To 1991, το Vanity Fair αναθέτει στην Annie Leibovitz να φωτογραφίσει την εγκυμονούσα Demi Moore με ένα εφαρμοστό φόρεμα, για το εξώφυλλό του. Μέχρι τότε, οι διάσημες έγκυοι φωτογραφίζονταν αποκλειστικά από το στήθος και πάνω, ώστε να μη φαίνεται η φουσκωμένη κοιλιά τους. Όμως η editor-in-chief του περιοδικού, Tina Brown, είχε μόλις αποκτήσει το δεύτερο παιδί της και ήθελε να προβάλει μια πιο επαναστατική απεικόνιση των γυναικείων σωμάτων κατά την εγκυμοσύνη. Η Leibovitz τράβηξε τις φωτογραφίες, καθώς και μια αναμνηστική για ιδιωτική χρήση, με την ηθοποιό να ποζάρει ολόγυμνη κρατώντας την κοιλιά της. Όταν την έδειξε στην Brown, ήξεραν και οι δύο ότι αντίκριζαν το επαναστατικό cover story που αναζητούσαν. Το ζευγάρι Demi Moore και Bruce Willis συμφώνησαν να δημοσιευτεί η γυμνή φωτογραφία στο εξώφυλλο και εν μια νυκτί άλλαξαν τα δεδομένα στον διεθνή Τύπο. Αρκετές δημοφιλείς αλυσίδες καταστημάτων αρνήθηκαν τότε να προμηθεύσουν στους πελάτες τους το περιοδικό, χαρακτηρίζοντάς το εξώφυλλο «απρεπές» και «προσβλητικό». Παρ’ όλα αυτά, το εν λόγω τεύχος έσπασε κάθε ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία του.
Βαδίζοντας με ανανεωμένη τόλμη στον δρόμο που άνοιξε η Demi Moore, αρκετές διάσημες εγκυμονούσες φωτογραφήθηκαν έκτοτε «au naturel» σε εξώφυλλα περιοδικών – η Cindy Crawford το 1999, η Monica Bellucci το 2004 και το 2010, η Britney Spears το 2006, η Eva Herzigova το 2007, η Claudia Schiffer το 2010, η Serena Williams το 2017, πάλι από την Annie Leibovitz, σε ένα εξώφυλλο-φόρο τιμής σε εκείνο της Demi Moore, 26 χρόνια πριν.

Η προβολή μιας γυμνής γυναίκας σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, που διατηρούσε το δικαίωμα να νιώθει αισθησιακή και επιθυμητή, στο εξώφυλλο ενός περιοδικού μεγάλης κυκλοφορίας δεν ήταν μια μικρή νίκη. Από τα έντυπα που έκοβαν στη μέση ένα «φουσκωμένο» γυναικείο σώμα, που αναδείκνυαν ως οσία μητέρα μια εγκυμονούσα καλυμμένη με φαρδιά, ασουλούπωτα, «καθωσπρέπει» ρούχα μητρότητας, με τα χέρια ευλαβικά στην κοιλιά της, και πλήρωναν μυθικά ποσά για σκηνοθετημένες φωτογραφίες διάσημων ζευγαριών που πόζαραν στις επαύλεις τους στον έβδομο ουρανό σε κάθε νέα ανακοίνωση εγκυμοσύνης, περάσαμε σε μια εποχή κατά την οποία μια έγκυος μπορούσε να ποζάρει γυμνή ως αυτόνομη ύπαρξη, χωρίς να υποχρεούται να χάσει την επαφή με το σώμα της και ένα κομμάτι της ταυτότητάς της. Έμενε, ωστόσο, να καλυφθεί η απόσταση ανάμεσα σε αυτά τα δύο άκρα.
Το 2017, με τη δύναμη που είχαν ήδη αποκτήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέλαβε η Beyoncé τον έλεγχο, «σπάζοντας» το Ιnternet με την ανακοίνωση της δεύτερης εγκυμοσύνης της: ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram μια φωτογραφία της σαν πρωταγωνίστρια παραλλαγής του πασίγνωστου πίνακα Άνοιξη του αναγεννησιακού ζωγράφου Sandro Botticelli. Πόζαρε με διάφανα μεταξωτά εσώρουχα, ένα παστέλ τούλινο βέλο και τα δύο της χέρια ακουμπισμένα στη φουσκωμένη κοιλιά της, περιτριγυρισμένη από πολύχρωμα λουλούδια. Το post της «βασίλισσας» Bey συγκέντρωσε περίπου 11 εκατομμύρια likes και ανακηρύχθηκε το πιο δημοφιλές της χρονιάς.