πως τα video games είναι μέρος της κουλτούρας μας. Και θεωρώ πως με τη δύναμη του AI γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα. Πιστεύω πολύ στην τεχνολογία, πρέπει να αγκαλιάζεις το κάθε νέο, πολλές φορές θα λειτουργήσει, πολλές όχι. Αλλά αν δεν το αγκαλιάσεις, χάνεις. Πριν από 25 χρόνια συζητούσα με άτομα της μόδας και μου έλεγαν πως οι άνθρωποι δεν θα αγοράσουν ποτέ ρούχα από το διαδίκτυο. Πλέον στο e-commerce, το Tik Tok, το Instagram, υπάρχει έδαφος για εμπόριο και οι άνθρωποι αγοράζουν μόδα όσο και στα φυσικά καταστήματα. Το AI θα αλλάξει τον κόσμο και δεν μπορούμε να μην δίνουμε την προσοχή μας εκεί. Το συναρπαστικό είναι να πειραματίζεσαι”.

Info: Tommy Hilfiger boutique, Οδός Κουζί Γεωργούλη 4, Μύκονος

Ανακαλύψτε την συλλογή στο tommy.com, στα καταστήματα TOMMY HILFIGER και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης.

MHT